אלי אלבז. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
אלי אלבז. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

אלבז: "שמח שהוכחנו שהמשחק מול הפועל תל אביב היה מעידה חד פעמית"

מכבי פתח תקוה התאוששה בזמן ופתחה פער של שש נקודות מהקו האדום. אלי אלבז, שרשם שער בכורה, אופטימי: “מאמין שעוד 2-3 ניצחונות ישאירו אותנו בליגה”. האוהדים הופתעו לגלות שהועברו ליציע המזרחי

פורסם בתאריך: 13.3.19 16:47

אפילו אבי לוזון קפץ בשמחה והניף ידיים כשהפנדל של ארמנדו קופר נשק לרשת של יואב ג’ראפי – סמל לאנחת הרווחה ששחררו במכבי פתח תקוה אחרי הניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד. פער של 6 נקודות והפרש שערים עדיף על זה של המפסידה יאפשר קרוב לוודאי לשחקנים של גיא לוזון לעלות על כפכפים בשלב מוקדם יחסית ולחתום עונה לא פשוטה עוד לפני המחזור האחרון. לוזון ביצע לא מעט שינויים בהרכב שהובס 6:0 על ידי הפועל תל אביב וקבוצתו אמנם לא הציגה כדורגל גדול, אך בהחלט שבה להציג משחק הקרבה. את מירב המחמאות קיבלו האריסון מנזלה, שבישל את שער היתרון, עשה באגף שמאל ככל העולה על רוחו וכבר זכה מחבריו לכינוי “מטוס קרב”, ועידן אדהנני, במשחק בטוח ושקט במרכז ההגנה.

"קיבלנו מהלומה רצינית מול הפועל תל אביב ומול אשדוד היו לנו שתי אפשרויות: להיכנע, לוותר ולהרים ידיים או להיאבק. ידענו שזה משחק על עונה שלמה מול יריבה ישירה בתחתית ובחרנו להיאבק", אמר גיא לוזון. "ניצחנו בשיניים והשחקנים הוכיחו אופי – המרכיב הכי חשוב לספורטאי". למרות שלוש הנקודות החשובות הבהיר המאמן ששום דבר לא נגמר: "ממש לא הבטחנו את ההישארות בליגה ויש לנו דרך ארוכה. אם נחשוב שנשארנו נהיה בבעיה גדולה מאוד. אנחנו לא מתכוונים להיות שקטים, רגועים או אפילו שמחים עד שנבטיח את ההישארות. לא רלוונטי ההרכב או באיזו שיטה משחקים, מה שחשוב הוא לייצר נקודות".

לפני שריקת הפתיחה נרשמה תקרית לא נעימה כשאוהדי מכבי הופתעו לגלות שהופנו ליציע שממול, בעוד שערים 1-2 המיועדים לבעלי המנויים, כלל לא נפתחו. המנהל המקצועי עומר גולן יצא אל האוהדים והסביר כי מדובר בהוראה של מנהלת הליגות, לפיה מחויב הקהל הביתי לשבת אל מול מצלמות הטלוויזיה והפרה של ההוראה תגרור קנס בסך 200 אלף שקלים. במנהלת אישרו את הדברים. יחד עם זאת, לטענת מספר אוהדים, הדבר לא נעשה בצורה מקובלת ומן הראוי היה להודיע להם על כך מראש.

"כיף לחזור להבקיע ולהחזיר למכבי על שהביאה אותי", אמר החלוץ אלי אלבז, שחגג שער בכורה בקבוצה. "עשינו צעד חשוב להישארות, אבל זה לא מספיק וצריך להמשיך כי מאוד צפוף שם למטה. אני מאמין שעוד 2-3 ניצחונות ישאירו אותנו בליגה". על השבוע הקשה שעבר על הקבוצה לאחר התבוסה לאדומים הוסיף אלבז: "לקחנו את זה קשה, כל אחד אישי וברמה הקבוצתית. גיא לוזון עשה לנו הרבה שיחות השבוע כדי לחדיר בנו ביטחון וויתר על הנושא הטקטי כמעט לגמרי. אני שמח שהוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ושהמשחק מול הפועל תל אביב היה מעידה חד פעמית".

בראשון (19:00) תפתח הקבוצה את הפלייאוף התחתון במשחק חוץ מול קריית שמונה. הבלם עומר דנינו ייעדר בשל פציעה, בעוד הקשר יובל שבתאי פצוע גם הוא ובספק להתמודדות. "צפוי משחק חוץ קשה, אבל אפשר להמשיך במומנטום", אמר אלבז. "יש לנו מץ’ אפ טוב איתם וניצחנו שם במשחק הקודם, כך שאנחנו מאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר