שחקני מכבי. צילום: ניר קידר
שחקני מכבי. צילום: ניר קידר

יותר משפיל מהפסד בדרבי. אלמוג אופיר על התבוסה של מכבי פ"ת

מאמן שמכבד את עצמו היה מתפטר עם שריקת הסיום מול הפועל תל אביב, אבל כידוע במכבי מעמדו יציב מתמיד. האוהדים כפויי הטובה שלנו מקטרים, אבל לא מגיעים. וגם: כמה אשראי אפשר לתת לצחי גיגי?

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:58

1. אפילו במשחקי הדרבי הקשים ביותר של מכבי לא הרגשתי מושפל כמו אחרי המשחק מול הפועל תל אביב. קרב תחתית חשוב, אבל הקבוצה לא מגיעה ועוד מעזה לרדת עם שש חתיכות מקבוצה שכל השנה צוחקים עליה שלא כובשת. כרגיל, אף שחקן לא יודע את מקומו על המגרש וכולם מחכים לאלילת המזל. מאמן שמכבד את עצמו היה מתייצב מול המיקרופון דקה אחרי שהשופט גאל אותו מייסוריו ומחזיר את המפתחות. גיא לוזון? הוא סיפר שכל מטאטא יורה. מבחינתו, ועצוב יותר – מבחינת כולם, מעמדו כלל לא על הפרק.

2. כמו שצחי גיגי נראה בחודש האחרון, אין לו מקום גם בליגות נמוכות מליגת על. מול הפועל תל אביב זה כבר יצא מכלל שליטה. נכון, שליש מהשערים שספג היו בפנדלים, אבל מה עם השאר? למה לא לצאת ולקחת את הכדור יחד עם הראש של רועי זיקרי? מה עם להגיב לכדור שפוגע בברך של אחמד עאבד? והכי גרוע זה לספוג גול מדונם, ולא משנה אם בעט אותו שחקן אירופי בעל שם מפוצץ או רמזי ספורי. השורה התחתונה זהה: 12 שערי חובה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. יוסי גינזבורג, שמאז הגעתו של מאסטר גיא מתייבש משום מה על הספסל, ראוי הרבה יותר להוביל את החוליה האחורית.

3. לאוהדי מכבי, כידוע, סטייל משלהם. קיטורים, האשמות וביקורת יש מכאן עד הירח ובחזרה, אבל מה כל זה כל שווה אם הם לא מגיעים למגרש כדי לתמוך ברגעי משבר? לצערי, גם מי שכבר מגיע מתקפל הביתה בסביבות הדקה ה-60. נכון, הקבוצה בתקופה נוראית אבל חשוב שכולם יבינו סוף סוף שהכוח בידיים שלנו, האוהדים, וחשוב שקולנו יישמע אם בעידוד ואם במחאה על ההתנהלות הבלתי נסבלת. כבר היו דברים מעולם וקהל חם ותומך יכול להיות שווה לקבוצה הישארות בליגה. ביום ראשון מארחים את אשדוד למשחק על החיים וכל מי שקורה לעצמו אוהד מכבי פתח תקוה יותר ממוזמן לשים את האגו בצד. ניפגש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוישה

    הכל צביעןת של משפחת לוזון
    גיא משום מה בחר לסכם את המשחק שהנצחון הגיע להפועל תא כאילו ניצחה 1:0 והתעלם לגמרי שזה לא היה הפסד אלא תבוסה משפילה אחת הבושות הגדולות
    אי פעם.אם זה היה מאמן אחר ברור שאבי לוזון היה מדבר אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר