יוסי בניון באימון מכבי אתמול. צילום: זאב שטרן

ליברפול באנגליה, מכבי בישראל! הטור של אלמוג אופיר

יוסי בניון מעניק תקווה מחודשת להוביל את מכבי פתח תקוה למחוזות גבוהים ואיכותיים

פורסם בתאריך: 1.2.18 12:00

1. קראתי נכון? אתם קראתם נכון? זו לא טעות? זו לא טעות! יוסי בניון אצלנו במכבי פתח תקוה! אני לא מאמין שאני אומר את זה. רגע, אתחיל לתרגל ולהתרגל ואכתוב שוב כדי להדגיש: יוסי בניון במכבי פתח תקוה. נשמע טוב. ליברפול באנגליה, פתח תקוה בישראל, היידה בניון!. כששמו רק עלה כמועמד, התחילו הדיבורים שיוסי לא ירצה להגיע אלינו בגלל היעדר קהל, אבל כאן מגיעות מילים טובות לעומר גולן, שינו זוארץ וכן, גם לאבי לוזון, שלא ויתרו ועשו הכל כדי שההעברה ההיסטורית תצא אל הפועל ואפשר בהחלט לומר בפה מלא שבניון צפוי להיות השחקן הכי גדול בהיסטוריה של מכבי.

2. להחתמה של שחקן מסוג יהלום יש כמובן השלכות מהרבה בחינות. מי שהצליח במועדונים גדולים בפרמייר ליג יוכל לתרום רבות למועדון שלנו מקצועית, חברתית ותדמיתית ויכול להיות תוסף הדלק המיוחד שיבעיר את האש שחסרה כל כך. בכל הקשור לניסיון יוכל יוסי לעזור לצעירים המוכשרים שלנו – בראש ובראשונה מנור סולומון שיוכל לפרוח לצדו וללמוד ממנו. חשוב מאוד להתייחס גם למשך החוזה. תקופה של שנה וחצי מלמדת שבניון לא הגיע הנה להעביר חצי עונה בעצלתיים כדי להתאושש מהמרורים שאכל מטביב ואוחנה, אלא מראה על רצון לכוון בעונה הבאה כמה שיותר גבוה ולנסות לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. שאפו.

3. אחד הסממנים הבולטים של בניון לאורך הקריירה היא שהוא סוחף את כולם בעקבותיו – מועדונים, שחקנים ואוהדים. דמות ומודל לחיקוי שיכול לגרום לעוד הרבה שחקנים טובים להגיע למכבי בעונה הבאה – דבר שבעבר יכולנו רק לחלום עליו. אבל השאלה החשובה ביותר היא האם יצליח יוסי בניון לגרום לקהל שלנו לצאת מהחורים ולחזור לעודד במגרש. כילד לקח אותי אבי למשחקים של מכבי, בהם היציע היה מלא ב-3500-4000 אוהדים כחולים ששרו ותמכו לאורך 90 דקות. מי יודע, אולי אגשים חלום ואקח את ילדיי שלי לצפות במחזות דומים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר