מכבי מול מכבי חיפה
מכבי מול מכבי חיפה

והיא בשלה: 1:1 למכבי מול מכבי חיפה בסמי עופר

הקבוצה של שרון מימר רשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, לידור כהן כבש ראשון. "כל עוד יש סיכוי להילחם על הפלייאוף העליון אנחנו נהיה שם", אמר המאמן בסיום

פורסם בתאריך: 27.1.18 20:20

מכבי פתח תקוה ממשיכה לא לנצח, אבל גם לא להפסיד. הקבוצה של שרון מימר הייתה פחות טובה ממכבי חיפה הערב (שבת) בסמי עופר, אבל יצאה עם נקודה חשובה וסיבכה את הירוקים בתחתית שהגיעו אחרי האופוריה מהעלייה לרבע הגמר על חשבון מכבי תל אביב, 1:1 בסיום.

סינטיהו סלליך היה יכול לכבוש בפתיחה, כשכדור הרוחב שלו משמאל מצא את הקורה. מגד, רומאריו פירס בעט מ-25 מ', גלזר פספס וגם כאן הכדור נעצר בקורה. בדקה ה-36 עלתה מכבי ליתרון. עודד אלקיים הגביה מימין ולידור כהן ניצל רפיון בהגנת חיפה כדי לנגוח פנימה, 0:1. היתרון החזיק מעמד רק ארבע דקות. יניב בריק טעה כשהתעקש להרחיק כדור שעמד לצאת לקרן. ארנסט מאבוקה אמר תודה רבה ושלח רוחב לניקיטה רוקאביצה, שלא נכשל מקרוב, 1:1.

המחצית השנייה הייתה קצבית הרבה יותר, אבל לא נכבשו בה שערים. גלישה של בריק כמעט הסתיימה בשער עצמי אבל הקורה ויוסי גינזבורג מנעו מבוכה. קאיו עוד הספיק להגיע לשתי הזדמנויות טובות, אבל נעצר במשקוף ואצל גנזבורג בהצלה נהדרת והתוצאה נותרה בעינה.

"כל עוד יש סיכוי להילחם על הפלייאוף העליון אנחנו נהיה שם", סיכם המאמן שרון מימר שהתייחס גם למועמדותו של יוסי בניון: "אנחנו מדברים עם יוסי ועם עוד מספר שחקנים. נעשה הכל כדי להתחזק בימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר