גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן
גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן

קאניוק חזר למכבי, ישתכר כ-80 אלף דולר לעונה

הקשר הושאל למועדון מפחטקור, בעוד שהמועדון צפוי לבטל את התביעה נגדו. הקבוצה חזרה ממחנה האימונים באוסטריה 

פורסם בתאריך: 26.7.18 00:11

מכבי פתח תקוה שבה ארצה באמצע השבוע לאחר מחנה האימונים הטרום עונתי בן עשרה ימים באוסטריה. החדשות המשמעותיות בגזרת הרכש הוא שובו של הקשר גידי קאניוק, שחתם בסוף השבוע שעבר לעונה אחת ובהמשך הצטרף לחבריו החדשים-ישנים באוסטריה יחד עם היו”ר אבי לוזון.

קאניוק בן ה-25 שיחק אשתקד בפחטקור טשקנט מאוזבקיסטן ובינואר הושאל למכבי תל אביב, בה מיעט לשחק. כזכור, מכבי פתח תקוה תבעה את השחקן לאחר שטענה כי הפר הסכם לפיו אם ישוב ארצה ישחק רק בשורותיה. כעת, בעקבות הסיכום, במועדון צפויים לבטל את התביעה. יש לציין שקאניק עדיין שייך לקבוצה האוזבקית שהשאילה אותו למכבי, ובסיום העונה תהיה למלאבסים אופציה לרכוש אותו. קאניוק צפוי להשתכר כ-80 אלף דולר בעונה הקרובה.

בזמן שמצבת שחקני הרכש דלילה וכוללת עד כה מלבד קאניוק את דידייה ברוסו, פאדי זידאן, גל שיש ודניאל כהן, עניין שמעסיק את קברניטי הקבוצה לא פחות ואולי אפילו יותר הוא אפשרות מכירתו של מנור סולומון. הקשר הצעיר שהה עם הקבוצה במחנה האימונים, אך נחוש לשחק העונה בחו”ל. שיחות ראשוניות נערכו גם עם מכבי חיפה והפועל באר שבע לגבי רכישת אחוזים מכרטיסו של השחקן, אך נראה כי המחיר הגבוה אותו דורשת מכבי על הקשר הצעיר – 5 מיליון יורו, מרתיע אותן בשלב זה. יצוין כי ישנה אפשרות נוספת של מכירת 80% מכרטיסו עבור 4 מיליון יורו. “השאיפה היא למכור את מנור לחו”ל, אבל כרגע אין משהו קונקרטי”, אמרו מקורבים לשחקן. “לצערנו בין השאיפה הזו למה שיש כרגע בפועל המרחק לא קטן. זה לא סוד ששינו זוארץ איננו וקשה למכבי להחתים שחקנים, כך שאם מנור יימכר זה יעזור מאוד לקופה”.

שלושה משחקי הכנה קיימה מכבי במהלך מחנה האימון. בראשון נוצחה 1:0 בידי רובין קזאן הרוסית ולאחר מכן הגיעו שני ניצחונות מרשימים בשיעור 0:3 כ”א על רודס הקרואטית וסלאביה סראייבו הבוסנית, כאשר בניצחון מול הבוסנים ביום שני שולב קאניוק כמחליף. לידור כהן היה הבולט בשני הניצחונות עם צמד בכל אחד מהמשחקים. מנור סולומון השלים מול רודס, דידייה ברוסו נגח שער בכורה מול סראייבו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר