מכבי מול אשדוד
מכבי מול אשדוד

התאוששה בזמן: 0:2 חשוב למכבי פתח תקוה על אשדוד

הקבוצה של גיא לוזון שמה מאחור את התבוסה להפועל תל אביב, ופתחה פער של שש נקודות מהקו האדום בזכות שערים של אלי אלבז וארמנדו קופר

פורסם בתאריך: 10.3.19 21:03

מכבי פתח תקוה הייתה רחוקה מלהרשים הערב (ראשון) בקרב התחתית מול מ.ס אשדוד, אבל עשתה את העבודה עם ניצחון 0:2 שפתח פער משמעותי של 6 נקודות בין השתיים לקראת משחקי הפלייאוף התחתון, כשבנוסף למנצחת הפרש שערים עדיף.

הריסון מנזלה קיבל את הקרדיט בהרכב והיה הטוב בשחקני מכבי. בדקה ה-11 הוא פרץ נהדר בשמאל ושלח רוחב מצוין לאלי אלבז, שהמשיך בנגיעה לרשת וכבש שער בכורה בקבוצתו החדשה, 0:1.

אשדוד ניסתה לחזור בנשק ההתקפי הכמעט יחיד שלה, כדורים חופשיים, כשיריבתה התעקשה לספק אותם. באחד מהם, בדקה ה-24, קופחה אשדוד כשאלבז אגרף בידו את אחת הבעיטות של דן ביטון, אבל אוראל גרינפלד טעה ולא שרק לפנדל. עשר דקות אחר כך גידי קאניוק הכניס נהדר לאופיר מזרחי, שמ-3 מ' בזבז הזדמנות ענק כשבעט לשמיים.

מכבי ביססה את יתרונה בדקה ה-54. עיסא סיסוקו ניסה להעביר רוחב מימין אבל הכדור נבלם בידו של ניר ברדע והפעם גרינפלד הצביע על הנקודה הלבנה. לאחר ויכוח בין השחקנים ואטרף על הקווים של גיא לוזון, ארמנדו קופר נבחר למשימה ודייק, 0:2. היתרון הכפול גרם למארחת להילחץ לשערה ואשדוד כמעט ניצלה את זה לקאמבק, אבל שגיב יחזקאל נבלם בקורה וצחי גיגי הדף נהדר עוד כדור חופשי בסדרה של ביטון. מכבי לקחה הרבה אוויר עם סיום הליגה הסדירה, בעוד אשדוד עשתה צעד כואב נוסף לעבר הליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר