אוהדי הפועל, דורון גלנט. צילומים: זאב שטרן
אוהדי הפועל, דורון גלנט. צילומים: זאב שטרן

חודשו המגעים בין גלנט לכחולה, המתווה המוצע: 80 אחוזים לעמותה

לאחר נתק ארוך, נפגשו אתמול נציגי הוועד המנהל עם הבעלים, כאשר על פי המתווה שהוצע גלנט יישאר עם 20 אחוזים בבעלות

פורסם בתאריך: 3.7.18 10:16

התקדמות משמעותית במגעים בין דורון גלנט לעמותת הכחולה על כניסתה לבעלות על הפועל. לאחר תקופה של נתק בין הצדדים, התקיימו ביומיים האחרונים שתי פגישות, כאשר גורמים שנכחו בהן מציינים כי לאחר סירוב מתמשך מצידו, גלנט הביע נכונות להוציא את העסקה לפועל ולאפשר לכחולה להכנס כשותפה בניהול המועדון.

על פי המתווה המוצע, צפויה הכחולה לקבל כ-80 אחוזים ממניות הבעלות על המועדון, כאשר גלנט יישאר עם כ-20 אחוזים, למרות שאינו מעוניין להשקיע כספית במועדון. בנוסף, ימונה דירקטוריון, שצפוי לכלול שלושה נציגים מעמותת הכחולה, נציג אחד מטעמו של גלנט וככל הנראה נציג נוסף מטעם התורמים למועדון.

גם בשתי הפגישות האלו לא קיבלו בעמותה מסמכים המעידים על מצבו הכלכלי של המועדון, אך במסגרת המתווה המוצע צפויה הכחולה לקחת על עצמה כארבעה מיליון שקלים מסך החובות של הפועל, כאשר הסיבה שבגינה גלנט נותר עם אחוזים בבעלות, היא למקרה של חשיפות עתידיות לחובות גדולים יותר.

"דורון הביע נכונות לחתום על ההסכם ולהכניס את הכחולה לבעלות", ציין בכיר במועדון. "אנחנו מצפים לתשובה חיובית מצד העמותה. במידה וזאת תגיע, אני מאמין שיהיה אפשר להעביר טיוטת חוזה ביום-יומיים הקרובים". בכחולה אמרו: "מדובר בניסיון אחרון להימנע מפירוק ואנחנו עושים מאמצים כדי שהמועדון לא ייקלע למצב הזה. למרות זאת, לא נעשה את המהלך בכל מחיר. נשקול את הדברים ונקבל החלטה בכובד ראש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    נקווה שכחולה תעשה משהו ולא משנה מי רק שהיה תקווה נקווה שמעז יצא מתוק..

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    השרה.מירי רגב.תיבדקי אים לוא עושים קומבינה בהיתחדות לכדורגל על הפועל פ"ת.וביכלל על הכדורגל הישראלי שאולך אחורה…מחקה ליתשובה מימך.אחותי…קטע מימכתב שנישלך לשרת הספורט מירי רגב.בקרוב.עצורים.מהיתחדות ומקורבים להיתחדות.בדוק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר