דימיטרי סלוק. צילום: מתוך פייסבוק
דימיטרי סלוק. צילום: מתוך פייסבוק

הוועדה להעברת זכויות דחתה את סלוק: "90 אחוזים שארד מהעסקה"

עקב היותו סוכן שחקנים, ביקשה הוועדה שהאוקראיני יגיע ויספק מסמכים רבים. "החלטה מאוד מוזרה, תוך שלושה ימים המועדון יילך לפירוק"

פורסם בתאריך: 20.6.18 19:21

הוועדה להעברת זכויות שהתכנסה היום (רביעי) קבעה כי בשל היותו של דימיטרי סלוק סוכן שחקנים, מן הראוי לברר באופן יסודי את מעמדו ואין כל אפשרות לעשות זאת מבלי שיתייצב מול הוועדה באופן אישי. "בישיבה הבאה בה יתייצב סלוק יהיה עליו להציג בפני הוועדה אישורים רשמיים על עיסוקיו השונים בשלוש השנים האחרונות לרבות מקורות ההכנסה השונים וכן דו"חות שהוגשו לרשויות המס בכל מדינה בה פעל בשלוש השנים האחרונות", נכתב בהחלטת הוועדה.

עוד נכתב כי בא כוחו של סלוק הצהיר בשמו כי עם אישור הוועדה, יהיה סלוק אחראי לכל חובות הקבוצה מכל מין וסוג שהוא, בין שנוצרו בעבר וקיומם ידוע ובין אם לאו. "הוועדה מבקשת הצהרה מפורשת ממר סלוק כי על אף האמור בחוזה שנעשה בינו לבין מר דורון גלנט חבות זו חלה וקיימת עליו. כמו כן, נדרש מר סלוק להמציא תעודות יושר מהמדינות בהן הוא חי ומתגורר במהלך שבע השנים האחרונות".

עוד הוחלט בוועדה כי משום שסלוק אינו מתגורר בישראל וככל הנראה מקום מושבו בברצלונה, עליו להמציא חוות דעת מעורך דין הבקיא בחוק המקומי, כי הוא רשאי על פי מקום אזרחותו ועל פי מקום מושבו לרכוש קבוצת כדורגל בישראל וכי אין כל מניעה גם מבחינת חוקי המס החלים עליו לרכוש את הקבוצה. כמו כן, התבקש סליוק להמציא לוועדה אישור מהבנק על איתנותו הפיננסית כמקובל.

בשיחה עם מלאבס לאחר ההחלטה נשמע סלוק פסימי לגבי הסיכויים שהעסקה אכן תצא לפועל. "זה מאוד מוזר", אמר האוקראיני. "מישהו רוצה לבוא למדינה, להביא כסף ולעזור לכדורגל ולא נותנים לו. אני יודע בכדורגל הרבה יותר מהרבה אנשים שמקבלים את ההחלטות. אני מקבל כבוד גדול בהרבה מדינות בעולם. הסברתי להם שאם אני אקח את הקבוצה לא אשמש יותר כסוכן שחקנים. אני בא נקי אחרי שעשיתי הרבה דברים בכדורגל. אני לא יודע מה הם רוצים. סוכן זה רוצח? דעתי היא שזאת לא החלטה טובה".

האוקראיני הוסיף: "בעוד שבוע כבר אמורים להגיע שחקנים שאני החתמתי ואנשי צוות מחו"ל. אבל עכשיו אני לא הבעלים אז מה אני יכול לעשות? זאת סיטואציה מטופשת וזה נראה כאילו אנשים שלא מבינים בכדורגל מקבלים החלטות. הקבוצה חייבת להתחיל להתכונן. יש גביע הטוטו בתחילת אוגוסט והקבוצה תתמוטט לחלוטין אם לא תוכל לתפקד בינתיים. אני חייב לסגור דברים ולהחתים שחקנים, אני חייב לעשות המון דברים. עכשיו הם רוצים שאני אביא כל כך הרבה מסמכים? למה? הסכמתי לקחת את כל החובות של המועדון עליי".

סלוק נשמע כועס והעריך כי החלטת הוועדה תוביל לכך שלא ירכוש את המועדון: "הם הסתכלו על ראיונות שלי כשדיברתי על פפ גווארדיולה לפני כמה חודשים, אבל הסברתי שמה שנכון לאז לא נכון להיום ושאם אקח את הקבוצה לא אשמש כסוכן שחקנים יותר. רציתי להביא שחקנים יהודים לישראל, לפתח אותם ולהוציא אותם לאירופה, וזה טוב לכדורגל הישראלי. בגלל כל הביורוקרטיה, 90 אחוזים שארד מהעסקה. אני לא יכול לבוא למועדון כשכבר יהיה מאוחר מדי והכל יקרוס. הם רוצים שביום אחד אני אביא 20 מסמכים והם אפילו לא אמרו לי אילו מסמכים אני צריך להציג. אני לא רוצה לבוא ולמועדון ולהיראות כמו ליצן במעגל".

סלוק התייחס שוב לעמותת הכחולה: "מה יקרה עם המועדון עכשיו? האוהדים רוצים להיות הבעלים וזה בסדר, אבל הם לא מבינים שצריך לשלם שכר בכל חודש, לקנות שחקנים ולעשות הרבה דברים. יש להם אולי מיליון שקל אבל מה יקרה עם המועדון? מה הם יעשו? אני מוכן לשים את כל הכסף הזה אבל פה לא רוצים אותו. אתה רוצה לעשות טוב ואנשים לא מוכנים לקבל את זה. בוועדה בחרו בדרך הרעה ביותר. עכשיו דורון גלנט הורחק לשנה, אני לא יכול לבוא, למועדון יש חובות גדולים, אז מה מצפים שיקרה? המועדון ילך לפירוק. כבר חמישה חודשים אנחנו עובדים ומחשבים דברים לקראת הדבר הזה".

"תוך יומיים אהיה חייב לדעת מה קורה לפה או לפה", סיכם האוקראיני. "בהחלט יכול להיות שמחר אגיד סופית שאני לא מעוניין וביי ביי. חבל, כי הרבה שחקנים מאמריקה ורוסיה חתמו על חוזים עם הפועל פתח תקוה והם הסכימו לבוא לקבוצה בליגה השנייה בישראל רק בגללי. ועכשיו? תוך שלושה ימים המועדון יילך לפירוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מוטי

    לא מאמין לאף מילה שלו. 10 שחקנים מרוסיה ואמריקה כשמותר לשתף רק 3 זרים. קיווה לקבל מועדון חינם ולשדרג שחקנים סוג ב שהוא מייצג. זאת הייתה מכת מוות למועדון שהיה נשאר לנצח בליגה הלאומית

  2. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    הבנתם קהל אוהדים.למה אנחנו ישראל לא במונדינייל.הגביע העולמי.למה המנטליות הישראלית הכול קומבינות וכסף.ואינטרסים אישיים.בקיצור מאפייה ישראלית בכדורגל הישראלי.מקבליים אוראות מילמעלה.הכול תמורת בצע כסף.כדיי להפיל את הפועל פ"ת.אותו גורם עוד לא חלם שיישב. בבית הסוהר למשך שנים רבות. על העוול שעשה להפועל פ"ת.ולהרבה אנשים שלא חיים היום ୹תמורת בצע כסף.וכולם יודעים במי מדובר.אדוני אן רגליים לשקר אתה עוד תשב.בבית סוהר.לא יעזרו לך הכספים והממנות.תכין את עצמך לכלא.יש הרבה עדים נגדך.בדוק.אל תיתפלה.תיתפלל שתצה מיזה.אבל חבל הזל הזמן.

  3. דני

    אין מה לעשות. מי שרצה שהמועדון יימחק, קיבל את זה.
    אם רוצים שבעיר תהיה קבוצה אחת אין בעיה. גם מכבי פתח תקווה תימחק. כי אין לה אוהדים ןלא יהיו כל עוד הלוזונים שם. ודבר נוסף. גם לא תקום פה תחנת כוח בגלל בצע כסף אם לעיתון הזה חשוב צדק אז תעצרו את הבנייה של תחנת הכח. עצרתם את הרכישה. תעצרו גם את הבנייה

  4. אריסטו

    אם יש הרוצים להבין מדוע הכדורגל הישראלי נראה כפי שהוא נראה, היה צורך להגיע לדיונים של הגוף הנקרא "התאחדות הכדורגל בישראל". שנים רבות בהן מתבוסס המוסד הזה על כל הפרקליטים, נאמני הציבור והשופטים הפוקדים אותו, בבביצה עכורה של בעלי עינן ועושי דברם. אלה ןאלה בכל נושא למעט כדורגל. קבוצה שירדה ליגה מעבירה במהלך דיון חומר שנכתב ע"י סמרטוטון מקומי, וזה הופך למרכז הדיון. כל כך בולט ובוטה. היושבים סביב "בנהירה" רבת עוצמה אחר שמירה על "טוהר המידות" וטובת הציבור מצטרפים למקהלה הזויה שמטרתה אחת – שליחתה של קבוצת הכדורגל פ"ת לליגות נמוכות. פאר הכדורגל לאורך שנים רבות נבעט בבוז למדמנה של הכדורגל הישראלי. "אם מרסקים קבוצה אז עד תום". ככה נוהגים חבורה של עסקנים בזויים. למוטי שהגיב מעלה, שניזון מהרפש המופיע בסמרטוטונים, יש תשובה אחת. חלק ניכר מהשחקנים שיובאו הינם יהודים אשר יוכלו לשחק כישראלים לכל דבר. נראה כי מוטי משתיך "לכחולים" המלווים את הקבוצה לאורך שנים אשר להם יד במצבה של הקבוצה היום. "לפמיליה נוסח פ"ח*

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר