דורון גלנט, דימיטרי סלוק. צילום: זאב שטרן, מתוך פייסבוק
דורון גלנט, דימיטרי סלוק. צילום: זאב שטרן, מתוך פייסבוק

מגעים בין עורכי הדין של סלוק לאלו של הפועל, גלנט עשוי לקבל תפקיד אם העסקה תתממש

נציגיו של סוכן השחקנים האוקראיני נמצאים בשיחות עם אנשי המועדון. ההכנסות מהמשחק מול הפועל תל אביב, כ-140 אלף שקלים, הועברו למשרד הכרטיסים ולבקרה התקציבית

פורסם בתאריך: 9.4.18 14:09

בכירים בהפועל אישרו כי מגעים באשר לאפשרות רכישת הקבוצה מתקיימים מול איש העסקים האוקראיני דימיטרי סלוק וכבר נערכו שיחות בין עורכי הדין של הצדדים. במידה והמהלך ייצא אל הפועל, עשוי הבעלים הנוכחי דורון גלנט להישאר במועדון ולקבל תפקיד אחר.

סלוק ידוע בעולם הכדורגל בעיקר בתור סוכנו של שחקן מנצ'סטר סיטי, יא יא טורה ושל אחיו קולו ששיחק בעבר בארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. לפני כשנה וחצי העביר סליוק ביקורת על מאמנו של יא יא, פפ גווארדיולה, כשאמר כי "פפ מתייחס לשחקנים שלו כמו כלבים". הדברים זכו להד גדול בתקשורת הבריטית והמאמן הקטלוני אף הצהיר כי השחקן מחוף השנהב לא ישוב לשחק עד אשר סלוק יתנצל. בעבר ייצג סלוק גם את אריק אבידאל, נמניה וידיץ', אנדריי ארשבין והנריק מחיטריאן.

בינתיים, בהפועל התמודדו ביום חמישי עם סיטואציה לא שגרתית העונה, הכנסה ממשחק ביתי. ההכנסות מהפסד 2:1 להפועל תל אביב הגיעו לכ-140 אלף שקלים, אך במציאות היומיומית העגמומית של המועדון עיקר הסכום עבר למשרד הכרטיסים פשבר והשאר לבקרה התקציבית, ככל הנראה במטרה לנסות ולשלם בהקדם האפשרי (אם כי בהפועל "בהקדם האפשרי" כרוך בדרך כלל באיחור ניכר) את משכורות חודש מרץ. כזכור, רק בשבוע שעבר הוסר העיקול של חברת האבטחה על חשבונות הקבוצה ומשכורת פברואר שולמה לעובדי מחלקת הנוער באיחור שערורייתי של 23 ימים.

בנושא אחר, למרות שהמפרקים של הפועל, עורכי הדין עמית פינס וליאור דגן, הודיעו לפני כחודש וחצי כי הליך הגישור מול בעלי הקבוצה בעבר מאיר שמיר יחזור לבית המשפט, את בית המשפט עצמו הם כנראה שכחו לעדכן בהתפתחות. "עוד שיחה עם המגשר ועוד אחת, אני כבר הרמתי ידיים", אמר עו"ד פינס. "המגשר ביקש שנחכה עוד קצת ולכן הבקשה טרם הוגשה לבית המשפט. אני מאמין שבקרוב היא תוגש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר