גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

שיטת הרוטציה והפוטבול של גיא לוזון. הטור של אלמוג אופיר

כשכל השחקנים המובילים על הספסל בגביע, כנראה במכבי חושבים שכל יום יש רבע גמר. לוזון מוביל את אותנו לפוטבול משולב ב-UFC. אם מה שחשוב הוא השיגעון, למה להתעכב על כדורגל?

פורסם בתאריך: 7.2.19 12:40

1. גידי קאניוק, לידור כהן, עיסא סיסוקו ותאי בריבו הם נקודות האור העיקריות בעונה החשוכה של מכבי. לכן ביקשתי מחבר לעיין גם בדף ההרכבים שלו, כי אולי בשלי נפלה טעות. לא. כולם על הספסל! ברבע גמר הגביע, שלב שכידוע אנחנו מעפילים אליו מדי שנה. גיא לוזון מצא זמן טוב לעשות לנו רוטציות. מזל שלא קיבלנו שלוש בראש מנתניה ועוד יש טעם להגיע לגומלין.

2. שני משחקי ליגה ואחד בגביע ניהל המאמן החדש-ישן ואפשר כבר לקבוע בוודאות שדבר לא השתנה. גיא כנראה מאמין בפוטבול אמריקאי בשילובUFC וכל מה שמעניין אותו הוא שהשחקנים ישתגעו על המגרש. בואו נתקדם בכוח יארד אחרי יארד, אולי אפילו נקבל מצב נייח והכדור ייכנס. טאצ'דאון! בפועל, אין הנעת כדור, שחקנים לא יודעים לאן ללכת ולמי למסור וממתינים בחוסר סבלנות לאלילת המזל, שבדרך כלל לא מגיעה. ומה קורה על הקו? הטאלנט ממשיך עם תנועות הידיים ההיסטריות, שנראות לעיתים כמו התרגום לשפת הסימנים בטלוויזיה עבור ציבור החירשים. אין סיכוי שהשחקנים מבינים מה הוא רוצה מהם. ומה הוא בעצם רוצה?

3. כבר זמן רב מתקיים פרויקט גדול בשיתוף בתי הספר בעיר, אליהם מגיעים השחקנים. לאחר שיתוף בסדר יומם ובשגרת חייהם הספורטיבית, מוזמנים הילדים אחר כבוד למשחקי הבית של הקבוצה. בשבת מול רעננה זכינו לתצוגת עידוד מרשימה של הדור הצעיר, כשארגון האוהדים השלים את התמונה עם תפאורה מושלמת של אביזרי עידוד פלוס דגלים ובלונים כחול לבן. שאפו גדול לטל אלוני, לארגון האוהדים ולהנהלת הקבוצה שעושים עבודת קודש. כך בדיוק בונים דור אוהדים חדש.

4. ואם כבר אופטימיות, מי מצטרף אלי בשבת ב-12:00 למשחק העונה של קבוצת הנוער ברמלה מול מכבי תל אביב. מוליכת הטבלה שלנו ממשיכה בעונה חלומית ועם יתרון של ארבע נקודות בפסגה, יש הזדמנות פז לברוח בדרך להגשמת החלום הגדול: תואר אליפות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר