מוחמד סרסור יורק על כתב "ספורט מלאבס" לאחר דרבי הנוער

בהפועל ידרשו להרחיק את סרסור לתקופה ממושכת. אופיר לוזון: "אני יכול להבין אותו"

הרוחות בעקבות האירועים בדרבי הנוער אתמול עדיין סוערות. אוהד הפועל העביר את הלילה במעצר. יו"ר מחלקת הנוער של הפועל, איציק כהן: "הכי עצוב שבמכבי לא גינו"

פורסם בתאריך: 4.3.18 12:43

הלהבות הגבוהות בסיום דרבי הנוער המאופס העכירו פעם נוספת את האווירה המתוחה ממילא בין מכבי להפועל. כזכור, עוד לפני סיום המשחק שחקן מכבי, מוחמד סרסור, הלהיט את האווירה וסימן תנועה מגונה לעבר הקהל, ירק על כתב "ספורט מלאבס" ואף איים עליו במילים "אתה מת היום". מנגד, אוהדי הפועל חיכו לשחקן לאחר המשחק וקיללו אותו בעודו נאלץ לצאת בליווי כוחות המשטרה שהיו במקום.

בהתבסס על הסרטון שפורסם ב"ספורט מלאבס" התייעצו אנשי הפועל עם עורכי דין ושוקלים להתלונן במשטרה בגין ניסיון תקיפה ואיומים. כמו כן בכוונת המועדון להתלונן בהתאחדות ולדרוש להרחיק את סרסור לתקופה ארוכה מפעילות. מנגד, במכבי הגישו תלונה חריפה בהתאחדות בעקבות האירוע. בנוסף, על פי החשד במהלך האירוע שבר אוהד הפועל את מצלמת הטלפון של עדי מעוז, אביו של שוער מכבי רועי, שעה שהאב צילם את האירוע. לאחר תלונה שהגיש מעוז, האוהד נעצר אתמול (שבת) בערב, העביר את הלילה במעצר ושוחרר מאוחר יותר בתנאים מגבילים. האב צפוי לתבוע את האוהד אישית על נזק לרכוש.

צפו באירועים לאחר המשחק:

"יש תיעוד שהשחקן שלח יד לעבר אוהד, קילל, איים 'היום אתה מת', עורר פרובוקציה והלהיט את האווירה. אלה לא דברים שאפשר לעבור עליהם לסדר היום", אמר יו"ר מחלקת הנוער של הפועל, איציק כהן. "הכי עצוב זה שמכבי לא גינו את זה, לא עצרו אותו ונתנו לזה לקרות. חבל, כי הדרבי התנהל בצורה ספורטיבית. בדרך כלל משחקי הדרבי חמים וכאן בקושי נשלפו כרטיסים. בסוף המשחק, בירידה לכיוון חדר ההלבשה, השחקן התגרה בקהל שלנו כשאמר 'ירדתם ליגה' והוסיף תנועות מגונות. בחוץ, למרות שדאגנו לשמור על הסדר וללוות את כולם החוצה, הוא המשיך את הבלאגן במקום להיכנס לרכב".

"אני דוחה את הטענות על הסף כי המשחק היה מאוד רגוע, שקט ועבר בצורה נהדרת", אמר מנגד מנהל מחלקת הנוער של מכבי, אופיר לוזון. "הבלאגן התחיל בסוף כשיצאנו מחדרי ההלבשה אל המון זועם שרק עמד, קילל וירק. נאמרו שם דברים מאוד קשים, אבל שוב, לא משהו שמפתיע אותנו ואנחנו לא רגילים אליו. מוחמד התעצבן ואני יכול להבין את העצבים שלו. אני לא מסכים עם מה שהוא עשה, אבל שוב, בהחלט יכול להבין אותו. היו גם אנשים טובים בצד של הפועל שניסו לעזור כמו איז'ו ויינר, שיש לי רק מילים טובות על ההתנהלות שלו, אבל היה נראה שזה כבר לא בשליטתם". לשאלה האם יש כוונה לנקוט בהליכי משמעת נגד סרסור הבהיר אופיר לוזון: "חד משמעית לא. כולנו היינו שם וכולנו ספגנו את זה. מן הסתם כשתוקפים אותך, כמה אתה יכול לשתוק. יש גם כאלה שבעטו בו. להפך, אני מפרגן למוחמד שלא עשה משהו שיצטער עליו".

אוהדי הפועל בדרבי הנוער

בסיום המשחק התנהלו חילופי דברים בין היו"ר למנהל בעקבות הפרובוקציה של סרסור. על הקהל של הפועל הוסיף לוזון: "הם לא מעניינים ולא רלוונטיים. מדובר באירוע אלימות שלישי העונה של הפועל פתח תקוה על ידי אוהדים, כל חודשיים בממוצע יש בעיות איתם ואני מדגיש שזה במשחקי נוער. רעננה ושני משחקי הדרבי בינינו. הגיע הזמן לעשות לזה סוף ואנחנו דורשים שימצו איתם את הדין. אני חושב שהקהל הזה עושה רק רע להפועל פתח תקוה, הם פשוט לא מבינים את זה. קוראים להם לבוא, אבל הם רק פוגעים בקבוצה. מעבר לזה השגנו פחות או יותר את מה שרצינו. ידענו שתוצאת תיקו רעה להפועל ורק חבל שיש עדיין מגרשים עלובים כאלה שנותנים לשחק בהם בליגה לנוער".

"אנחנו לא מופתעים כי הפרובוקציות של מכבי מוכרות לנו ולכל המדינה", סיכם כהן. "ככה זה שבמקום לחנך לכדורגל לגידול שחקנים, עסוקים בלגנוב שחקנים מקבוצות אחרות ומחנכים לשנאת הפועל. הרי מה שמניע אותם מאז ומתמיד היא הקנאה העצומה וקשה להם להשלים עם העובדה שפתח תקוה של הפועל".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:

מלאבס באנדרואיד http://bit.ly/2CXVWYB

מלאבס באייפון https://apple.co/2FfXE9S

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר