גל צרויה. צילום: ניר קידר

צרויה מבוקש בליגת העל, גלנט לא מוכן לשחררו

בעלי הפועל מנסה למזער נזקים ולמצוא קבוצות לשחקנים שאכזבו העונה, אבל הטיל וטו על מעברו של החלוץ הלוהט, שמחזיק בשלוש הצעות מהליגה הבכירה. גלנט וצרויה סירבו להגיב

פורסם בתאריך: 25.1.18 14:19

גל השחרורים בהפועל צפוי לתפוס תאוצה לקראת סגירת חלון ההעברות בסוף החודש. אחרי שאדריאן רוצ'ט עבר אתמול (רביעי) להפועל אשקלון, סיפרו במועדון כי הבעלים דורון גלנט נחוש לצמצם ככל שניתן את התקציב לאור מצב הקבוצה בטבלה, ובימים אלה נבחנות אפשרויות למעבר של שחקנים נוספים מהפועל למועדונים אחרים. "גלנט מחפש קבוצות לרוב השחקנים שהגיעו להפועל העונה, אבל הבעיה היא שאין עליהם קופצים", אמר גורם במועדון.

היחיד שגלנט לא מוכן לשחרר הוא החלוץ גל צרויה, שכבש העונה שמונה שערים וזוכה לביקוש רב בליגה הבכירה. מלך השערים של הפועל העונה קיבל הצעות מהיריבה העירונית מכבי, וכן מהפועל עכו והפועל אשקלון. "גלנט הטיל וטו על המעבר של צרויה ואמר לו שלא ישחרר אותו בשום אופן", אמרו בסביבתו של השחקן. "את כולם הוא מוכן לתת, רק לא את גל".

עוד הוסיפו מקורביו של צרויה: "בהתחלה גל חשב שהבעלים מעוניין לשחרר אותו בגלל הבלאגן במועדון והעובדה שהקבוצה לא נמצאת במאבקי העלייה, אבל גלנט לא מוכן לוותר עליו. גל מאמין שהוא יכול היה לקבל בסופו של דבר את השחרור אם הוא היה נלחם, אבל האמת היא שהוא אוהב את הפועל. כואב לו לעזוב באמצע העונה וללכת. הוא החליט להישאר בקבוצה, אלא אם גלנט יגיד לו אחרת".

גל צרויה ודורון גלנט סירבו להגיב לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר