דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

יש רק אשם אחד: דורון גלנט, הוא האיש שריסק את הפועל

הכל היה יכול להיראות אחרת העונה, אם את הפועל היה מנהל העונה מישהו עם חזון, איש רציני, עם אהבה נטולת אגו להפועל ועם יכולת ניהולית

פורסם בתאריך: 13.4.18 19:29

צריך להתחיל להפנים: במצבה הנוכחי הפועל פתח תקוה תתקשה מאוד להישאר בליגה הלאומית. הקבוצה מפורקת מנטלית, מקצועית וניהולית. היא נטולת אנרגיות זה הדבר הכי גרוע מבחינתה. אכן יש מקום לבוא בטענות אל רוב השחקנים, אבל יש אשם אחד גדול ומרכזי במצב הקבוצה, האיש בעל היכולות הניהוליות הכי נמוכות שהיה כאן, האיש שמרסק את הפועל כבר שלוש שנים, בניהול עלוב וכושל והחלטות הזויות: דורון גלנט, רק הוא.

לצערי הפועל פתח תקוה עוברת כבר הרבה שנים תלאות מכל הסוגים. היה כאן בעלים שאמר שהוא אוהד הקבוצה והשאיר אותה הומלסית (למה מחכים המפרקים בדיוק). היו כאן בעלים שרבו עם האוהדים ונחקרו במשטרה. היה כאן הכל. אבל מנהל כושל שמרסק את הקבוצה עונה אחר עונה כמו מר גלנט לא היה כאן.

ההדרדרות של הפועל נמשכת כבר שנים. אצל גלנט המדרון הפך תלול יותר, ליגה א' התקרבה במהירות וההחלטות המקצועיות והניהוליות הפכו מביכות יותר.

רק אזכיר: בעונתו הראשונה של דורון גלנט בקבוצה הפועל הייתה כבר בדרך לליגת העל אבל גלנט פישל פעמיים: פעם אחת בפיטורי מנחם קורצקי ופעם נוספת בהחתמת גיא צרפתי. עברה שנה וגלנט מינה את אסף נמני, החליף אותו בירון הוכנבוים שלקח את הקבוצה לפלייאוף העליון אבל נפרד ממנו. בתחילת העונה הזו הוא נבנה כאן סגל לא מאוזן ללא סקאוטינג אמיתי (איציק כהן?!!). גלנט מינה את אורן קריספין, החליף אותו בדני גולן שהוחלף בתומר קשטן שכבר הרבה עונות לא הצליח עונה שלמה. בינואר נראה שהייתה כאן היסטריית שחרורים וחיסכון שהשאירה את הקבוצה כמעט בלי שחקני קישור בסגל. ואת העונה הזו מלווה עננה כבדה של אי תשלום משכורות בזמן בהובלתו של הבוס, הגאון הניהולי דורון גלנט.

בדיעבד דומה שנגזר גורלה של הפועל ביום בו החל גלנט לנהל אותה. הוא הכישלון הניהולי הכי גדול שהיה כאן, הוא המרסק הרשמי של הפועל פתח תקוה.

גלנט הוא למעשה האיש הלא נכון במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. זו הייתה מיכולה עונה היסטורית בהפועל: הסכם עם הכחולה היה משנה את המומנטום השלילי של המועדון הזה ומהווה שינוי כיוון אמיתי. אבל כדי לעשות את ההסכם הזה צריך בעמדת הניהול של הקבוצה אישיות רצינית, איש עם שאר רוח, עם חזון אמיתי, עם ראיית העתיד, עם חוכמת חיים, עם אהבה נטולת אגו לקבוצה.

גלנט כנראה לא כזה, ובמקום להוביל את הפועל לעידן חדש הוא הרס את ההזדמנות של הפועל לחיות יותר טוב ומרסק אותה, בואכה ליגה א'.

אז אפשר לבוא בטענות, חלקן הגדול מוצדקות, אל שחקן זה או אחר. אבל כאשר מסתכלים על התמונה כולה יש אשם אחד שמרסק את הקבוצה: דורון גלנט. רק הוא.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר