נס זמיר. צילום: זאב שטרן
נס זמיר. צילום: זאב שטרן

גלנט נפגש עם חברי מועדון הזהב, זמיר החל להתאמן בהפועל חיפה

נמשכת אי הוודאות בהפועל, כאשר עדיין לא מונה נאמן במקומו של הבעלים המורחק. בבקרה טוענים: "הקבוצה יכולה לרדת ליגה בחודש הקרוב"

פורסם בתאריך: 1.7.18 13:04

בהיעדר פעולות מעשיות, הפועל ממשיכה להתדרדר מדי שבוע. בשישי אחר הצהריים נערכה פגישה של חלק מחברי מועדון הזהב, בהם שלמה עצמוני, רזי ויטמן ויחיאל מאור עם הבעלים דורון גלנט. בהודעה שהוציא אחד החברים בקבוצת הוואטסאפ של המועדון שודרה אווירה אופטימית: "הייתה פגישה טובה מאוד. דורון פירט את מצב הקבוצה – עבר, הווה ועתיד. מה שמצא חן בעיני זו האופטימיות שדורון שידר", כתב החבר. "הקבוצה נרשמה לעונה הבאה, יש שחקנים, לא שאין בעיות אבל לדורון תמיד יש דרכי מילוט". במהלך הפגישה הוזכר שמו של ירון הוכנבוים כאחד המועמדים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

כשמדובר על בעיות, ככל הנראה שאחת מהן היא אי תשלום שלוש משכורות לעובדי המועדון, שממשיכים לחכות לעדכון בנוגע לכספם. בכיר במועדון התייחס לפגישה בציניות: "מה כל הפגישה הזו? בולשיט אחד גדול. מישהו שאל שאלות קשות כמו איך פותחים את העונה? גלנט בא והתלונן על כמה דופקים אותו וכמה עושים לו רע וכולם שם ניגבו לו את הדמעות".

בינתיים, חשוב לציין כי נאמן טרם מונה לקבוצה, אחרי הרחקתו של דורון גלנט ממוסדות ההתאחדות לכדורגל. היום (ראשון) הוא המועד האחרון בו על קבוצות הליגה להגיש לבקרה התקציבית דו"חות כספיים לקראת העונה הקרובה. בהמשך, על פי הנהלים, אמורה להתקיים ישיבת תקציב בה תידרש הקבוצה להציג חוזים וכמובן יכולות כלכליות – הן לעתיד הקרוב והן בכל נושא של תשלום החובות – מה שולם ואילו חובות נפרסו.

במקרה שהדו"חות לא יוגשו, תינתן ארכה של מספר ימים לאחריה, במקרה שאין ברירה אחרת, תתכנס מליאת הבקרה כדי לדון בנושא, כשההשלכות עלולות להיות ירידה אוטומטית לליגה א'. עם זאת, יצוין כי למרות שרוב הקבוצות כבר עוסקות בבניית הסגל, מבחינת הבקרה ימשיכו להמתין להפועל עד סוף החודש הנוכחי.

"צריך להגיש תקציב ולהגיש דו"חות כספיים", הבהירו בבקרה התקציבית. "אבל כרגע כלום לא זז. ברור שככל שעובר הזמן זה מחליש את הסיכויים. האמת שאנחנו לא מבינים לאן גלנט רוצה להגיע. להרוס במו ידיו? אולי לא אכפת לו משום דבר כולל ירידה לליגה א', שם אין בקרה, לא יציקו לו. זה לא מהיום למחר ויש תהליך, אבל הקבוצה יכולה לרדת ליגה בחודש הקרוב אם לא תסדיר את ענייניה הכספיים".

הקשר נס זמיר החל להתאמן בתחילת השבוע בהפועל חיפה. כרגע מדובר בהתרשמות בלבד, אך איש לא יופתע אם זמיר, שהציג יכולת מצוינת בפלייאוף התחתון, לא ימשיך ויצטרף לשרשרת העוזבים הארוכה של הפועל בקיץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מר בוקר.אל תנבא ליילה להפועל פ"ת.ליידעתך הכול מסודר.תודות לגל חצור.את הפועל פ"ת לא מורידים ליגה.לפי התאורייה שלך,.ההזוייה.תיתפקח שבוע טוב

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כחולה.כחולה.השמיעי את קולך.אף אחד לא מחכה לך רגל על רגל.שתיקחי את הפועל.כולכם ברברנים גדולים.אן מקום להזווים בהפועל.זה לא בחירות להיסתדרות.תחליפו וויסקי אים אתם שוטים.ותפסיקו להשלות את האוהדים.צריכים מעשים

  3. אריק

    כל מי שנפגש עם גלנט צריך להתבייש.
    יש צורך להתחיל בשיקום הפועל, גם באם יורדים ליגה,
    אי אפשר להמשיך בשיקום גלנט או בעלים אחרים, חבל על זמן יקר.
    לא יכול להיות ש 5 אנשים יקבעו את עתיד המועדון רק בגלל שיש להם כסף ויכולים לתת אותו לכלנט.

  4. קפלן

    שיינמן יושב וחוכך ידיים בהנאה.מנהלת התאחדות הכדורגל סוללת לו את הדרך חזרה לליגה הלאומית. כל מה שצריך זה כמה קשרים אמיצים.

  5. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    קפלן..אים הרצליה ושיימן ההזויי.חושב לעלות.על. חשבוננו.דרך קומבינה של ההיתחדות.אז המישטרה תיכנס לתמונה באופן גלויי.שלא יהיו הפתעות לכול הגורמים המנסים להכשיל את הפועל…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר