דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בבקרה התקציבית זועמים: "אם גלנט ישחק איתנו פוקר הוא יפסיד, בסוף העונה נשתולל עליו ברמות אחרות"

הולכים וגוברים הלחצים על בעלי הפועל לעזוב את המועדון. בבקרה מחכים לסיום העונה וטוענים: "אם גלנט יהיה בקבוצה, לא תהיה קבוצה". המועדון לא העביר לרשם העמותות מסמכים הנוגעים להלוואות ושטר הון

פורסם בתאריך: 2.5.18 12:39

הנושא הבוער שממשיך להטריד את עובדי הפועל הוא אי תשלום משכורות חודש מרץ לקבוצת הבוגרים, כמו גם למחלקת הנוער. בבקרה התקציבית כבר מזמן איבדו את הסבלנות בכל הקשור להתנהלותו של דורון גלנט, וכשנותרו עוד פחות משלושה שבועות לסיום העונה, המסרים מכיוונם הופכים לתקיפים הרבה יותר.

"אנחנו מחכים שתיגמר העונה ב-18 במאי ונשתולל על דורון גלנט ברמות אחרות. אם הדברים לא יפתרו הוא לא יתקרב לפה", אמרו בזעם גורמים בבקרה. "אם הוא יהיה בקבוצה לא תהיה קבוצה. אם ישחק איתנו פוקר הוא יפסיד, לא נאשר את התקציב והפועל תרד ליגה. לא נקבל שום דבר שלו יותר. אם הוא לא ישחרר את הקבוצה וימשיך להיאחז בקרנות המזבח יכול להיות שהמועדון יילך לפירוק".

בהקשר זה יש לציין כי בימים אלה אמורה להסתיים תקופת הביניים בה יכול גלנט להגיש התנגדות לצו הוצאה לפועל שהוצא נגדו, כך על פי טענת אנשי הבקרה התקציבית. "אנחנו מניחים שתתכן סיטואציה בה יגיעו אליו הביתה לעקל דברים", הוסיפו בבקרה. "אנחנו מנסים לגייס כסף למשכורות ממקורות אחרים. שילמנו כבר שלוש משכורות מלאות כולל מחלקת נוער. זה מטורף, לא הגיוני ולא דבר שהבקרה אמורה לעשות. אנחנו ממש יורקים דם. אין אישור ניהול תקין של רשם העמותות, ואלה 180 אלף שקלים שיכלו לעזור כמעט במשכורת מלאה עבור הבוגרים".

בשבוע שעבר הגישו ראשי המועדון מסמכים נוספים לרשם העמותות על מנת לקבל סוף-סוף את אישור הניהול התקין, אך נראה שהדרך לאישור המיוחל עדיין רחוקה. מרשם העמותות העבירו ביום ראשון מכתב חוזר למועדון, בו ציינו כי במסמכים שהועברו מהמועדון ביום רביעי שעבר נכתב כי הונפק שטר הון בסכום של 905 אלף שקלים המצמצם את גירעון הקבוצה, אך שטר ההון עצמו, המפרט את תנאי ההסכם בין בעליו להפועל, לא צורף לבקשה. כמו כן לא השיב המועדון לבקשת רשם העמותות ולא העביר כנדרש הסכמי הלוואות הכוללים את תנאי ההלוואה ואישור יתרות מהמלווים.

בתוך כך, גורמים במועדון ממשיכים לשמוע מגלנט על אותו דמיטרי סלוק שמעוניין בקבוצה, כמו גם על כך שהמהלך נמצא בשלב החלפת טיוטות חוזים ואף שנציגיו של סלוק צפויים היו להגיע השבוע למתחם סירקין. איש מבכירי המועדון לא הסכים לאשר את הפרטים לאשורם ואחד מהם אף העריך כי הבעלים מנסה להרוויח זמן על חשבון עתידה של הפועל. "לא יהיה סלוק ולא יהיו נציגים, הכל שטויות", חרץ בכיר בהפועל. "מי שאוכל את הלוקשים של גלנט ורוצה להמשיך להאמין לסיפורים שלו שכולם אוטוטו מגיעים – מוזמן".

"אם לא תהיה ברירה ייקחו לגלנט את הבית וישלמו בכסף הזה את המשכורות לשחקנים", העריך מנגד גורם בסביבת המועדון. "יש לך ערבויות? אין לך לשלם? תשתמש בנכסים שלך. אבל זה לא יקרה. יודע למה? כי הוא יביא את סלוק. גלנט לא פראייר, הוא מחושב וכבר הצליח להוציא מאנשים כסף בשביל הפועל כמו שאף אחד אחר לא הצליח. אני מעריך שהעסקה תצא לפועל".

אתמול (שלישי) שבו השחקנים לאימונים סדירים לקראת המשחק ביום שישי (16:00, רמת השרון) מול הפועל רמת השרון, כולל רם לוי שהתאושש מפגיעת הראש בניצחון על הפועל כפר סבא וגל צרויה שנעדר מהניצחון מול הפועל רמת גן בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר