דימיטרי סלוק
דימיטרי סלוק

סלוק: "יורד באופן סופי מהעסקה, המועדון יגיע לפירוק"

סוכן השחקנים האוקראיני טוען כי האפשרות ירדה מבחינתנו מהפרק ותקף את הכחולה: "יש שם מישהו שמנקה רצפות, השני מתכנת, איך הם יביאו כסף לאנשים שמרוויחים יותר מהם? רק בלה בלה בלה"

פורסם בתאריך: 21.6.18 14:47

כמו שהתחיל, ככה הסיפור נגמר. בשיחה עם "ספורט מלאבס" אומר היום (חמישי) סוכן השחקנים דימיטרי סלוק כי החליט באופן סופי לרדת מאפשרות רכישת המועדון, אחרי שהוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל ביקשה ממנו שורה ארוכה של מסמכים והבהרות. "אני סיימתי, הודעתי לדורון גלנט שזה סופי. כדי להכין את המסמכים שביקשו ממני דרושים בין שלושה לחמישה חודשים. עכשיו זה קיץ, כולם בחופש וזה מאוד מסובך. אני רציתי אבל לא נתנו לי, עכשיו המועדון יגיע לפירוק", אמר סלוק.

האוקראיני נשמע כועס מאוד על אנשי הוועדה להעברת זכויות: "גם אם נגמור את זה תוך שבועיים לא נוכל להספיק להכין את העונה. האימונים צריכים להתחיל, השחקנים הולכים וכל חשבונות הבנק מעוקלים. לדוגמא, הם ביקשו ממני להביא דוח על העדר רישום פלילי מכל המדינות שהייתי בהן בשבע השנים האחרונות. אני בן אדם מפורסם, אם הייתי בכלא בשבע השנים האחרונות בכל האינטרנט היה כתוב על זה. זה דבר מטומטם מאוד. אני מבין שהמסמכים האלה נדרשים אבל זה פשוט לא הגיוני בטווח הזמן שנוצר".

"בוועדה לא מבינים דבר אחד", המשיך סלוק. "אני רוצה להראות לאנשים בהפועל פתח תקוה איך עושים עסקים ואיך מביאים הרבה כסף למועדון. אני מאוכזב מאוד, רציתי להראות איך עושים קבוצה רצינית מבלי לבזבז יותר מדי כסף. רציתי שהמועדון ירוויח כסף ואפשר לראות איך עשיתי את זה במועדונים אחרים. אבל זה בסדר, מה שקרה קרה, ואני מאחל לאוהדים של המועדון שההתאחדות הישראלית תדע לשמור על המועדון החשוב הזה".

לסיום, בחר סלוק לתקוף את עמותת הכחולה, שכזכור הגישה מכתב להתאחדות בבקשה שלא לאשר את העברת הקבוצה לדיו של סוכן השחקנים. "הם מדברים שהם רוצים לקנות ולעשות דברים, אבל אני לא מבין דבר אחד – אם בשבילי דרושים שלושה חודשים בשביל להביא את כל המסמכים, לאוהדים האלה אין מלכתחילה אפשרות לייצר אותם, איך הם יעמידו בטוחות כספיות? איך הם יעשו עסקים? יש שם מישהו שמנקה רצפות, השני מתכנת, איך הם יביאו כסף לאנשים שמרוויחים יותר מהם? רק בלה בלה בלה, פו פו פו, דו דו דו? איך הם ינהלו את הקבוצה? יש הבדל גדול בין לשחק בפלייסטיישן לבין החיים האמיתיים, יש שם כמה ילדים שלא מבינים שזאת עבודה מאוד גדולה. כולם חושבים שיביאו שחקנים, יביאו כסף, אבל זה לא כל כך פשוט".

מעמותת הכחולה נמסר בתגובה: "הכחולה ערוכה פיננסית בסיוע משקיעים וההון האנושי שלה לטובת הפועל פתח תקוה. אנחנו לא נפספס את ההזדמנות ונגיש את כל המסמכים הדרושים בזמן על מנת לשקם את המועדון בתקופת זמן קצרה במידה ויוצגו נתוני החוב של המועדון. אדון סלוק איננו מכיר ואינו בקיא בתוכניות או העמותה או בנתונים הפיננסיים שלה. הוא ניזון מדבריו של גלנט כנראה, ולכן אין מה להתייחס להכפשות שווא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כול מי שפגע בהפועל.אני מאכל לא שלא יראה אוור כול ימיי חייב.וזה בדוק…ואתם הכחולה בואו ניראה אותכם מצילים את הקבוצה.ביכלל עים כול ההצארות שלכם.הפועל זה לא עוד אייזו פיצוציה.של כמה שקלים.זוה מחוייבות כבדה מאוד.שלא תצאו השעיר לעזאזל.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    רונן.למה אתה נילחץ.הכחולה אמרו שיצילו את הבית…או שיהיו שותפים בפרק הבית.בוא ניתן לנערים לשחק לפננו..אוה שיתקעו גול עצמי על פננו.למי שהן כוח לשחק ביפני גדול מימנו שלא ישחק.אים יקרה משהו לא טוב להפועל.הכחולה.תישה באחריות
    ץ

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    רונן.למה אתה נילחץ.הכחולה אמרו שיצילו את הבית…או שיהיו שותפים בפרק הבית.בוא ניתן לנערים לשחק לפננו..אוה שיתקעו גול עצמי על פננו.למי שהן כוח לשחק ביפני גדול מימנו שלא ישחק.אים יקרה משהו לא טוב להפועל.הכחולה.תישה באחריות…ועוד שאלה לשחקניי העבר.ויסוקר.בודניוק.סלם..רוזנטל.אלון..קוזו.בסון.אליה.
    דרוקר.לוין.רמלר.בוזיקובסקי.ועוד.אייפו אתם אפילו לא משמיעים את קולכם.תיתביישו.אייפו הסמל. תעשו משאו חיובי למען הקבוצה.אים חשוב לכם.העיקר להצטלם עים כדור.זה מה שחשוב.הכול תמונות.צריך עתיד.חברה.אייפו אתם מיסתתרים.צאו מהמינהרות.ותעזרו להפועל.רק החמס.נמצה במינהרות.אתם היתחלתם בהצלחות.ועלכם חובה.להמשיך בהצלחות.יחיאל.קחו בירצנות.לפחות אתה.ויסוקר.הגדול

  4. רונן

    רבותי אני דואג על האימפריה שלנו לאור המצב כרגע עם סליוק שנטש אותנו בדקה ה90 ועוד שחקנים נקווה לנס. אני לא מבין איפה כל כוכבי העבר לא רואים את המצב שיעזרו בשורות טובות..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר