אבי לוזון. צילום: זאב שטרן

גם להיפרד צריך לדעת. הטור של אלמוג אופיר

הגינוי הפומבי של אבי לוזון להתנהגות המבישה של עמוס ואיציק היה במקום. אף אחד לא רוצה שמימר ימשיך, אבל אין צורך להתבזות. דרוש מנכ”ל שלא ישבור למאמן את הראש וגם: מי יאמן את הנוער?

פורסם בתאריך: 3.5.18 10:51

1. שוב מכבי בכותרות, שוב באופן לא מפתיע הן שליליות. לצדיקים עמוס ואיציק לוזון לא מתאימה שיטת המשחק ולראשון גם לא בא טוב שהילד לא משחק, אז הם מרשים לעצמם לצעוק למימר כל מיני פנינים כמו ‘סמרטוט’ ושהוא לא ראוי לאמן אפילו נערים. איציק, שאמור לשוב בעונה הבאה לתפקיד המנכ”ל, גם הוסיף בהמשך בראיון שהיה שובר למימר את הראש. בושה וחרפה. טוב עשה אבי לוזון שגינה את האירוע בפומבי ואמר שהוא בוש ונכלם מהתנהגותם של שני אחיו, כך בדיוק צריך להתנהג יו”ר של מועדון. טוב עוד יותר יעשה אם יועיל למנות מנכ”ל חיצוני, כזה שישתף פעולה עם המאמן ולא חלילה יוריד לו את הראש.

2 .הדבר החיובי היחיד שיצא מתוך הגועל נפש בעכו הוא שכולם כבר הבינו ששרון מימר לא ימשיך. שוב אדגיש שאני מגנה בכל תוקף את ההתנהגות המבישה כלפיו במשחק האחרון וגם להיפרד צריך לדעת, אבל אם להתייחס לנושא בצורה עניינית האיש איבד כבר מזמן את חדר ההלבשה ויש קונצנזוס ביציע, בקרב השחקנים וכמו שגילינו גם מצד הקודקודים לחשב מסלול מחדש. בשבוע שעבר הצעתי את הסמל עומר גולן ואפשר בהחלט גם לקחת בחשבון את עמיר תורג’מן שדוגל בכדורגל התקפי ושמח. עד שתחליטו, שלום מר מימר, ולא להתראות.

3. בסביבת המועדון הולכת ומתחזקת ההערכה שתמיר לוזון צפוי לאמן בעונה הבאה את קבוצת הנוער של מכבי. אין ספק שמדובר באחת המחלקות המוכשרות ביותר בישראל, ודווקא בגלל זה כדאי מאוד לאפשר לטאלנטים העונים לשם לוזון לצאת מהחממה המשפחתית, להוכיח עצמם במקומות אחרים ולחזור הביתה רק לאחר שצברו קבלות. אם לעומר גולן אין מקום בבוגרים, תנו לו לפחות את הנוער בצוותא עם ניצן דמארי – שילוב מבטיח שיכול להצליח. נמאס לנו מאכזבות, אבל נמאס עוד יותר שכישרונות צעירים מתאדים בגלל עדיפות להחלטות משפחתיות על פני החלטות מקצועיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר