אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן
אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן

גיגי: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר", הסעת אוהדי מכבי לק"ש בוטלה עקב היענות נמוכה

מכבי הגדילה את הפער מהקו האדום לתשע נקודות, והשוער, שנפצע מול סכנין אך לא סובל משבר באצבע, מתעקש שהמשימה עדיין לא הושלמה. מאמצים להכשיר את דנינו וסרסור למשחק מול רעננה

פורסם בתאריך: 20.3.19 15:45

שמשחקים בליגה אחת (לא לעוד הרבה זמן) עם בני סכנין ומ.ס אשדוד, נראה שגם מכבי פתח תקוה, בעונה חלשה בהרבה מהמצופה, יכולה לנצל את פגרת הנבחרת כדי להשיק להנאתה את עונת הרחצה. הניצחון 0:1 בקריית שמונה העלה את מאזנה של מכבי ל-31 נקודות, 9 יותר משתי נועלות הטבלה, כשבקופה נותרו 18 נקודות. גיבור הניצחון היה השוער צחי גיגי, שכבר בפתיחה פרק את הזרת ביד שמאל, אבל סירב לנטוש את המגרש ושמר על רשת נקייה עד הסיום, כולל מספר הצלות מצוינות. שוער המשנה יוסי גינזבורג, שהתחמם למעלה מ-20 דקות, נותר בסופו של דבר על הספסל.

בצילום שעבר גיגי הובהר כי לא מדובר בשבר ובכל מקרה הוא יוכל לנצל את פגרת הנבחרת למנוחה. "האצבע בסדר, ברוך השם", אמר גיגי. "לא חשבתי על כלום, פשוט לא רציתי לצאת. ההרגשה טובה וכיף לנצח, אבל צריך לשמור על המשכיות. עדיין אי אפשר לקנות כפכפים וזה לא נגמר עד שזה נגמר". שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שניצח את המשחק לאחר מבצע אישי נאה וכבש את שערו השלישי העונה מאז צורף בחלון ההעברות. למכבי יש את האופציה להאריך את ההתקשרות עם השחקן ונראה כי היא תמומש וקופר ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. בקבוצה תכננו להוציא הסעה לקריית שמונה עבור האוהדים, מה גם שהיריבה הודיעה מבעוד מועד כי הכניסה למשחק תהיה חופשית, אך בסופו של דבר ההסעה בוטלה בשל היענות נמוכה.

למרות הפער המשמעותי, בקבוצה כאמור מסרבים להתחיל בחגיגות. "שום דבר לא רשמי וסכנין ואשדוד יכולות פתאום לייצר רצף של כמה ניצחונות ולהפתיע", אמר אחד השחקנים. "כולן משחקות נגד כולן וקשה לראות מצב שלא נישאר בליגה, בטח כשקריית שמונה ובית"ר ירושלים נכנסו קצת לבלאגן, אבל חשוב להמשיך ולשמור על רמת מתח עד שנבטיח סופית עונה נוספת בליגת העל. כשמאבדים את הפחד עלולים לקרות דברים לא טובים".

השחקנים זכו ליום חופש ביום שני, שבו לאימונים בשלישי-רביעי ולאחר מכן קיבלו חופש נוסף בין חמישי לשבת, בשל הפגרה המשולבת עם חג הפורים. בראשון, ה-31 במרץ, תשוב מכבי לליגה כשתארח את הפועל רעננה, כאשר לשתיים אותו מספר נקודות. הבלם עומר דנינו והקשר האחורי מוחמד סרסור סובלים מפציעות, אך החלו לקיים אימונים בנפרד מהקבוצה עם מאמן הכושר והפיזיותרפיסטים לחיזוק הרגליים והשרירים הפגועים. עדיין לא ברור האם השניים יהיו כשירים להתמודדות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר