עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי
עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי

השופטת למפרקי הפועל, עורכי הדין דגן ופינס: "הסבירו מדוע אתם לא מקיימים החלטות בית המשפט"

השופטת עירית וינברג נוטוביץ מבית המשפט המחוזי נזפה במנהלים המיוחדים של הפירוק הראשון, לאחר שלא עמדו גם במועד החדש שבו התבקשו לספק עדכון על הליך הגישור מול מאיר שמיר

פורסם בתאריך: 28.11.18 11:58

הסחבת נמשכת. שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ, נזפה הבוקר (רביעי) במנהלים המיוחדים של הפירוק הקודם של הפועל, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, על כך שלא הגישו את הודעת העדכון בנוגע להליך הגישור מול מאיר שמיר, גם בלוח הזמנים החדש שנקבע להם בשבוע שעבר.

כזכור, הליך הגישור בין הצדדים הופנה בחודש ספטמבר 2015 לגישור אצל עו"ד עמוס גבריאלי. למרות שהשופטת וינברג-נוטוביץ ביקשה אז מהמפרקים לספק עדכון על ההליך בתוך שלושה חודשים (עד דצמבר 2015), עדכון כזה לא נמסר עד היום. בעקבות פנייתנו לדוברות בתי המשפט בשבוע שעבר, הורתה השופטת למפרקים להגיש עדכון תוך חמישה ימים, אך גם במועד החדש לא נמסר העדכון.

בעקבות פנייה שביצענו הבוקר לדוברות בתי המשפט, נתנה השופטת וינברג-נוטוביץ החלטה נוספת, בזו הלשון: "למרות החלטתי מיום 21.11.18, לא הוגשה הודעת עדכון. המנהלים המיוחדים יגישו הודעת עדכון לאלתר, בצירוף הסבר מדוע אינם מקיימים החלטות בית המשפט".

החלטת השופטת וינברג-נוטוביץ כפי שניתנה הבוקר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר