גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה
גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה

רמי גרינברג נפגש עם נציגי הכחולה, ישוחח עם יונגר בנוגע למכרז ויסייע בגיוס ספונסרים

ראש העיר הנבחר דן עם נציגי עמותת האוהדים במספר סוגיות, בין היתר ביקש להיפגש באופן מיידי עם המפרק הזמני של המועדון ויקיים סיור במתחם סירקין לתיקון ליקויים

פורסם בתאריך: 4.11.18 22:28

חמישה ימים לאחר שנבחר לתפקיד ראש עיריית פתח תקוה, קיים הערב (ראשון) רמי גרינברג פגישה עם נציגי עמותת הכחולה, המעוניינת לרכוש את המועדון באופן מיידי. בפגישה נכחו מטעם עמותת האוהדים חברי הוועד המנהל חזי בן עמי, דוד כהן, דרור שי ורונן גרינר, יחד עם עורך הדין של העמותה תומר פרסלר ורואה החשבון שלה איתן רחמני.

במהלך הפגישה דנו הצדדים במספר נושאים, כשכמובן הבוער שבהם הוא מועד פרסום המכרז לרכישת המועדון על ידי המפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר. גרינברג כבר שוחח עם עו"ד יונגר בנושא, וביקש לפגוש אותו בנושא באופן מיידי.

נושא נוסף שעלה בפגישה הוא מתחם האימונים של הקבוצה בסירקין, כאשר הובטח בפגישה שראש העיר הנבחר יערוך סיור יחד עם מנכ"ל המועדון גיא בלום, בכדי לבחון שיפורים באופן מיידי. עוד סיכמו הכחולה וגרינברג על שיתוף פעולה בכל הנוגע לגיוס ספונסרים.

"חברי הכחולה מודים לראש העיר גרינברג על קיום הפגישה בלוחות זמנים בלתי אפשריים", אמר יו"ר הוועד המנהל, דרור שי. "שמחנו לפגוש ראש עיר שרואה איתנו עין בעין את טובת הפועל פתח תקוה ואת חשיבותה לספורט בעיר. אנחנו מאחלים לגרינברג הצלחה בכהונתו וביחד נמשיך יד ביד לעתיד טוב יותר למועדון כה חשוב".

כזכור, למרות ההערכות המוקדמות לפיהן המכרז יתפרסם בחודש נובמבר, עו"ד יונגר טען לאחרונה כי קיימת אפשרות ממשית לפיה המכרז ידחה במספר חודשים, מכיוון שיש כעת רק גורם אחד שמעוניין במועדון. הכחולה, שהתחייבה לממן את שכר המנכ"ל גיא בלום עד לחודש ינואר בלבד, מעוניינת שהמכרז יתפרסם בהקדם בכדי לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    בוורמן עמד במיבחן התוצאה.ניראה את גרינברג.עומד בדיבורו. לגביי עזרה להפועל.

  2. סביון כביר

    בחירות הבאות רמי גרינברג מנצח עם מעל 60% מהקולות, תזכרו מתי זה נכתב?!

  3. סביון כביר

    בחירות הבאות רמי גרינברג מנצח עם מעל 60%, תזכרו מתי זה נכתב?!

  4. גיא סביון כביר

    רמי גרינברג ינצח בבחירות הבאות בלמעלה מ60%, תזכרו מתי זה נכתב?!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר