רמי גרינברג ומאיר שמיר בפגישה הקודמת ביניהם. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רמי גרינברג
רמי גרינברג ומאיר שמיר בפגישה הקודמת ביניהם. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רמי גרינברג

גרינברג נפגש עם שמיר, כתב "נפגשתי עם איש יקר", זכה לתגובות זועמות של אוהדי הפועל ומחק את הפוסט

האם הוא הכין שיעורי בית? ראש העיר עורר את כעסם של האוהדים, כאשר נפגש עם הבעלים לשעבר שרבים מהם מייחסים לו את קריסת המועדון. "מי שמוכן לתרום לעיר כרגע זה מבורך", אמר גרינברג בתגובה, לפני שהחליט להסיר את הפוסט לחלוטין

פורסם בתאריך: 19.12.18 11:30

אם התמונות של רמי גרינברג על הטרקטור, בדוכן הפלאפל, וכמכוון תנועה ברחוב גיסין עוד התקבלו בחביבות, הרי שהתמונה והפוסט שהעלה הערב (שלישי) כבר התקבלו אחרת. גרינברג העלה תמונה שלו עם איש העסקים מאיר שמיר בלשכתו וכתב: "עכשיו בלשכתי עם איש יקר מאיר שמיר, דיברנו על שיתופי פעולה למען העיר ככלל והספורט בפרט".

אוהדי הפועל, שחלקם הגדול מאשים את הבעלים לשעבר בכך שהיה הגורם המרכזי בקריסה של המועדון, בעיקר בגלל שהשאיר את הקבוצה ללא בית, הגיבו בזעם לפוסט, כאשר בדקות הראשונות לאחר פרסומו נמחקו כמה מהן. במהלך הלילה מחק גרינברג לחלוטין את הפוסט.

לאור התגובות הזועמות הרבות, הגיב גרינברג בעמוד הפייסבוק: "מי שמוכן לתרום לעיר כרגע זה מבורך". אלא שאוהדי הפועל הזועמים ממש לא התרצו מהתשובה. "את הקול שלי בבחירות הבאות איבדת", כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "זאת תשורה מטעם העירייה על פעילותו הנמרצת של מר שמיר למען החרבת אגודת הפועל פתח תקוה? מביך ועצוב".

לא ברור אם ראש העירייה שולט בחומר ויודע שכנגד שמיר הוגש תסקיר חריף במיוחד (לקריאה לחצו כאן) על ידי מפרקי המועדון, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס אשר מייחסים לו רווחים רבים לכאורה על עסקת אצטדיון "האורווה", שהיה במשך שנים רבות הבית של הפועל, כולל עבור ילדי האגודה הצעירים. שמיר בתגובה (לקריאה לחצו כאן) הגיש לבית המשפט מסמך בו הכחיש את הדברים. בית המשפט שלח את הצדדים לפני יותר משלוש שנים להליך גישור שעד עתה לא צלח, וקיים סיכוי סביר שהתיק יחזור לבית המשפט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם כחול ויסוקר 54 שנה. הפועל פ"ת

    רבותיי .כמוה שאמרתי לשקר ולגזלנות הן רגליים .מי שהשם בקריסת הפועל. פ"ת.יעמוד למישפט.

  2. רם

    אולי לדעת רבים הוא החריב את הפועל אבל הוא גם היחיד שנראה באופק כרגע שיכול לשקם אותה
    אם האנשים פה יקבלו שכל ולא יתנהלו כפי שהתנהלו נגדו ונגד משפחתו בזמנו , אולי כבר מזמן היו ימים מאושרים למועדון האהוב על כולנו כולל על שמיר

  3. צ'רלי

    בפ"ת יש רק מכבי , להפועל היה עבר מפואר ,יש הווה בזוי ועתיד הזוי

  4. יעלי

    אם שמיר "הפיל" את הפועל הוא האיש שתכלס צריך לשקם את הפועל. תיקונים, תיקונים, תיקונים. יפה שעה קודם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר