דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

"לא אהיה פה עוד הרבה זמן, אני עייף". דורון גלנט מדבר על הכל

בעיצומה של תקופת השפל הגדולה בתולדות המועדון וכשכל חיצי הביקורת מופנים כלפיו, בעלי הפועל שובר שתיקה. הוא מתייחס למשא ומתן עם הכחולה ("העמותה שמה את עצמה לפני הקבוצה, הם בורחים מאחריות"), להפגנות ("שיבואו אלי עוד 200 פעמים") ולאכזבה מהשחקנים ("מיכאילוביץ' השחקן הכי יקר בקבוצה ולא קיבלנו ממנו כלום"). ראיון בטורים גבוהים

פורסם בתאריך: 27.2.18 11:47

לשחקני ועובדי הפועל חיכתה ביום שני הפתעה לא צפויה, כשאל אימון הבכורה של תומר קשטן במועדון הגיע דורון גלנט, אותו לא ראו הרבה בתקופה האחרונה במתחם סירקין. הבעלים, שתחתיו הפועל הגיעה למיקום הגרוע בתולדותיה עם סכנת ירידה מוחשית לליגה א', עומד בחודשים האחרונים במרכז הסערה וחוטף אש מכל כיוון. אחרי תקופה ארוכה בה סירב לפניות "ספורט מלאבס", הסכים גלנט להתייחס לטענות נגדו.

"אני ארגיש רע מאוד אם נרד לליגה א'", אומר גלנט בשיחה שהתקיימה במתחם האימונים של המועדון בסירקין. "האחריות תהיה עליי וגם ככה אתם תבואו ותאשימו אותי. מצד שני, יש פה עוד אלמנטים במועדון וגם אנשים שאמונים על הקטע המקצועי. אני מקווה שלא נרד".

שחקנים ועובדים במועדון מתארים אווירה קשה מאוד. הם מרגישים שאין דמות סמכותית סביב הקבוצה, המשכורות מגיעות באיחור ומשולמות על ידי הבקרה התקציבית. דברים בסיסיים שיש כמעט בכל מועדון כדורגל סביר לא קיימים כאן. בתקופה האחרונה אפילו לא הגעת למשחקי הקבוצה.

"הפסקתי לבוא למשחקים כי אני לא רוצה להלהיט את האווירה. לא מטריד אותי שיקללו אותי. אני כרגע מטרה וחשבתי שיותר נכון שהשחקנים יתבשלו במיץ של עצמם. אני כאילו לא מדבר איתם, שיתבשלו".

שיתבשלו. שחקני הפועל. צילום: זאב שטרן

איך אתה מסביר את העובדה שהבקרה נאלצה לחלט את הערבויות כבר עבור משכורות דצמבר? ושגם הן שולמו באיחור של קרוב לחודש?

"הגענו למצב הזה בגלל כל מיני חובות עבר שצצו ובגלל אישור הניהול התקין שמתעכב. האיחור במשכורות דצמבר היה של שבועיים, לא של חודש".

משכורות דצמבר היו מוכנות במשרדי הבקרה התקציבית ב-5.2, מועד התשלום הקבוע בחוק הוא עד ה-9.1 במקרה הזה.

"(מחייך) אתה לא יודע מה קורה בקבוצות כדורגל. אתה יודע מתי קבוצות אחרות בליגה הלאומית משלמות?".

זה מהווה תירוץ מבחינתך? חוק זה חוק.

"אבל זה הכדורגל. חיים מהקצבות. נכון, את משכורות דצמבר הם קיבלו באיחור והנה, את ינואר הם כבר קיבלו. אני דואג להביא את הכסף לבקרה. אני החלטתי שעדיף להעביר את הכסף לבקרה ולשלם משם, זה יותר נוח לי".

עובדי המועדון יקבלו את כל המשכורות עד לסיום העונה?

"סביר להניח שכן. אנשים לא מבינים שאני כל הזמן מנסה להביא כסף".

אז מי בורח מאחריות?

הנושא הבוער ביותר העונה, ללא ספק, הוא המאבק המתמשך בין אוהדי הקבוצה לבעלים, על רקע המשא ומתן הכושל לכניסת הכחולה לבעלות המועדון. בשבועות האחרונים מגיעים אוהדי הקבוצה להפגין מול ביתו של גלנט בהוד השרון, כאשר את ההפגנה האחרונה שנערכה בשבת שעברה, ארגנה הכחולה לראשונה והגיעו אליה כ-200 אוהדים, מספר שיא עד כה.

"באים אלי הביתה ונכנסים לי לפרטיות", מתאר גלנט את הרגשתו בעקבות המחאות. "זה לא מפריע לי, זה לא נעים אבל זה לא מה שישבור אותי. כשאתה עושה שלום, אפילו עם אויבים, עושים את זה בהפסקת אש. מצידי שיבואו אליי עוד 200 פעמים".

למה המשא ומתן עם הכחולה לא הגיע להסכם עד עכשיו?

"הכחולה שמה את עצמה לפני הקבוצה. לכחולה הייתה מטרה, ככל שדורון גלנט לא יצליח ככה העמותה תעלה. לרוע מזלי הקבוצה לא הצליחה מקצועית, אם היא הייתה מצליחה אז לא הייתה הכחולה היום. הכחולה חושבת שברגע שהיא תיקח את הקבוצה כולם יבואו ויירתמו. שניים-שלושה הפסדים וכולם יברחו. ואז אף אחד מהעמותה לא יעביר צ'קים אישיים לבקרה. במצב הזה כולם שם יתפסו את הרגליים ויברחו. אז במקום לשמור עליי אנשים הולכים נגדי? אנשים לא מבינים שאני הקרבתי שנתיים וחצי מהחיים שלי בשביל הקבוצה הזאת. שנתיים וחצי אני לא עובד ולא מפרנס את המשפחה שלי".

הפגנת עמותת הכחולה מול ביתו של דורון גלנט

איך אתה מסתדר באמת? ממה אתה מתקיים בתקופה הזאת?

"אני חי מהחסכונות שלי, לטובת הקבוצה, כי אני טמבל. כי זה חשוב לי. כי אני בן אדם עם אחריות. ואני עושה את הכל כדי שיהיה טוב למועדון הזה. פירקתי דירה לילדים שלי בשביל הפועל פתח תקוה, פירקתי תכנית חיסכון שהייתה לי כי הרגשתי אחריות על הקבוצה".

מה היית מציע לכחולה לעשות עכשיו?

"הם בעוד מספר ימים יקבלו מחיים (רו"ח חיים וורמברנד, ל"ס) את כל החומר. הוא יישב איתם, הוא יסביר להם מה צריך, מה לא צריך והם יקבלו את ההחלטות שלהם. אני מחכה כרגע לחיים ואני לוחץ אותו. העברתי לו הכל. אני לא מאמין שעוד השבוע יהיה מספר סופי של גובה החובות, אבל לדעתי בתחילת בשבוע הבא יהיה מספר מוחלט".

אתה יודע מה גובה החובות של הפועל?

"כשדיברתי עם הכחולה בזמנו, המצב היה שהצלחתי להוריד את החובות מ-4 מיליון שקלים ל-2.5 מיליון שקלים. עכשיו סביר להניח שהחוב גדל. למה הוא גדל? בגלל שאין לנו קהל ויש פחות ספונסרים בגלל מצב הקבוצה".

לאיזה סכום החוב גדל?

"אני באמת לא יודע. נכנסתי לקבוצה ב-25 אחוזים ומצאתי את עצמי מממן אותה במאה אחוזים. למה זה קרה? כי הרגשתי אחריות לקבוצה. קיבלתי את הקבוצה עם יותר מארבעה מיליון שקלים חובות".

אם ראית שהתיק גדול עליך, למה לא ירדת מזה?

"כי אני בן אדם שנלחם. אני לא כמו הכחולה. בכחולה בורחים מאחריות. אני לא בורח. נגיד שהחובות הם ארבעה מיליון שקלים? אז מה? אתה יכול לפרוס. לכחולה יש כוח ללכת לעירייה ולעשות מהלכים. אבל יש דבר שנקרא אמון. שפעם אחת יגידו שהם רוצים לעשות משהו למען הקבוצה. שיגידו שיש משחק חשוב ויקראו לכל האוהדים להגיע, לדוגמא".

המטרה עליה הצהירו בכחולה היא כניסה לבעלות המועדון ולא סיוע למצב הקיים. הם חושבים שהניהול של המועדון תחתיך לא מוצלח ורוצים להחליף אותך.

"אם לך יש עסק ומישהו החליט שאתה לא מנהל אותו טוב. אז מה?".

קבוצת כדורגל לא דומה לעסק פרטי. חלק גדול מהתקציב מורכב מהקצבות ציבוריות.

"סליחה? מה זה הקצבות ציבוריות? אני מקבל מהטוטו וממנהלת הליגה 2.4 מיליון שקלים בשנה. אתה יודע כמה כסף הבאתי מהבית שלי?".

האמת שלא. גם העמותה מנסה להבין ולקבל ממך מסמכים בנושא. המשא ומתן נתקע בשלב הזה.

"זה לא רק המסמכים. הסיפור הוא שאנשים חותמים על הסכם סודיות ואחרי חמש דקות הכל נמצא באתר של הכחולה. אתה לא יכול לנהל עסקים עם אנשים כאלה. זה דבר שעוד יתברר. אתה יודע שמההקצבות של העירייה אחרי קיזוז דמי השימוש במתקנים לא נשאר כלום ואנחנו אפילו בהפסד? זאת הבעיה, שאף אחד מכם לא ראה את המאזן של הפועל פתח תקוה בשביל להבין כמה כסף צריך להביא, חוץ מההקצבה המסכנה הזאת. אתה יודע כמה אנחנו מפסידים על כל משחק? אנשים הבטיחו לי הרבה כספים בתחילת הדרך ופשוט נעלמו".

אנשים נעלמו. דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

לא מעט אנשים משוכנעים שהניהול שלך גרוע. יכול להיות שזאת הסיבה שפחות אנשים מסייעים לך בתקופה האחרונה?

"אתה מחפש רק דברים שליליים".

תן לי דוגמא למשהו חיובי שקורה במועדון.

"לפני שנתיים וחצי כשנכנסתי לקבוצה לא היה במחלקת הנוער אפילו שחקן אחד בנבחרות ישראל וקבוצת הנוער הייתה בליגה השנייה. אני, דורון גלנט, לקחתי את זאב זלצר, הסתובבנו בכל הארץ והבאנו שחקנים. הקבוצה הזאת עלתה ליגה ואני זוקף את זה לזכותי. היום יש פה 13 שחקנים בנבחרות ישראל. מי הביא לפה מאמן העשרה? אלה שמלכלכים עליי מאחורי הגב? אתה יודע מה קיבלתי פה כשנכנסתי לקבוצה?".

אף אחד לא הכריח אותך לקחת את המועדון.

"נכון, אף אחד לא הכריח אותי אבל לקחתי אחריות. שנתיים וחצי החזקתי את הפועל בשיניים. איפה הייתם לפני שנתיים וחצי? דורון בן דקון רצה לפרק את הקבוצה".

גם עכשיו היא בדרך לפירוק.

"בסדר, אבל למה עכשיו היא במצב הזה? כי הקבוצה לא הצליחה מקצועית וכי הכחולה העדיפה את טובת עצמה על פני טובת הקבוצה".

אתה מאשים את הכחולה במצב המועדון היום?

"אני לא אומר את זה. אבל אני יודע שהיום אני המטרה שלהם. שיבואו עוד 200 פעמים לבית שלי, זה לא מפריע לי. מה שהכחולה עושה עם ההפגנות האלה זה לקלקל את האופציה שמישהו יבוא מחו"ל להשקיע בקבוצה. אני אספר לך משהו, לפני שבועיים החתן שלי, יהודי בריטי, הגיע לפה עם בעלים של קבוצה מהצ'מפיונשיפ. הראיתי לו מצגת יפה, סיפרתי לו על המועדון והוא מאוד התלהב. קבענו במלון 'הילטון' בתל אביב, וכשהוא הגיע הוא אמר לי שאחרי שהוא בדק הוא גילה שיש בעיה גדולה עם האוהדים, שהבריחו מפה בעלים. אז שימשיכו לבוא אלי הביתה. בי זה לא פוגע".

האוהדים חושבים שאתה פוגע בקבוצה. הם רואים את הקבוצה בדרך לליגה א'.

"וגם בזה אני אשם, נכון?".

המצב של המועדון תקין לדעתך?

"ביקשתי מהבקרה לחלט ערבויות כי ראיתי שמתעכבים לי דברים. מי האמין שהקבוצה תגיע למצב הזה בטבלה? זה ממש לא בגלל הניהול. אם לכחולה אכפת, ואפילו אם יש ארבעה מיליון שקלים חובות, במצב כזה אם יבואו לאוהדים ויגידו שצריך לתרום עוד כדי להציל את הקבוצה, כל אחד יתרום".

בדרך לליגה א'

מעבר לפן הכלכלי, גם על המגרש הפועל ממשיכה להתרסק ומציגה את העונה הגרועה בתולדותיה. שתי בחירות המאמנים העונה, אורן קריספין ודני גולן, הוכתרו ככישלון מהדהד, כאשר לחובתו של גלנט רשומים גם המינויים הלא מוצלחים של גיא צרפתי ואסף נמני הלא מנוסים בשנתיים הקודמות, פיטורי מנחם קורצקי והפרידה מירון הוכנבוים. "נכון שנכשלתי בנושא המאמנים חסרי הניסיון, אבל אני לומד מהר", אומר גלנט. "לכן הגיעה הבחירה בתומר קשטן. אמרתי שצריך מישהו שיהיה קונצנזוס. לפני כמה שבועות באו אלי ואמרו לי להביא את מסאי דגו. אמרתי למי שהציע לי 'ואם דגו לא יצליח?'. הנה, דגו הלך להפועל אשקלון ותראה איך הוא מצליח. דני גולן מאמן חסר ניסיון? בוא תפיל גם את זה עליי. ירון הוכנבוים גם היה כישלון?".

אורן קריספין וירון הוכנבוים. צילום זאב שטרן

"אני לומד מהר". אורן קריספין וירון הוכנבוים. צילום זאב שטרן

הוא לא המשיך לעונה נוספת.

"נכון, וזה לא רק בגלל שיקול כספי. החלטתי שמאמנים בהפועל יקבלו פיצויים עבור חודשיים במקרה של פיטורים עד חודש ינואר וחודש אחד בלבד אם הפיטורים התרחשו אחרי. הוכנבוים לא היה מוכן לשמוע על זה".

עשית טעות שהבאת שחקנים יקרים בתחילת העונה? אולי קפצת מעל הפופיק?

"נבנתה פה קבוצה לעליית ליגה. זאת חוכמה קטנה להגיד את זה עכשיו. בתחילת העונה לא היו לי את כל ההוצאות שיש עכשיו. ברוך סער הביא לפה כל מיני בעלי מקצוע בעלויות גבוהות, שלאחר מכן הוא ביטל אותם והייתי צריך לשלם את העלויות שלהם. בשנה שעברה הצלחתי עם ברוך סער מאוד. השנה זה לא עבד. אני, לדוגמא, לא רציתי את ברנקו מיכאילוביץ'. אבל עשו עליי לחץ גדול והבטיחו לי שהוא יביא עוד 300-400 מנויים. ומה בסוף? הוא השחקן הכי יקר פה ולא קיבלנו ממנו כלום. ובסופו של דבר יש בסך הכל העונה בערך 400 מנויים".

שזה קצת יותר ממחצית ממספר החברים בכחולה. זאת הבעת אי אמון של הקהל בך.

"נכון, אין מה לעשות. אוהדים אוהבים הצלחות, כשאין הצלחות הם לא באים".

הצלחות? אוהדי הפועל?

"נכון, אז בגלל זה אני אומר לך. נוח היום לתקוף אותי ולהפיל עליי הכל. אבל ביום שהכחולה תיקח את הפועל והיא לא תצליח מקצועית, לא יהיו פה אלפים של אוהדים ביציע".

רכש לא מוצלח. ברנקו מיכאילוביץ' ואיציק כהן. צילום: זאב שטרן

לפי ההערכה שלך, הפועל תכנס להליך פירוק עד תחילת העונה הבאה?

"הקבוצה לא הולכת עכשיו לשום פירוק. למה שהיא תלך לפירוק? יש לנו רואה חשבון חדש בשם חיים וורמברנד, שהוא איש יקר ששמעתי עליו דברים מקסימים. הוא איש טוב שגם יכול לפשר ביני לבין הכחולה. פנו אליו מהפועל קטמון כדי שיעזור עם הכחולה בניסיון לגשר. אין לי רצון לריב עם אף אחד. באתי כדי לעזור. הלך או לא הלך, בכל מקרה לא באתי כדי להוריד את הקבוצה בכוונה ולא כדי לגזור פה קופונים. נכנסתי כדי להציל את הקבוצה ומצאתי את עצמי בתוך בור. ביום יומיים הקרובים יהיו את כל הנתונים, ייצא דוח מבוקר וכל אחד יוכל לקבל את ההחלטות שלו. אם הכחולה תרצה להיכנס סבבה. אם לא תרצה? גם סבבה. אני גם אציג את התמונה בפני איש עסקים מספרד שאני בקשר איתו".

מיהו אותו משקיע מספרד?

"אני לא יכול לדבר עליו, אבל אני יכול להגיד שהוא דמות מאוד משפיעה במועדונים בחו"ל. הוא לא מוכר בארץ, אבל הוא מוכר באירופה. הוא איש מקושר מאוד".

אתה בכל מקרה לא תישאר הבעלים בעונה הבאה?

"יכול להיות שאני אחליט להעביר את הקבוצה. אם תיווצר סיטואציה שאוכל לעזור למועדון הזה, אני אעזור לו. אני לא פוסל שום דבר, אם העמותה תרצה להסתייע בניסיון שלי אני חושב שהיא רק תרוויח מזה. אפשר ביחד לעשות דברים יפים, זה לא שאני אשאר הבעלים, אבל אני אוכל לעזור להם המון. כבעלים יחיד אני בכל מקרה לא אשאר. אני לא אהיה פה עוד הרבה, אני עייף".

ברוך סער: "הפועל בסכנת הכחדה"

ברוך סער מסר בתגובה: "בסוף העונה הקודמת היה סיכום ביני ובין דורון גלנט שמיד אחרי שמבטיחים את ההישארות בליגה עושים עונה פיננסית על מנת לצמצם החובות שעמדו על כמיליון וחצי שקלים בשנה. אי הישארותו של ירון הוכנבוים הייתה עקב דרישותיו הגבוהות והרצון לצמצם עלויות. הוסכם כי יוחתמו חמישה שחקנים בכירים ביניהם ירין חסן, גל צרויה, אור ברוך, רובי לבקוביץ' ועוד בלם מוביל. לאחר ההחתמות הללו, הופעלו על דורון לחצים להחתים שחקנים בכירים על מנת לעלות ליגה תוך הבטחות של מספר אנשי עסקים לסייע בהחתמתם. על אף הסיוע, הגרעון שעמד על מיליון וחצי שקלים הוכפל ולכך התנגדתי נחרצות.

"ביקשתי מדורון גלנט לסיים את תפקידי כיוון שידעתי בוודאות כי למועדון אין את הכספים הדרושים וסירבתי לעמוד בראש מערכת שלא יכולה לשלם לשחקני בוגרים, מחלקת נוער ובית ספר לכדורגל. בפגישה עם רואה החשבון התניתי את הישארותי בהעברת הניהול הכספי אליו ובניית תכנית הבראה לקבוצה. לצערי, דורון האמין שהקבוצה תרוץ ויהיה לו קל לגייס כספים וסירב להעביר את הניהול הכספי לידי רואה החשבון. עם התפטרותי, הודעתי לשחקני הבוגרים כי למועדון אין את היכולות הכספיות לשלם להם ומכיוון שאני זה שהחתמתי את רובם אני מיידע אותם כי המועדון לא יוכל לממן את שכרם עד תום העונה.

"מבחינה מקצועית הוחתמו בקבוצה שחקנים אשר בעונה החולפת היו מהמצטיינים בליגה לאומית. נס זמיר שכל הליגה רדפה אחריו, ברנקו מיכאילוביץ' ואדריאן רוצ'ט אשר עלו ליגה עם הפועל עכו ורובי לבקוביץ', השוער הכי טוב בליגה הלאומית. לצערי, בהתנהלות של המועדון גם אם יביאו את מוריניו ועשרים שחקנים מהפרמייר ליג הם לא יוכלו להצליח. דורון יכול לבוא בטענות רק לעצמו שלא הקשיב לעשרות האזהרות שהטחתי בפניו לפני התפטרותי בנוכחות עשרות אנשים במערכת וביניהם השחקנים, חברי ההנהלה ורואה החשבון.

"אמרתי בעבר, הסיכוי היחיד שיש להפועל פתח תקוה הוא עמותת הכחולה. ישבתי ימים ולילות בימי שישי ושבתות על מנת לסייע לשני הצדדים לסיים את המשא ומתן, אולם גם כאן דורון טעה בגדול כשלא הבין כי המועדון עומד מעל כולם, גם מעליו. עזיבתי את המועדון הייתה כאב לב מבחינתי, וחברי הכחולה בקשר איתי עד היום כיוון שהם משוכנעים במאת האחוזים כי הפכתי עולמות על מנת שהם ייקחו את הקבוצה, אך לצערי הדבר לא צלח. הפועל היא מועדון ענק אשר נמצא בסכנת הכחדה. אני קורא לכולם להתאחד ולהציל את המועדון הענק הזה אשר התנהלותו החובבנית אינה ראויה לעשרות אלפי אוהדיו".

ברוך סער צילום זאב שטרן

"התנהלות חובבנית". ברוך סער. צילום זאב שטרן

הכחולה: "בהפועל פתח תקוה אלו תמיד הבעלים שמבריחים את האוהדים, ולא להיפך"

מעמותת הכחולה נמסר: "כרגיל במועדון בעלים כושל מאשים את האוהדים. מי שמתכחש למציאות, בורח מאחריות כבעלים ומאשים את כל העולם במחדליו, לא ראוי לעמוד בראש המועדון. גלנט הוא זה שפספס הזדמנות היסטורית להכניס את הכחולה לבעלות במועדון, וכפי שעולה גם מהראיון בחר להמר על עתידו של המועדון. כעת, כשברור שההימור חסר האחריות שלו נכשל, הוא מאשים בכך את האוהדים. מי שבקבלת החלטות שגויה הביא לתחלופה של 10 מאמנים וכ־50 שחקנים ב־3 שנים, תוך קריסה כלכלית, זה דורון גלנט. לא אף אחד אחר ובטח לא האוהדים.

"בניגוד לדברי הרהב של גלנט, הוא לא הוכיח ששילם שקל למי שהעבירו לו 100% מהמניות במועדון, ולא הציג אסמכתאות לסכומי הכסף שהעביר, לכאורה, לקבוצה. אפילו בראיון התחמק מלהשיב לשאלת הכתב בעניין זה. זה לא הפריע לו כמובן לדרוש מהאוהדים סכומים מופרכים תמורת 50% מהמניות במועדון. בכל קבוצה רצינית, ניתן היה לקבל דו"ח מפורט ומלא על מצבה, אך לצערנו אפילו הפעם, רו״ח וורמברנד שמונה על ידי הבקרה, מתקשה לתפקד מאחר והחומרים לא מועברים אליו על ידי רואה החשבון הקודם. זו רק דוגמה נוספת להתנהלות השערורייתית במועדון. ברגע שהונחה לגלנט טיוטת הסכם מפורטת על השולחן, שמחייבת את שני הצדדים להזרים כסף לקבוצה בכל עונה, הוא התחמק ובכך סיים למעשה את המו"מ. הוא הוליך שולל את הכחולה ואנשיה במשך חודשים, תוך ניצול ציני של הרצון הטוב וההבנה שהופגנו כלפיו, פעם אחר פעם. גם מדברי גלנט בראיון ברור כי מלכתחילה ייחל לכישלונה של הכחולה ולא התכוון להתקשר עמה בהסכם.

"התנהלות כזו עולה כדי ניהול מו"מ בחוסר תום לב, והדברים נבחנים במישור המשפטי. על כל פנים, תלונה חריפה מוגשת הבוקר לרשות התאגידים על ידי הכחולה על מנת שימונה חוקר שיבדוק את התנהלות המועדון. אם בעבר היו אוהדים שנפלו בפח כשהבעלים הכושל התורן סיפר בדיות על 'משקיעים' שנמנעו מרכישה בגלל אוהדים שהבריחו בעלים, הרי שהיום האמת ידועה לכולם. בהפועל פתח תקוה אלו תמיד הבעלים שמבריחים את האוהדים, ולא להיפך. העמותה איתנה, מאגדת קהילה שלמה מאחוריה, תמשיך להתחזק ולהיערך לכל תרחיש, ותפעל באופן אחראי ושקול".

ירון הוכנבוים: "קורה שלא מסתדרים"

ירון הוכנבוים מסר בתגובה: "הפועל פתח תקוה הוא מועדון יקר לליבי. נהניתי לעבוד בו, הוקסמתי מהאוהדים שלו והיה לי רצון גדול מאוד להמשיך. קורה שלא מסתדרים במשא ומתן. אני מקבל כל דבר באהבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אותו מתענין שלטענתך רצה לקחת את הקבוצה הבין מה שאתה לא מבין שבלי קהל אוהדים אין קבוצה.לשמחתי הכחולה התחילה להבין עם מי יש לה עסק.

  2. דורון

    דורון גלנט אתה רצת בכל הארץ להביא שחקנים לנוער ? אתה לא מתבייש ? את זה עשו דורון רז ואורן קריספין. 13 שחקנים בנבחרות ??? אתה בושה כבעלים . מקבל החלטות מטומטמות . הולך עם יועצי חלם וחי בסרט על משקיעים מחו"ל . הרסת את המועדון מהיסוד . לך הביתה !!!!!!!

  3. מאמן במערכת

    מר גלנט אתה לא מתבייש לזלזל ברמת האינטליגנציה של הקוראים ? אתה רצת עם זאביק זלצר בכל הארץ ? איפה בדיוק הייתם ? איזה שחקן הבאת ? מי הם שחקני הנבחרת ??? תן שם אחד!! הרסת את המועדון . מה שקורה במחלקת נוער זה ספונסרים . אתה לא מתבייש לומר שעליית הליגה של הנוער בזכותך ?? יש אנשים שקרעו את התחת בשביל זה . תתבייש !!!!! ברוך סער היועץ שלך הרס את המועדון יחד איתך ותוסיף גם את יחיאל מאור החכמולוג

  4. אחד שמכיר

    הבן אדם מאמין לשקרים של עצמו !!!! מרוב שהוא משקר הוא כבר לא יודע להבדיל בין אמת לשקר . אתה רצת להביא שחקנים ? לא רק שלא הבאת אף שחקן כי את כל השחקנים הביאו דורון רז ואורן קריספין אתה דאגת לא לשלם להם על החוזים שאתה חתום . הנוער בשנתיים הביא גביע ועלה ליגה ואתה עכשיו רוכב על ההצלחה של אחרים . תתבייש לך !!!!! . אילו שחקני נבחרת את מכיר במועדון ?? אין אפילו אחד ואל תתלהב מנבחרת טרום ג …. הבאת יועצים כמו ברוך סער מאמן כושל בליגות א בצפון שחוץ מנזקים לא עשה כלום . הבאת את יחיאל מאור שלא מבין מאומה בכדורגל . גם את הטוב שעוד נשאר הרסת במו ידיך והחלטותיך . אתה לא עונה לטלפונים , חייב כספים למאמנים וספקים , חי מתרומות וספונסרים ( גל חצור ויוגב ) שמנהלים את מחלקת הנוער . ובשיא חוצפתך אתה עוד מעז לקחת עליך הצלחה של אנשים אחרים . לך הביתה ויפה שעה קודם !!!!!

  5. אחד שמכיר

    כמה שטויות יכול בן אדם אחד להוציא בכתבה אחת ? הגעת למועדון ורק לקחת אותו אחורה . הבאת יועצים ומומחים שרק הזיקו, מברוך סער דרך זלצר ועד יחיאל מאור . אתה לא מתבייש לקחת את הדבר היחידי הטוב שזה עליית הנוער לזכותך ? במה תרמת ? אתה הבאת שחקנים מכל הארץ ? לא רק שלא הבאת שחקנים את זה עשו דורון רז ואורן קריספין . כל מה שקורה במחלקת הנוער בזכות ספונסרים כמו גל חצור , יוגב ואיש מדהים אבי דולמן . גם את הבוגרים הרסת עם היועצים שלך . מביא שחקנים שאין להם מושג במקום לבנות ולטפח שחקני בית צעירים ולקדם אותם . בתקופתך נעלמו אסף צור , פז בן ארי . אתה עייף ?? אנחנו עייפים ממך . לך הביתה ותעזוב אותנו במנוחה .

  6. מוישה

    נו שוין.מכל הראיון הארוך והמייגע השורה התחתונה היא
    שיהיה נס אם לא נרד ללעגה א
    אין שום בשורה בראיון.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר