מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

להפועל חסר מנהיג, על המגרש ועל הקווים. הטור של יוסי שושני

הבעיות הטקטיות של הכחולים זועקות לשמיים, ונראה שמסאי דגו לא מצליח למצוא פתרונות. כדי שהפועל תוכל לשרוד, המאמן חייב לעשות שינוי דרסטי בקבוצה

פורסם בתאריך: 3.1.19 11:01

1. המצב של הפועל קשה ואני לא בטוח שכולם מבינים עד כמה. הקבוצה בקצב צבירת נקודות של ירידת ליגה וגם אם היו מחזירים את ה-11 נקודות למאזן, מצבה של הפועל לא היה מזהיר. הקבוצה לא מספיק מאורגנת, נראה שלא מבינה את המשחק ולא מזהה יתרונות וחסרונות של היריב. אחרי השער שהבקענו הפועל רמת גן הימרה על כל הקופה והזניחה את ההגנה. במצב כזה עם סדר בהגנה וארגון נכון אפשר היה לגמור את המשחק בקלות. במקום זה קיבלנו מהפך על הראש.

כמות הפעמים שהפועל מאבדת יתרון היא חריגה ומלמדת על העובדה שלקבוצה אין מנהיג, לא בתוך המגרש ולא על הקווים. בכלל, נראה שמסאי דגו קצת מאבד את הראש, החילופים שלו לא היה טובים ובמיוחד לא זה שבו הוחלף סימון פאמבו, שארגן את המשחק בצורה טובה והיה הדמות האחראית בקישור. הקשר שלט בקצב המשחק ולאחר היציאה שלו הכל למעשה התפרק והקבוצה איבדה את האמצע. ממש שיחקנו לידיים של רמת גן, שרצתה משחק מבולגן וקיבלה.

2. השבוע התבשרנו על שינויים בסגל הקבוצה. עומר ורד שחתם וציון צמח שמועמד הם שני שחקנים מוכחים, אך אני לא בטוח שהם מגיעים בכושר מיטבי. הקבוצה צריכה שינויים כאן ועכשיו וכנראה שנצטרך עוד לחכות. הפועל חייבת חיזוק בעמדת הבלם והקשר האחורי. הקבוצה לא מציגה לחץ על הכדור מצד אחד, ומצד שני לא חוטפת כדורים. חייב להיות עוד מישהו באמצע שיעשה את העבודה הזו, כי בסופו של דבר הקבוצה שווה שער או שניים במשחק. קצב המשחק, האיטי מאוד כרגע, חייב לעלות ויותר שחקנים צריכים לדרוש את הכדור ולהפסיק עם המשחק העומד.

3. המשימה מול הפועל קטמון ביום שני קשה, אבל אפשרית. עבור שתי הקבוצות מדובר במשחק שחובה להשיג בו נקודות. האחת שואפת להיצמד למעלה והשנייה רוצה להתקרב לקו האדום, וזה יכול ליצור משחק של הגנה מול התקפה בשני הכיוונים. כמובן שיחסי הכוחות נוטים לטובת הירושלמים, אבל הם מגיעים בתקופה לא טובה והפועל יכולה לנצל זאת. עם הכנה טקטית ומנטאלית טובה, הכחולים יכולים לשאוף גם לשלוש נקודות במשחק הזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    יוסי.מעניין גם אתה לא מזכיר. את עמדת השוער. עים כול הגולים ההזויים שקיבלו. מיקום גרוע.אי יציאה לכדורים נייחים.תקוע בשער.עיתויי גרוע בייציאות לכדורים.בקיצור כול הנתונים של שוער אן לא.חבל.אני ממליץ לייריבות ליבעוט מיכול מצב והכדורים יכנסו .לא צריך להיתהמץ כדיי לנצח את הפועל. חבל מאוד.תוצאות ידועות מראש

  2. גל

    מסאי אתה מערבב לאומי לא נישכחמה שעסיתה לגבאי אתה מקבל הכי הרבה כסף ומערבב את כולם אתה פשוט לוסר גדול …

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעיה השוער מציון..כל הגולים מקבל מ5 מ'…הגנה גרועה..בלם טוב אבל נמוך..רוב הגולים מקבלים מהרמת קרנות…חסר קשר טוב וחלוץ מטרה..אין מנהיג בקבוצה..חבל…

  4. אוהד שרוף ומודאג

    יוסי היקר הקבוצה שלנו פשוט לא משחקת באותו הרכב ,כל משחק הרכב אחר אם היו רצים עם אותו הרכב לדוגמא קישור עם רם לוי המצוין סימון ושוורצבוים ולמעלה שגיא ממדו וגם לוי במשך חמישה מחזורים אין ספק שהקבוצה היתה נראת אחרת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר