דימיטרי סלוק
דימיטרי סלוק

סלוק: "הפחתת הנקודות לא מורידה אותי מהעסקה, יש כבר עשרה שחקנים סגורים לעונה הבאה"

סוכן השחקנים האוקראיני, שעשוי להפוך היום לבעלים של הפועל, נחוש להשלים את העסקה: "דורון גלנט הוא היסטוריה, לפי מה שהבנתי הכחולה אפילו לא יכולה לשלם את הקנס שנתנה ההתאחדות"

פורסם בתאריך: 20.6.18 13:16

בניגוד לדברים שאמרו אתמול (שלישי) דורון גלנט ועורך דינו שי אליאס, הפחתת שתי הנקודות ממאזנה של הפועל בעונה הבאה לא גורמת לדימיטרי סלוק לרדת מרכישת המועדון. "הפחתת הנקודות לא מורידה אותי מהעסקה, מבחינתי העונש הזה לא משנה יותר מדי", אמר סוכן השחקנים האוקראיני בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אנחנו מתכוונים להגיש ערעור ובכל מקרה מה שחשוב זה מה שיהיה היום בוועדה להעברת זכויות".

עוד הוסיף סלוק: "חבל שבהתאחדות הישראלית מקשים כל כך על הקבוצה, גם הפחתת נקודות, גם קנסות, זה יותר מדי. בכל מקרה היום אחרי הוועדה נוכל להיות יותר חכמים, אני מקווה שיאשרו את הכל כבר היום וממחר אני כבר אהיה הבעלים של המועדון ואפתור את הבעיות. יש לי כבר עשרה שחקנים חתומים בקבוצה לקראת העונה הבאה, כולל שחקן יהודי מזניט סט פטרבורג ושני שחקנים יהודים אמריקאים שכבר סגורים פה. גם הצוות המקצועי סגור ואפילו יש איש מקצוע משוויץ שיבוא לעבוד במחלקת הנוער. לא יהיה כאן תקציב גדול אבל תהיה קבוצה טובה ומאוזנת כלכלית שכולם יהנו ממנה. עוד דבר שהספקתי כבר להבין מהתקופה הקצרה שאני מתעסק עם המועדון, הוא שיש המון אבות שחושבים שיכולים לנהל את הילדים שלהם ואת המועדון. אני מודיע לכל השחקנים – מי שיגיע למשא ומתן עם אבא שלו או קרוב משפחה אחר, לא רצוי בקבוצה שלנו".

על עתידו של דורון גלנט, שספג היום הרחקה לשנה, אמר סלוק: "גלנט הוא היסטוריה, אין מה להעניש אותו, זה מיותר. הוא ישאר עם 20 אחוזים באופן זמני אבל את כל ההחלטות אני אקבל, אני אהיה הבעלים ואקבל את כל ההחלטות במועדון. שמעתי על התלונה שהגישה עמותת הכחולה בנוגע אלי, שוחחתי איתם ואני מאוד מקווה שהם ירתמו לעזור למועדון. לפי מה ששמעתי אפילו את הסכום שהבקרה התקציבית קנסה את המועדון היום הם לא יכולים לשלם, אז אני לא יודע איך הם רוצים להיות הבעלים".

הם טוענים שיש ברשותם מעל למיליון שקלים.

"אם יש להם סכום כזה אז הם בהחלט יכולים לקחת את ה-20 אחוזים של דורון גלנט".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר