דימיטרי סלוק
דימיטרי סלוק

סלוק בשיחה עם מלאבס: "העסקה חתומה, גלנט אמור לטפל בחובות לשחקנים"

סוכן השחקנים האוקראיני אומר כי הוא מעוניין לרכוש את הפועל, אך התנה את קיום העסקה בכך שהבעלים הנוכחי יפתור את נושא שכרם של השחקנים. "אני בטוח שהרבה שחקנים שיגיעו לקבוצה שלנו יעברו בהמשך לשחק באירופה", אמר. בינתיים, השחקנים ממשיכים לחכות לעדכון בנוגע לשכרם

פורסם בתאריך: 5.6.18 16:52

בשיחה ראשונה עם "ספורט מלאבס", אומר סוכן השחקנים דימיטרי סלוק כי ההסכם שלו מול דורון גלנט על רכישת הפועל למעשה כבר חתום, אך מותנה בכך שהבעלים הנוכחי יטפל בסוגיית אי תשלום שכרם של השחקנים, שכזכור לא קיבלו עדיין את משכורות מרץ ואפריל, כאשר ביום ראשון יהיה המועד האחרון לתשלום עבור חודש מאי.

סוכן השחקנים, שנמצא בברצלונה, אישר כי נפגש עם גלנט בספרד בסוף השבוע, אך טען כי העסקה לא תצא לפועל לפני שהבעלים יסגור את ענייניו מול השחקנים מהעונה האחרונה. "העסקה כבר חתומה, אבל הדבר הכי חשוב שגלנט צריך לעשות זה לטפל קודם בחובות שלו לשחקנים", אמר האוקראיני. "העסקה תצא לפועל רק אם זה יקרה, ולדעתי הוא מטפל בדברים האלה בימים אלו. הבעלים הנוכחיים של הקבוצה חייב לעשות סדר במצב. אם זה יקרה, אני מקווה שהכל יהיה בסדר והעסקה תצא לפועל. כרגע אני עוד לא יכול לחשוב על העתיד של המועדון, כי מה שעדיין חשוב זה העבר. אני מאמין שתוך שבוע-עשרה ימים הכל יהיה ברור". שחקנים בקבוצה המשיכו לטעון גם היום (שלישי) כי אף גורם לא עדכן אותם בנוגע לתשלום שכרם, או בנוגע לאותו "גמר חשבון" אותו הבטיח להם גלנט במסיבת סיום העונה.

לא מעט קבוצות כבר נמצאות בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה, בעוד שבהפועל העסק כרגע תקוע.
"אני כבר עובד על התכניות לקראת העונה הבאה, ויכול להגיד שאם אכן אקח את הקבוצה האימונים ייצאו לדרך כבר ב-27 ביוני. אני בטוח שהרבה שחקנים שיגיעו לקבוצה שלנו יעברו בהמשך לשחק באירופה. הרבה קבוצות כמו הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ירצו את השחקנים שלנו. אם אכן אני אקח את המועדון אז יהיה לו אתר, שבו יהיה את כל המידע סביב הקבוצה, כך שהכל יהיה שקוף לכולם".

אתה מודע למצב הכלכלי הקשה של המועדון?
"כן. אני יכול להבטיח שאם אני אגיע אני אשלם משכורות, אסגור את העניינים מול מס הכנסה, הביטוח הלאומי וכל מה שצריך, אין בעיה. רק גלנט חייב לסגור את העניין עם השחקנים שהיו בעונה האחרונה, כדי שהעסקה תוכל להתקדם. אם השחקנים ילכו לכיוון של לקחת את המועדון לפשיטת רגל אז הם לא יראו את הכסף. אני בן אדם שאוהב להתחיל מאפס. האמת שבמקרה הזה אני אתחיל ממינוס (צוחק). זה אתגר חדש עבורי כי לקחת מועדון במצב הזה ולקדם אותו זו משימה לא קטנה. אני בטוח שאם אכן ארכוש את המועדון, כל האווירה סביבו תהיה אחרת, עם השחקנים וכל האנשים שמקיפים אותו".

במקביל, הפועל ביקשה מההתאחדות לכדורגל דחייה בנוגע לדיון המשמעתי שאמור להערך מחר בעניינה, כמו גם בעניינו של דורון גלנט. ההתאחדות נענתה לבקשה והדיון יתקיים ביום רביעי הבא.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי

    אם העסקה תצא לפועל הפועל פ"ת תהפוך להפועל עכו. החובות לשחקנים , זה גם תשלומים לביטוח לאומי ומס הכנסה, גם בניכוי הכסף שאמור להיכנס מהטוטו וכו' שמעוכב מדובר על מעל מיליון ש"ח שגלנט צריך לשלם. נראה אותו!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר