גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה
גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה

הכחולה פנתה לגרינברג: אשר בישיבת המועצה את העברת הערבות עבור הפועל פתח תקוה

עמותת האוהדים, שתהפוך רשמית לבעלי המועדון בקרוב, פנתה לראש העיר בבקשה שהעירייה תשא בערבות לבקרה התקציבית בגובה 700 אלף שקלים, כדי שהכחולה תוכל להשתמש בכסף שייחסך לצורך חיזוק הקבוצה

פורסם בתאריך: 29.1.19 15:51

בעמותת הכחולה ממשיכים לפעול בכדי לאפשר תקציב גבוה ככל הניתן לצורך חיזוק הקבוצה בימים הספורים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי הבא. במסגרת הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, שתדון בהעברת הבעלות לעמותה ביום חמישי, תצטרך לספק הכחולה ערבות בגובה 700 אלף שקלים שתועבר לבקרה התקציבית. אלא שיחד עם התשלום הראשון לעו"ד יצחק יונגר, בגובה חצי מיליון שקלים, שכבר הועבר אתמול, חוששים בעמותה כי לא יוכלו לעמוד בימים המעטים שנותרו בכל הדרישות של הצוות המקצועי, שם מעוניינים לצרף שלושה שחקנים עד לסיום החלון, כמו גם לשדרג את שכרו של החלוץ אמאדו סוקונה.

המכתב של הכחולה לרמי גרינברג

לצורך כך, פנתה העמותה היום (שלישי) במכתב רשמי לראש העיר רמי גרינברג, בבקשה שהעירייה תהיה זו שתעמיד את הערבות בגובה 700 אלף שקלים עבור הקבוצה, מהלך אשר יאפשר לעמותת האוהדים פתיחה חלקה הרבה יותר לבעלות, בדמות חיזוק משמעותי לסגל הקבוצה שנלחמת על חייה בליגה הלאומית. בכדי לאשר את המהלך, מבקשים בעמותה שראש העיר יאשר את הנושא בישיבת מועצת העיר שתתקיים מחר.

במכתב של הכחולה צוין: "אנו מודים לך מקרב לב על הפגישה שנערכה בלשכתך לפני מספר ימים עם נציגי עמותת הכחולה, על תמיכתך במטרות הכחולה ועל ההבטחה לסייע לנו במספר נושאים שעלו בפגישה. יחד עם זאת, אנו עומדים היום בפני שתי החלטות שעשויות להשפיע על המשך דרכה של העמותה ועל יכולתה לממש את תוכניותיה להמשך העונה".

בהמשך נכתב: "עמותת הכחולה חייבת להעמיד ערבות על סך 700 אלף שקלים לטובת הבקרה התקציבית. עיריות רבות, וכן עיריית פתח תקוה בשנים שעברו, הקצו את הערבות הדרשת לטובת אגודות ספורט הפועלות בתחום הרשות המקומית. יודגש כי הדבר עולה בקנה אחד עם הוראות החוק ואינו מעמיס עלויות על תקציב העירייה. העובדה כי בעבר נפגעה העירייה מגורמם שונים שניהלו את קבוצת הפועל פתח תקוה בדרכים בלתי ראויות, ונאלצה בסופו של דבר לשלם את כספי הערבות, אינה אמורה לפגוע בנו. כידוע לך, אנו מצייגים גוף שפועל לפי אמות מידה ציבוריות ועקרונות הניהול התקין הם נר לרגלנו".

בהמשך התייחסו בעמותה לצו העיכוב שהוצא אתמול דרך בית המשפט העליון, על החלטת בית המשפט המחוזי לפיה על העירייה להעביר לתקציב הקבוצה את 225 אלף שקלים אותם קיזזה מההקצבה השנתית. "לא ברורה לנו התנגדות העירייה להחלטת בית המשפט, לגבי העברת ההקצבה על סך 225 אלף שקלים. יודגש כי אין מדובר על כספים המועברים לידיו של אדם פרטי, אלא לטובת פעילותו של גוף ציבורי שפעילים בו מאות רבות של מתנדבים שרובם תושבי העיר. כספים אלה אמורים לשמש את עמותת הכחולה, בין היתר להפעילת מחלקות הילדים והנוער ולביצוע פעולות לטובת הקהילה, כך שכספי העירייה המועברים לעמותה ישמשו באופן מובהק אך ורק לתועלת הציבור".

לסיום נכתב: "העמותה הוכיחה כבר את רצינותה, את עקרונותיה בתחומי הניהול התקין ואת יכולותיה הכספיות. בידך ההחלטה האם לאפשר לעמותה להמשיך ולהגשים את יעודה ולממש את חלומם של האלפים העומדים מאחוריה. יש ביכולתך להירשם בדפי ההיסטוריה כמי שנתן את ידו להצלחת עמותת האוהדים הראשונה בישראל שרכשה קבוצת ספורט פעילה, וכמי שסייע לה להצליח הן בתחום ההישגים הספורטיביים והן בהגשמת ערכיה בתחום החברה והקהילה. נודה לך אם תעלה להצבעה בישיבת מועצת העיר שתתקיים מחר את אישור מתן הערבות לבקרה התקציבית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר