מכבי מול הפועל תל אביב
מכבי מול הפועל תל אביב

מעמד המאמן בסכנה? מכבי פ"ת הושפלה עם 6:0 להפועל תל אביב

החגיגה של קובי רפואה. הקבוצה של גיא לוזון הוכיחה הערב כי היא ראויה למאבקי ההישרדות, עם תבוסה כואבת מול הקבוצה שכבשה עד כה 19 שערים ב-24 מחזורים. במחזור הבא: קרב תחתית מול מ.ס אשדוד

פורסם בתאריך: 3.3.19 22:25

הפועל תל אביב נחשבת לאחת מקבוצות ההתקפה החלשות העונה, אבל מתברר שמול מכבי פתח תקוה כל מטאטא יורה. הערב (ראשון) דרס קובי רפואה את האקסית 0:6 וסיבך את גיא לוזון עד צוואר במאבקי הירידה. כמה סיבך? הפסד בשבת מול אשדוד שמתחת לקו האדום ישווה את מאזן הנקודות בין השתיים.

קאיו אותת על ההשפלה המתקרבת כשנגח למשקוף בדקה השמינית ושלוש דקות אחר כך עלו האדומים על הלוח. אנטון ברטקוב משך בחולצתו של אדי גוטליב ברחבה וקלאודמיר פריירה כבש מהנקןדה הלבנה, 0:1. בדקה ה-29 הגביה עידן כהן מימין, צחי גיגי נתקע על קו השער ורועי זיקרי, חופשי ומאושר, נגח מ-7 מ' לפינה, 0:2 בהפסקה.

גיא לוזון, במקום לחשוב התקפה, הכניס את איתי טאקו על חשבון יובל שבתאי. הפועל תל אביב, בתגובה, המשיכה לחגוג מול האין הגנה של מכבי. רמזי ספורי (50) שלח כדור מ-25 מ' שחדר מתחת לבטנו של גיגי ושמונה דקות לאחר מכן שלח פריירה כדור חופשי אלכסוני, גל שיש כשל בהרחקה וקאיו אמר תודה רבה והשלים מקרוב צמד.

אחמד עאבד המחליף כמעט חתם את הקונצרט שש דקות לסיום, אבל היה זמן לאיתי טאקו לגעת בטיפשות בידו ברחבה, ממש כמו נגד מכבי תל אביב. שחר הירש חגג שער בכורה מהנקודה הלבנה בקדנציה המחודשת, 0:6 מוחץ שהעניק הרבה אוויר לאדומים ומנגד דילל את החמצן בחלק התחתון והעלה את מפלס הלחץ בשורות המפסידה, שאם לא תתעורר בהקדם עלולה למצוא עצמה בליגה הלאומית.

גם הוותיקים באוהדי מכבי לא זוכרים מתי ירדה קבוצתם בפעם האחרונה עם שש חתיכות. התכולים נותרו במקום ה-14 עם 25 נקודות, שלוש יותר ממ.ס אשדוד, אותה תארח במחזור הקרוב לקרב תחתית לוהט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון שער 4

    איזה כיףףףףףף, חבל שנגמר.
    פתח תקווה היתה ותישאר של הפועל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר