גיא לוזון
גיא לוזון

גיא לוזון: "כל מטאטא ירה", מנזלה התעמת עם אוהד מכבי פ"ת

המאמן נשמע רגוע יחסית למצבה של הקבוצה, שהחמיר אתמול עם התבוסה 6:0 להפועל תל אביב. קניוק צפוי לחזור להרכב מול אשדוד

פורסם בתאריך: 4.3.19 11:48

לא ברור האם ההתרסקות המפוארת של מכבי פתח תקוה מטרידה יתר על המידה את גיא לוזון, שנראה נינוח, אולי נינוח מדי, כשנדרש להתייחס לתבוסה המחפירה 6:0 להפועל תל אביב, אבל עם העובדות קשה להתווכח. בליגת העל, שמוגדרת כאחת השוויוניות בשנים האחרונות למעט האלופה שבדרך, אף קבוצה לא חטפה העונה כמות כזו של שערים. גם הקונצרטים של מכבי תל אביב נעצרו ברביעיות בלבד. מדובר בהפסד השני הגבוה ביותר של הקבוצה בהיסטוריה, והתבוסה הגדולה ביותר מאז 1977 (7:1 להפועל כפר סבא).

בנוסף, השישייה האדומה ללא מענה הייתה ההפסד העשירי העונה של מכבי והעמידה את כמות שערי החובה של הקבוצה על 40, משתווה למ.ס אשדוד בתואר המפוקפק "ההגנה הגרועה בליגה", כשהשתיים צפויות להיפגש לקרב תחתית לוהט במחזור הסיום של הליגה הסדירה. כשאלה פני הדברים, עושה רושם שאחת מהן עתידה להצטרף לבני סכנין בליגה הלאומית. ולוזון? הוא בשלו. מכניס בפיגור 2:0 בהפסקה קשר אחורי (איתי טאקו) על חשבון אחר (יובל שבתאי), בעוד ששחקנים שאמורים לשנות את התמונה עבור קבוצתו דוגמת אופיר מזרחי ואלי אלבז נשלחים למערכה עמוק בגארבג' טיים.

בחלק האחורי, שפשוט לא קיים, בלט בחולשתו צחי גיגי, שנתקע יותר מדי פעמים על קו השער ומחצית מכמות השערים רשומה על שמו. כל זאת בזמן שיוסי גינזבורג, שהציג יכולת טובה בעידן אלישע לוי וטרם ראה דקת משחק בקדנציה המחודשת של לוזון, מתייבש על הספסל. וביציעים? אחוז ניכר מ-100 האוהדים שהטריחו את עצמם למשחק חשוב של קבוצתם במאבקי התחתית, נטשו את המקום הרבה לפני שריקת הסיום.

"שיחקנו משחק קטסטרופלי מכל הבחינות. הפועל היו טובים וניצחו בצדק ונראה שכל ההחמצות שלהם במשך כל השנה התנקזו למשחק הזה וכל מטאטא ירה", אמר גיא לוזון. "היו לנו הרבה בעיות על המגרש, היינו רכים מאוד והפסדנו בכל קרב מגע. הדברים שאפיינו אותנו בגביע מול מכבי נתניה ומול מכבי תל אביב בליגה נעלמו כלא היו ופה נמצאת הבעיה" (בגביע הקבוצה הודחה ומול מכבי תל אביב הפסידה, א"ב). עוד התעלם המאמן מהקושי המנטלי הכרוך בספיגת שישה שערים והפטיר: "אין מה לעשות, נצטרך לתקן את הטעויות שהיו ואנחנו מרוכזים במשחק הבא".

כשנשאל אם הופתע לרעה מהיכולת של שחקניו, ענה לוזון: "לעולם לא אעביר ביקורת על השחקנים שלי בפומבי או בתקשורת ומה שיש לי אגיד להם בארבע עיניים". הקשר הריסון מנזלה חזר ממנהרת השחקנים אל כר הדשא והתעמת בסיום עם אוהד הקבוצה שקילל אותו. תאי בריבו, בסיוע אנשי הקבוצה, הרחיקו אותו מהמקום ומנעו עימות פיזי. הקשר גידי קניוק, שנעדר מהתבוסה הצורבת בשל צהובים, צפוי לשוב להרכב מול אשדוד. ניצחון של אשדוד (22 נק', מתחת לקו האדום), ישווה את המאזן בין השתיים לקראת פתיחת מאבקי ההישרדות בפלייאוף התחתון.

דניאל גולני בן ה-16, כוכב מחלקת הנוער של הפועל שסיפורו עורר סערה גדולה כשעבר לפני כשנה למכבי, נטל חלק במשחק ידידות של הנבחרת עד גיל 17 מול אוקראינה, אלא שלבש את מדיה של אוקראינה ולא של ישראל, בשל העובדה כי אין ברשותו דרכון ישראלי. מאידך, הוא מחזיק בדרכון אוקראיני בשל מוצאה של אמו. בעבר זומן גולני למבחנים בנבחרות הצעירות, אך נאמר לו כי עליו להמתין לגיל 18 ורק במידה ויחזיק בדרכון ישראלי תישקל האפשרות לזמנו לנבחרת ישראל. השתתפותו של גולני במשחק האימון לא תשפיע על האפשרות שישחק בעתיד בנבחרת ישראל, מכיוון שלא מדובר במשחק רשמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריק

    האם יש חרם אוהדים במכבי ?
    למה הגיעו רק 100 אוהדים
    מה סיבת החרם ?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר