בקרוב בפתח תקוה? קאקה. צילום: רויטרס
בקרוב בפתח תקוה? קאקה. צילום: רויטרס

העירייה הודיעה: קאקה, ריבאלדו ורוברטו קרלוס יקיימו משחק ראווה במושבה

בעיריית פתח תקוה טוענים כי בחודש הקרוב יתקיים משחק ראווה של כוכבי נבחרת ברזיל לשעבר, מול נבחרת של שחקנים מקבוצות העיר. בנוסף, טוענים בעירייה כי יפתח בית ספר לכדורגל בניהולו של רונאלדיניו

פורסם בתאריך: 13.3.19 16:17

בעיריית פתח תקוה הודיעו היום (רביעי) כי בחודש הקרוב יתקיים משחק ראווה חגיגי באצטדיון המושבה בעיר, בו ישחקו שחקני עבר גדולים של ברזיל מול קבוצה שתורכב משחקני קבוצות העיר. בסוף החודש הקרוב צפוי נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו להגיע לישראל, ובעירייה טוענים כי הוא יגיע גם לפתח תקוה, יחד עם שחקני עבר מנבחרת ברזיל ואנשי עסקים.

במסגרת הביקור יתקיים גם משחק ראווה באצטדיון המושבה, כל על פי הודעת העירייה, בו ייקחו חלק שחקני עבר מברזיל מול שחקני כדורגל מכל קבוצות העיר, כאשר גם נשיא ברזיל וראש העיר רמי גרינברג צפויים להשתתף במשחק. בין שחקני העבר שיגיעו על פי הודעת העירייה: ריבאלדו, רוברטו קרלוס, קאקה ואמרסון.

המועד הסופי של המשחק צפוי להקבע בימים הקרובים. בנוסף, הודיעו בעירייה כי ייפתח בית ספר לכדורגל בעיר "בניהולו של השחקן הברזילאי רונאלדיניו", לדבריהם. בית הספר מיועד לגילאי 6-16 ובעירייה טרם יודעים באילו מגרשים בעיר הוא יתקיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר