המגרש הסינטטי בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

משאית עם מבנים לשימוש מחלקת הנוער של הפועל הגיעה לסירקין, פקחי העירייה מנעו את הפריקה

במועדון חשבו שסוף סוף נמצא הפתרון למגרש הסינטטי במתחם, אך מכתב שהוציא חבר האופוזיציה חנוך מילביצקי הוביל להחזרת המבנים לחברה. "זה כמו שתקנה בית יפה, אבל לא יהיה בו מטבח", אמר אחד ממנהלי מחלקת הנוער, איז'ו ויינר

פורסם בתאריך: 22.3.18 16:18

הבעיות במתחם סירקין, שמשמש בעיקר את קבוצות הבוגרים ומחלקת הנוער של הפועל, ממשיכות לצוץ. לאחר תקופה ארוכה בה מנסים אנשי המועדון לקבל אישור להתקנת מבנים במגרש הסינטטי במתחם שישמשו את ילדי מחלקת הנוער של המועדון לטובת חדרי הלבשה ומקלחות, הגיעה היום (חמישי) בבוקר למתחם משאית עם המבנים. אלא שהמבנים הוחזרו, כמו שבאו, לאחר שפקחי העירייה שהיו במקום טענו כי פריקה שלהם תוביל להזמנת משטרה למקום, מכיוון שאין להם היתר.

המגרש הסינטטי במתחם, שמשמש את כל קבוצות המועדון מגיל נערים א' ומטה, קיבל אישור חריג מההתאחדות לכדורגל לקיום המשחקים העונה עקב הבטחות של אנשי המועדון כי המבנים יוצבו בהקדם. בהפועל טוענים כי למרות שאכן אין היתר להצבת המבנים במקום, כל הרשויות, כולל העירייה, נתנו את אישורן לנושא ולכן החלו פעולות הביצוע בנושא על ידי החברה לפיתוח פתח תקוה. המתחם, אגב, נמצא בבעלות מנהל מקרקעי ישראל.

מתברר, כי בזמן שהגיעו המשאיות למתחם עם המבנים עליהם, הוציא חבר האופוזיציה חנוך מילביצקי מסיעת "ביחד", מכתב ליועצת המשפטית של העירייה, שרית גרינבוים, בו הוא ציין: "ממידע שהגיע אלינו עולה כי היום בבוקר הוצבו, בהוראת ראש העירייה, מבנים עירוניים במתחם הספורטק בסירקין", הוא כתב. "מבנים אלו הוצאו ללא היתר כנדרש וכתוצאה ניתנה הוראה של מינהל ההנדסה ואף הפיקוח להסירם באופן מיידי". לדברי מילביצקי, אף הופעל לחץ בלתי פוסק מטעם גורם בעירייה להציב את המבנים למרות האיסור. בנוסף למילביצקי, שוחח גם חבר המועצה רמי גרינברג עם מהנדסת העירייה, לאחר שקיבל מכתב בנושא.

 

"אמרנו לפקחים שלא מדובר בשולחן או כיסא שאפשר לשנע הלוך וחזור בכל יום", סיפר אחד ממנהלי מחלקת הנוער, איז'ו ויינר. "רצינו שלפחות יורידו את המבנים ונמשיך בטיפול, אך הפקחים איימו שיביאו משטרה. המובילים עשו אחורה פנה ולקחו את כל המבנים בחזרה. זה כמו שתקנה בית יפה, אבל לא יהיה בו מטבח. להפועל פתח תקוה אין שום דבר נגד העירייה, אבל מצד שני, הפוליטיקאים למיניהם עשו פוליטיקה על גב הילדים".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אגף הפיקוח על הבנייה נתן התראה להימנע מהצבת מבנים ללא היתר. עוד בטרם הוצאת צו הפסקה והליכים כמתחייב, המבנים הובאו על גבי משאיות והוחזרו למפעל והמבנים לא הוצבו".

איתמר אלדר, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, מסר: "אני יודע שאני בניתי מבנים בהוראת העירייה. הגענו לשטח, הפקח לא אישר אותם ואמרתי למשאיות שיסתובבו ויחזרו הביתה. המבנים יחזרו, אני צריך לשבת עם העירייה להסדיר את הדברים ונחזיר אותם".

תגובת רמי גרינברג: "מי שהעביר את הפנייה הוא חבר המועצה חנוך מיליביצקי. אני קיבלתי את הפנייה כחבר מועצה, קראנו שיש שם בעייתיות. אחרי המכתב שוחחתי עם המהנדסת כדי לראות איך אפשר להוציא את ההיתר כמה שיותר מהר. צריך לזכור שמי שהקים את המתחם ב-2008 ומי שדאג להכשיר אותו זה אני. אנחנו בעד המתחם, אבל אני חושב שצריך לעשות שם את הדברים בצורה מסודרת. כל ניסיון לעשות את הדברים בצורה אחרת יכול לעשות בעיות למתחם. ההתנהלות הלא רצינית הזאת של העייריה יכולה לסכן את כל מה שיש היום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ניפגש בבחירות.תפסידו אלפים בבחירות.לא לתת ליילדיי הפועל תנאים. מינמלים.אלפיי אוהדיי הפועל יגידו בקלפיי.במי בוחרים.

  2. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    99% אוהדיי הפועל מי שרוצה להפסיד בבחירות בבקשה.בושה וחרפה פוגעים ביילדיי העיר הילדים שלנו ושלכם

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כול המיתמודדים לבחירות סימו לב מי שפגע או ינסה ליפגוע בהפועל פ"ת.הקבוצה של העיר.בכול הזמנים .לא יצביעו בעדו.בתוכחם יש אלפיי אוהדיי הפועל שייפנו לכם עורף אל תופתעו בדוק והעבודה בעיצומה . ולא תופתעו.זה לא סחיתה זוה מציאות ..תהיו וובייקטיבים.ולטובת הילדים בפ"ת.דיי לצרות עיין על אפכם וחמתחם .מורשת סטמלמך וחברב תימשך…

  4. שולה

    זו לא פעם ראשונה שמר חנוך מילביצקי יורד לחיי אנשים בעיר הזו ועכשיו נפל על קבוצת הכדורגל??? תתבייש לך! תראו מי זה מר חנוך בכתבה פה ותתפלצו איכסה איך זה יושב בעירייה בכלל https://www.yeshkivun.com/blog/%D7%90%D7%96-%D7%99%D7%A9-%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%9C%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%A8-%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%94

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר