הספסל של הפועל. צילום: זאב שטרן
הספסל של הפועל. צילום: זאב שטרן

הבור במרכז השדה, החלק הקדמי המבוזבז והקריאות לשמיר. הטור של שושני

ההפסד לאחי נצרת הבליט את הבעייתיות שבמרכז השדה של הפועל. ההגנה הטובה וההתקפה האיכותית לא באות לידי ביטוי כשאין מי שיקשר ביניהן. הקריאות לעברו של שמיר לא היו במקום

פורסם בתאריך: 26.2.19 16:58

1. מעבר לאכזבה המובנת מההפסד במשחק שהיה צומת דרכים עבור המשך העונה של הפועל, היה מאכזב לראות את צורת המשחק של הקבוצה מול אחי נצרת. השחקנים נראו כאילו הם לא מבינים מה רוצים מהם. הקבוצה הייתה רעה מאוד ושוב התגלה הבור הגדול במרכז השדה מאז עזיבתו של סימון פאמבו. רם לוי עושה עבודה, דניאל שוורצבוים הוא היחיד שעוד בא לקבל כדור, מנסה להניע ומגיעות לו מילים טובות, אבל אין מישהו שיקשר בין החלק האחורי והקדמי. ההגנה בדרך כלל עושה את העבודה, ההתקפה של הפועל גם בסך הכל איכותית, אבל אין מישהו באמצע שייקשר ביניהם. נראה שהקבוצה מתקשה דווקא במשחקים בהם היא אמורה לשלוט, בניגוד למשחקים מול קבוצות הצמרת. יש להפועל חלק קדמי טוב שיודע להסתדר עם סגנון של התקפות מתפרצות, הבעיה מגיעה כשצריך ליזום ואז מתגלה שאין את השחקן שיוביל את הקבוצה.

2. ההיעדרות של שגיא דרור מהמשחק האחרון משמעותית. דרור הוא שחקן שיכול היה להוסיף מהירות וכוח להתקפה. בכל פעם החלק הקדמי חזר לאחור כדי לקבל כדורים אל מול חמישה שחקני הגנה של אחי נצרת וגם כשנוצרו שטחים פתוחים לא היה מי שייכנס אליהם ולכן המשחק היה תקוע. נראינו הרבה פחות טוב מהיריבה, שהייתה עדיפה, הגיעה למצבים, הבקיעה וניצחה בצדק. על פניו, הפועל הייתה בתקופה טובה עד המשחק בשני ולכן אם תדע לתקן את הליקויים שהתגלו, היא יכולה וצריכה לנצח ביום שישי את הפועל עכו, עם דגש על זה שאסור להפסיד את המשחק הזה. כל נקודה שהקבוצה תצבור מעכשיו חשובה. אני חושב שהפועל טובה יותר מיריבותיה לתחתית והעבודה שמדובר במועדון עם מסורת, קהל ומגרש ברמה הם דברים שאין להרבה קבוצות אחרות בליגה.

3. אירוע חשוב וראוי היה הטקס שהתקיים לפני המשחק לזכרו של חברי היקר יוסי רוזנצויג ז"ל. אל הטקס הגיעו הרבה שחקנים מכל הדורות, ולדעתי הייתה פה הזדמנות להוריד אותם אל כר הדשא, כדי שהקהל יתחבר אליהם שוב וגם שחקני העבר יקבלו את הכבוד הראוי. פרט לכך, אין ספק שהיה מדובר בטקס מכובד שנתן כבוד לאיש שתמיד הייתי רץ אליו מיד אחרי כיבוש השער והריקוד המפורסם. שוחחתי לא מעט עם יוסי בשנים האחרונות ואין ספק שבעורקים שלו זרם דם כחול. נקודה אחרונה, לגבי הקהל. אני שמח שיש את המפנה והיציע חזר להיות גדוש, אבל אני מצפה מהם לחפש קצת פחות את הדברים הרעים ולהשקיע בדברים הטובים. הקריאות לעברו של מאיר שמיר לא היו במקום. גם אם חושבים עליו דברים רעים, לא כך צריך לעשות לאיש שגדל בהפועל ותרם רבות למועדון.

הטקס לזכרו של יוסי רוזנצויג. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הטקס לזכרו של יוסי רוזנצויג. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    יוסי.אז תסביר גם אייך הגיע הפועל למצב הקטסטרופלי הזה .למישקעים שהפועל הידרדרה.פעמיים פרוק.וגם פרוק מהנכסים שלה.וסכנה מוחשית לירידה לליגה א'.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר