שרון מימר. צילום ניר קידר
שרון מימר. צילום ניר קידר

כשמחפשים תירוצים, גם הרצפה עקומה. הטור של אלמוג אופיר

שרון מימר נזכר מי אשם בכך שהקהל קילל אותו, דור אלו שכח מי נתנה לו את הבמה. וכרגיל, כשלא הולך, מתנחמים בצרות של הפועל

פורסם בתאריך: 22.2.18 11:18

1. שכחנו מהר מאוד מהניסיון הכושל להרים קצת את הראש. אפשר לצלול בחזרה למטה, רק לא ברור כמה נמוך עוד אפשר לרדת. יומיים לפני התבוסה לבאר שבע כבוד המאמן שלנו מצא זמן להתראיין בטלוויזיה ולספר שבגלל שהסוכן של סוטיריס ניניס הסיט את הקהל קראנו לו להתפטר. נו, חבל שלא פשפש בארכיון ובירר אם מתישהו כבש נגדנו שער כשחקן כפר סבא. מר מימר, דגל יוון זה מה שמפריע לך? למה לא להזכיר שבתשעה משחקים מול יריבות בפלייאוף העליון השגת מאזן מרשים של 2 נקודות מתוך 27! ההתקפה הפורייה מצאה את הרשת ארבע פעמים, חצי מהכמות מהנקודה הלבנה. ספר לנו שוב שלא אתה בנית את הקבוצה והשחקנים אשמים. מימר, חפש לך בבקשה קבוצה אחרת. כשתמשיך לתרץ גם במחוזות אחרים, אל תשכח שגם הרצפה עקומה.

2. אהלן דור אלו. איזה חגיגות ניצחון דפקת בפרצוף של אוהדי מכבי, באמת כל הכבוד. חבר סימס לי שהוא בטוח שלקחת את הצ’מפיונס. נכון, כיף לנצח ולחזור לפסגה, אבל מה עם קצת צניעות ואיפוק מול מי שגידלה אותך ונתנה לך את הבמה בזמן שהפרסום וההצלחה היו ממך והלאה. אל תשכח איפה פרצת, מי עזרו לך להיות שחקן מוביל ומי רצו בטובתך כדי שתתקדם מקצועית וכלכלית. נקודה שחורה לשחקן בית בעבר ואכזבה מרה בהווה.

3. אז נכון, אנחנו בפלייאוף התחתון ונמשיך להתגלגל באיטיות לסיום העונה, אבל בצד השני של העיר שמעתי שהמטרה המוצהרת הייתה להיפרד בתום העונה מהלאומית. אם תרדו לליגה א’, זה נחשב שעמדתם ביעד? על כר הדשא יש יותר מדי שמות שפעם ריגשו מישהו ופחות מדי כדורגל. מסביב עוד מאמן בדרך לקבל בעיטה ונראה שאפילו לבעל הבית נמאס. ביציעים שלנו עדיין מריצים דאחקות על מכונת הכביסה ועגלת הסופר לייבוש, אבל למה להתעסק בשטויות? מחר כולנו בני לוד במטרה ברורה: להמשיך להסתלבט על הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר