גיא לוזון
גיא לוזון

עדיין בצרות: מכבי פתח תקוה הפסידה 4:1 לבית"ר ירושלים

השחקנים של גיא לוזון עדיין נמצאים חזק בקרבות ההישרדות. לאחר ההפסד בטדי הפער של מכבי מהקו האדום עומד על חמש נקודות, שלושה מחזורים לסיום העונה. ארמנדו קופר רק צימק

פורסם בתאריך: 13.4.19 22:31

מכבי פתח תקוה צריכה לשלוח זר פרחים חגיגי לבני סכנין, שניצחה את מ.ס אשדוד ומנעה ממנה תסבוכת רצינית עוד יותר בתחתית. הערב (שבת) היא הובסה 4:1 בחוץ מול בית"ר ירושלים ולמזלה שמרה על פער חמש נקודות מהקו האדום. במחזור הבא היא תארח את אשדוד ושלוש נקודות ישאירו אותה סופית בליגה ויורידו ללאומית את הקבוצה של ג'קי בן זקן.

בדקה העשירית ניצל יוסי בניון השמטה של צחי גיגי אבל עומר דנינו הרחיק מהקו. ארבע דקות אחר כך שלח פרדי פלומיין טיל מ-25 מ' אלכסונית וצחי גיגי הדף למשקוף ופנימה, 0:1. בדקה ה-58 גדי קינדה הגביה מימין ואנתוני וארן נגח לקרקע ופנימה, 0:2.

במהלך מסודר כמעט בודד, צימקה מכבי 11 דקות לסיום. גל שיש הגביה משמאל וארמנדו קופר נגח פנימה מ-6 מ' מטרים. מתפרצת קטלנית של פלומיין וטל כחילה סגרה עניין שתי דקות בתוספת הזמן, כשהבלם התחפש לחלוץ ועקף את גיגי לפני שכבש. לפני השריקה האחרונה עוד היה זמן להתרסקות טוטאלית עם שער בכורה בליגת העל מזווית קשה של אור זהבי.

מלבד התוצאה, מהמשחק תיזכר עוד פארסה בסדרה הבלתי נגמרת של בניון. עומר דנינו דרך על ידו של המנהל המקצועי העתידי, שנאנק מכאבים, נחבש ובצוות הרפואי אף עלה חשש לשבר. כל זה לא מנע מבניון לסרב להתחלף ואף לתלוש מידו את התחבושת כהוכחה שהכל בסדר. דקות ספורות לאחר מכן נאות לבסוף בניון לפנות את מקומו ליעקב בריהון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר