משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול
משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

עובדי מחלקת הנוער שוקלים להשבית את הפעילות אם לא ישולמו משכורותיהם

העיכוב בתשלום השכר במחלקה נמשך כבר שלושה שבועות, במועדון הבטיחו שהמשכורות ישולמו ביום ראשון על ידי הבקרה התקציבית. גורם במחלקה: "כולם צריכים את הכסף למשפחות שלהם, אי אפשר לשתוק יותר"

פורסם בתאריך: 1.2.18 18:25

העיכוב במשכורות עובדי הפועל, וביניהם גם עובדי מחלקת הנוער, יוצר מרמור גדול במועדון. בשיחות שנערכו היום (חמישי) עם עובדי המועדון, הובטח להם כי ביום ראשון ישולמו על ידי הבקרה התקציבית כל משכורות דצמבר וינואר, כולל לאנשי מחלקת הנוער.

"ברור שיש תחושות קשות בקרב עובדי המחלקה בעקבות הבעיות הכלכליות", אמר גורם בכיר במחלקת הנוער. "הבטיחו לנו שבשבוע הבא יהיו משכורות וכרגע אנחנו מחכים. עד עכשיו עוד לא שובשה פעילות המחלקה בשום צורה, אבל אפשרות של שביתה נמצאת על הפרק. כבר לא מדובר פה באיחור, בקרוב נגיע כבר לחוסר של שתי משכורות".

כידוע, מרבית עובדי המחלקה אינם מרוויחים משכורות גבוהות, בטח ביחס למרבית שחקני הקבוצה הבוגרת. ביום ראשון מתכוונים עובדי המחלקה לקבל החלטה האם להשבית את הפעילות באופן מיידי. "אנחנו מבינים שהמצב לא פשוט ולא מעוניינים לעשות נזק למערכת", הוסיף הגורם. "מצד שני, יש לנו משפחות לפרנס. יש הסכמים וצריך לדעת לכבד אותם. המזל הוא שהאנשים במחלקה אוהבים את המועדון ולא מנסים לפגוע בו, אבל ברור שאין סיכוי שהמצב הזה יימשך לאורך זמן. עם כל הכאב והאהבה למועדון, כולם כאן צריכים את הכסף למשפחות שלהם. כבר אי אפשר לשתוק יותר".

גם הפעם, סירב הבעלים דורון גלנט להגיב לדברים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר