אלישע לוי. צילום: ניר קידר
אלישע לוי. צילום: ניר קידר

הלך יחצ"ן, הגיע מאמן. אלמוג אופיר על פתיחת העונה של מכבי

איך יכול להיות שרוב הסגל נשאר ופתאום אנחנו מרסקים את בית”ר? הרי לכם ההבדל בין אלישע לוי לשרון מימר. אין מה לחדש, הליגה קטנה על מנור סולומון. וגם: בלאגן מיותר בחסות המשטרה

פורסם בתאריך: 30.8.18 11:24

1. תתחילו לצבוט אותי כמה שאתם רוצים בשתי הלחיים. לא מתעורר! מישהו דמיין תוצאה כזו במחזור הפתיחה? יש אוהד שלנו שראה את זה מגיע? שמרתי את כל העיתונים למזכרת, שיהיה לנכדים. 1:4 על בית”ר, אנשים. לא החבורה שאלי טביב פירק לחתיכות, זו שהתחדשה עם כל שחקן פנוי תחת משה חוגג והביאה 8,000 איש שחלמו על קונצרט פתיחה וגם קיבלו אותו. על הראש של גיא. איך כל זה קרה עם רוב הקבוצה המשעממת של העונה שעברה? במילה אחת: אלישע.

זוכרים את שרון מימר? הוא עסק בעיקר ביחצ"נות. פרגן לעצמו וסיפר אחרי כל תצוגת נפל כמה השחקנים לא מספיק טובים ולא מחויבים. פתאום הגיע מאמן שבא לעבוד עם פחות דיבורים והרבה יותר כדורגל. פתאום צחי גיגי מספק מופע שוערות לפנתיאון (עד עכשיו אני מריץ בראש את ההצלה מול הטיל של ערן לוי) ותומאש סיבוק במשחקו הטוב ביותר בישראל. איזה הבדלי רמות, שמיים וארץ. מחויבות, דרך, נחישות, כל אחד יודע את מקומו והכי חשוב: שחקני בית שמקבלים במה ומשתתפים בחגיגת השערים. המנצח על התזמורת הזו הוא גם המנצח הגדול של מחזור הפתיחה.

2. למרות שנכח במגרש, הסלוגן "הילד ענק" ממש לא היה קשור למאור בוזגלו. קשה לתאר במילים את מה שמנור סולומון עושה על המגרש ובכלל עוד לא החלטתי אם התלהבתי יותר מהפריצה הסוחפת בדרך לראשון או הדריבל ההיסטרי לקראת סוף המחצית שהשאיר אבק לשני צהובים. ללקק את האצבעות. דקה וחצי אחרי המשחק התחדש הריב על שירותיו בין אריות הליגה, אבל חשוב שיפנימו כולם: ליגת העל בישראל קטנה על מידותיו והוא חייב לצאת לאירופה כדי להתפתח ולהתקדם. עד אז, נמשיך להתענג על כל דקה שלו במכבי. לכו תדעו, אולי מכל הבלאגן יצליחו בטעות להשאיר אותו אצלנו עד סוף העונה. אחרי משחק כזה מותר ואפילו רצוי לחלום.

3. החלק הפחות יפה של הערב נערך בחסות משטרת ישראל. חסימת כבישים שכזו אני לא בטוח שיש גם בהרמת כוסית לשנה החדשה בנוכחות ראש הממשלה. אחרי שחניתי בצד השני של פתח תקוה גיליתי שהטוב עוד לפני: מחסום בקופת ההזמנות שנתן תחושה לא נוחה שבצד השני שלו נמצאת עזה. נפלתם על הראש? עצרתם את כל האנסים, הרוצחים והעבריינים שיש לכם זמן להפוך אצטדיון כדורגל לשטח צבאי סגור? מה יצא מכל הטוב הזה? אוהדים נשלחו הביתה כי לא הייתה להם גישה לקחת את המנוי. בושה וחרפה, לראות ולא להאמין. הלו, משטרה. יש קבוצה שאחראית על ארגון האירוע ואפילו עושה את זה מצוין. רוצים לקחת פיקוד? לכו תעשו את העבודה שלכם איפה שצריך ותשאירו אותנו ליהנות מכדורגל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר