עומר גולן. צילום: זאב שטרן
עומר גולן. צילום: זאב שטרן

אבי, תן לעומר גולן לאמן. הטור של אלמוג אופיר

מכבי תעשה טעות קשה אם תחתים את שרון מימר לעונה נוספת. זה הזמן לתת את המפתחות לאיש שהשחקנים ישחקו עבורו. וגם: הטעות שהיום במכבי מתחרטים עליה

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:08

1. למרות שנשארו עוד שלושה משחקים עד לתום העונה המסויטת הזאת, מבחינתי כבר אפשר לסכם באופן ברור – אסור לשרון מימר להמשיך במכבי. המאמן נכשל והצליח להמאיס את המשחק על כל אוהד ואוהד של הקבוצה. למרות שמימר מונה לקראת המחזור החמישי, הוא דואג להזכיר לכולם שלא הוא בנה את הקבוצה. גרגורי טאדה ויוסי בניון מנעו ממימר וממכבי מלחמת הישרדות. אסור לשכוח גם את ההדחה המביכה מהגביע מול הפועל כפר סבא שנלחמת כיום על חייה בליגה הלאומית. אני יכול להבין את מימר שבוחר ביח"צנות וביישור קו עם ההנהלה, עיין ערך זריקתו של סוטיריס ניניס מהקבוצה. זו הפרנסה שלו ומעמד המאמן מזמן נהיה בדיחה אחת גדולה. אולי במקצוע אחר, כמו מורה לספורט לדוגמא, מימר יוכל להיות מוצלח יותר. שם לא יצטרך להגיד דברים מנותקים מהמציאות, כמו למשל שהקבוצה הניעה כדור וניסתה לתקוף מול מכבי חיפה. לכן, אני מקווה שמכבי לא תעשה את הטעות, אלא תחפש דמות אחרת על הקווים.

2. נכון להיום, בשוק המאמנים אין מציאות גדולות ולכן כל בחירה במקומו של מימר תהיה הימור. לכן לדעתי כדאי לחשוב מחוץ לקופסא. במועדון נמצא כיום אחד הסמלים הגדולים שידעה מכבי, ואני מתכוון כמובן לעומר גולן. הגיע הזמן לפנות לגולן, ולהציע לו, בסיוע של אסי משיח ומראד מגמדוב, את תפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. בשביל להיות מאמן טוב קודם כל צריך להיות בן אדם ששחקנים ירצו לשחק בשבילו ושקהל ירצה לבוא ולעודד את הכדורגל שלו. לכן הגיע הזמן להגיד – אבי, תן לעומר לאמן.

3. בעונה שעברה החלה מכירת חיסול של שחקנים – דור אלו, גידי קניוק, דני עמוס, גיא מלמד, קרלוס קוויאר והרשימה עוד ארוכה. איתם הציגה הקבוצה עונה מלהיבה שהסתיימה במקום הרביעי. עכשיו כנראה הבינו במכבי את הטעות ומעוניינים להחזיר חלק מהם הביתה. למה לא השאירו את השחקנים האלו עוד עונה? למה היה צריך להגיע למצב הזה? עכשיו כנראה נפל לאבי לוזון האסימון והוא מבין שאם הם היו נשארים העונה הזאת הייתה נראית אחרת לגמרי. מתי יתחילו לחשוב במשפחה על מקצועיות נטו?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר