אלישע לוי. צילום: ניר קידר
אלישע לוי. צילום: ניר קידר

המינוי שאף אחד לא ציפה לו. הטור של אלמוג אופיר

כשאלישע לוי על הקווים, ברור שהמטרה היא הפלייאוף העליון. סוף סוף הגיע מאמן שיחליט מקצועית מבלי שיתערבו לו, בתקווה

פורסם בתאריך: 31.5.18 11:17

1. מישהו ציפה להחתמה של מאמן הנבחרת לשעבר במכבי? מודה, גם אני לא. אחרי העונה החלשה שהסתיימה, פלוס העזיבה של שינו זוארץ שמשייט כל הדרך לראשות ההתאחדות, התחושה הכללית הייתה שאנחנו בדרך למלחמת הישרדות רצינית בעונה הבאה. ואז באה ההחתמה של אלישע וטרפה את הקלפים. רף הציפיות עלה אוטומטית וברור עכשיו שהמטרה המוצהרת היא הפלייאוף העליון. למרות שכבר עתה ברור שהתקציב יהיה נמוך משמעותית ביחס לעונה שעברה, יש כאן מאמן עם קבלות שיוציא אותנו לדרך חדשה.

2. עד שאלישע יתחיל לפרוע שטרות, מעניין יהיה לעקוב איזה חבר’ה בכירים הוא יביא איתו למכבי יחד עם יוסי בניון. פאדי זיידאן מרמת השרון הוא לא בדיוק הסנונית שמלמדת כי המאמן החדש מעורב מספיק בבניית הסגל, אבל אחרי עונה שכל כולה רצופה שעמום מהגיהינום יש לנו סבלנות ונמתין לראות אלו שפנים ישלוף אלישע. באשר למי שרצוי לשלוף החוצה אין כל ספק – תומאש סיבוק על המטוס הראשון הביתה ויפה שעה אחת קודם.

3. שאלת מיליון הדולר נוגעת כמובן למה שיתרחש מחוץ לדשא בחסות המשפחה הלוחמת. על מידת המעורבות של הלוזוניה בתקופת שרון מימר חבל להכביר מילים, מספיקות שתיים בלבד: סוטיריס ניניס. כולנו תקווה שבניגוד גמור אליו, אלישע יזכה לשקט הנדרש ויוכל לקבל את ההחלטות המקצועיות בעצמו מבלי שחלילה יקבעו לו או יחליטו בשבילו. ידוע שלא פשוט לעבוד עם היו”ר הכל יכול ומשפחתו המורחבת. למה הם מסוגלים כשמשהו או מישהו לא נראה להם ראינו בשלהי העונה מול עכו. אם תרצו, עמוס ואיציק כמשל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר