דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

הבקרה דורשת להרחיק את גלנט לשנתיים: "צריך להזיז אותו הצידה, אין דרך אחרת"

במידה ותובע ההתאחדות יחליט להעמיד לדין את בעלי הפועל, דיון בנושא צפוי בתוך שבועיים-שלושה. דרור שי נבחר ליו"ר עמותת הכחולה

פורסם בתאריך: 29.5.18 12:04

חודש יוני אמנם נמצא כבר מעבר לפינה, ומספר גדול של קבוצות בשתי הליגות הראשונות כבר נמצאות בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה, אך בהפועל המצב שונה בתכלית. בדומה לחודש וחצי האחרונים, גם השבוע גורמים בהפועל המשיכו לטעון כי עסקת העברת הקבוצה לידיו של דימיטרי סלוק נמצאת על סף סגירה, אך כל המועדים בהם טענו אותם גורמים שבהם תתבצע סגירה סופית של העסקה, עברו ללא כל חתימה והמועדון ממשיך להיות למעשה משותק.

בכל הנוגע לתשלום המשכורות לעובדי המועדון עבור חודשים מרץ ואפריל, נראה שגם בבקרה התקציבית, שממשיכה לספר על ניסיונות לעזור, נראה שפחות או יותר הרימו ידיים. לטענת גורם בבקרה, בקשה להרחיק את הבעלים דורון גלנט לשנתיים הוגשה לתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, ובמידה ויוחלט על העמדה לדין צפוי להתקיים דיון תוך שבועיים-שלושה.

עד שזה יקרה, עיקולים של הביטוח הלאומי ממשיכים למנוע את העברת הכספים להם זכאית הקבוצה, בין השאר סכום של 180 אלף שקלים מהטוטו, עוד כמה עשרות אלפי שקלים ממנהלת הליגות על חשבון העונה החולפת וכן מקדמה על העונה הבאה בסך של למעלה מ-200 אלף שקלים – סכום כולל של כמעט שתי משכורות נטו.

"ברור שאנחנו חושבים שצריך להרחיק את גלנט", אומרים בבקרה. "כדי להתחיל להניע דברים בקבוצה צריך להזיז אותו הצידה, אין דרך אחרת. אתה לא מקבל ממנו תשובות, הוא מורח את כולם ולא סוגר שום דבר עד הסוף. כנראה שהוא פשוט לא יכול לטפל בזה, אבל הוא לא משחרר את הקבוצה ואנחנו תקועים. להערכתנו, אין סיבה שלא יורחק, פשוט כי אין עבירה שלא עבר עליה".

גם באשר למחלקת הנוער אין כל חדש ואנשי הצוות המקצועי טרם קיבלו משכורות. יחד עם זאת ולמרות שמיום ליום סכנת הפירוק הופכת מוחשית יותר, הדבר לא מפריע לאנשי המחלקה להתחיל לשווק את העונה הבאה וכבר בשבוע שעבר הודיעו על פתיחת ההרשמה לבית הספר לכדורגל של האגודה. "הפועל פתח תקוה תהיה בשנה הבאה ואין כל קשר בין הדברים", נמסר ממחלקת הנוער.

בנושא אחר, הוועד המנהל החדש של עמותת הכחולה בחר השבוע את דרור שי כיו"ר החדש של העמותה. שי יחליף את אור עוז ששימש בתפקיד בשנה האחרונה וימשיך בוועד המנהל יחד עם אחד ממייסדי העמותה חזי בן עמי, דוד כהן ועדי סובול בילגורי שממשיכים שנה נוספת, ומתן ציוני (ישמש כדובר העמותה) ורונן גרינר שעבורם תהיה זו השנה הראשונה בוועד המנהל.

"בהזדמנות זו נבקש להודות בשמנו ובשם כל חברי העמותה, לחברי הוועד המנהל הקודם שמסיימים כעת את תפקידם ומעריכים את תרומתם הרבה בשנה האחרונה: מירב ניר אוהד, אורי בן עזרא ואיתי לוי. נבקש להודות גם לכל פעיל בעמותה ולכל מי שסייע ותרם את חלקו בפעילות העמותה", נמסר מהכחולה.

תגובתו של דורון גלנט לא התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר