קבוצת הנוער של מכבי. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
קבוצת הנוער של מכבי. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

קבוצת הנוער של מכבי פ"ת מתקרבת לאליפות: "רוצים להישאר בפסגה עד הסוף"

השחקנים של תמיר ונאור לוזון ממשיכים לצעוד בפסגת ליגת העל לנוער, חמישה מחזורים לסיום העונה. הקבוצה הבוגרת תנסה לא להסתבך במשחק החוץ בשבת מול בית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 10.4.19 17:22

במצבה הנוכחי של מכבי פתח תקוה התכונה בקבוצת הנוער מעניינת הרבה יותר מהמתרחש בבוגרים. הקבוצה של המאמנים תמיר ונאור לוזון ממשיכה לצעוד לעבר אליפות היסטורית וחמישה מחזורים לסיום העונה צועדת ביתרון שלוש נקודות על פני הדולקת אחריה, מכבי תל אביב. בשבת גברה הקבוצה בביתה 1:2 על בית"ר ירושלים משערים של ארד בר ואיליי חן במחצית הראשונה מול שער מצמק של רועי פדידה בשנייה.

"אי אפשר לברוח מזה. כשאנחנו במקום הראשון חמישה מחזורים לסיום ברור שאנחנו רוצים להישאר בו עד הסוף", אמר תמיר לוזון. "אנחנו תמיד מנסים לגרום לשחקנים להתרכז במשחק הקרוב ולא במה עשתה מכבי תל אביב או מה יקרה בעוד שבועיים-שלושה. השחקנים לא רגילים לסיטואציה הזו בכל עונה אבל בהחלט טוב שהם חווים את זה. הם מתפתחים וזה יתרום להם בהתמודדויות גם בהמשך".

דגש חשוב הוא בפן המנטלי, עליו מופקד פסיכולוג הספורט דניאל קסל, שמלווה מתחילת העונה את מחלקת הנוער, אך מטבע הדברים צמוד לאחרונה לקבוצת הנוער. הקשר האחורי מוחמד סרסור, שנמנה עם סגל הקבוצה הבוגרת והחלים מקרע במיניסקוס, שותף ב-23 הדקות האחרונות ובהמלצת הצוות הרפואי ישולב בנוער בשל העובדה שהמשחקים בקצב נמוך יותר ופחות אינטנסיביים מאשר בליגת העל. אגב, בשל ההזדמנות הגדולה לחגוג תואר, הקבוצה שרגילה בשלב הזה של העונה לשלב בכמויות שחקני נוער בבוגרים, שומרת את הכלים החזקים שלה למשימה החשובה באמת. "האמת היא שזה קונפליקט כי בסופו של דבר תפקידנו הוא להעלות כמה שיותר שחקנים לבוגרים", מוסיף תמיר לוזון. "אין ספק שאם הנוער היה במקומות 4-5 ללא מאבקי אליפות או ירידה, היינו דוחפים יותר שחקנים לכיוון הבוגרים". בשבת תפגוש הקבוצה בחוץ את בני סכנין.

ומסכנין לסכנין, קבוצת הבוגרים שוב לא הצליחה לנצח וסיימה בתיקו 1:1 מול נועלת הטבלה – "הישג" שמספיק למקום ה-11 עם 33 נקודות, חמש יותר מאשדוד שמתחת לקו האדום. "היה משחק ‘משוגע’ מול סכנין, יכולנו לנצח אבל גם להפסיד", אמר אחד השחקנים. "ברור שהניצחון של אשדוד מלחיץ וטרף את הקלפים, אבל ככה זה הברדק והלחץ של התחתית. רצינו לסיים את הסיפור לפני, אבל נמשיך להילחם עד הסוף כדי להבטיח את ההישארות באופן רשמי". בשבת (20:30, טדי) תפגוש הקבוצה בחוץ את בית"ר ירושלים, שחלפה על פניה השבוע בעקבות הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר