שחקני מכבי. צילום: ניר קידר
שחקני מכבי. צילום: ניר קידר

לחץ במכבי פ"ת לקראת אשדוד: "מוכרחים לסגור את הסיפור"

במכבי פתח תקוה לא מצליחים לסיים את העונה, והתבוסה 4:1 לבית”ר ירושלים, יחד עם המשחק הגורלי מול מ.ס אשדוד בשבת הבאה, לא מותירים את אנשי המועדון רגועים. בשישי הבא יתקיים משחק לזכרו של שחקן העבר דני ספוקויני ז”ל

פורסם בתאריך: 17.4.19 19:54

במכבי פתח תקוה קיוו לעשות סדר בטבלה לפני ליל הסדר, אבל התבוסה 4:1 לבית"ר ירושלים טרפה את הקלפים. שלושה מחזורים לסיום העונה, המשחק הביתי מול מ.ס אשדוד בשבת הבאה (20:30, המושבה) הפך לחשוב מאין כמוהו, כאשר בין השתיים מפרידות חמש נקודות – 33 למכבי לעומת 28 של אשדוד מתחת לקו האדום והמשימה ברורה – ניצחון והבטחת עונה נוספת בליגת העל. בשל פגרת החג בסוף השבוע והעובדה שהשחקנים ינוחו בשישי-שבת, קיימה השבוע מכבי אימונים בקצב גבוה יותר ובשבוע הבא תחל בהיערכות הטקטית לקראת ההתמודדות.

"רצינו לסגור את הסיפור מול בית”ר ולא הצלחנו, כך שברור שיש לחץ אבל מוכרחים לסגור את הסיפור מול אשדוד", הודה אחד השחקנים. "כולנו מדברים בינינו שמדובר במשחק על החיים שלנו וצריך לבוא חדים, רותחים, 'עם סכינים'. כל אחד חייב לעשות את ההכנה הכי טובה שיש ולהגיע למשחק הזה במיטבו. מקווה שננצח ונוכל ללכת לים".

לרשות המאמן גיא לוזון יעמוד סגל שחקנים מלא לקראת המשחק. בגזרת האוהדים מקווים מאוד שבמשחק הקריטי יוכלו לשבת בשערי המנויים 1-2 עמם הם מזוהים. במכבי, שכזכור מחויבת על פי המנהלת להושיב קהל מול מצלמות הטלוויזיה, הביעו אופטימיות שאוהדי אשדוד יגיעו במספרים יפים, שכן עבורם מדובר במלחמת הישרדות שאין ממנה דרך חזרה, ובמצב כזה יוכלו להעביר את הקהל האורח ליציע המערבי ולשמור במקביל על האינטרס של אוהדי קבוצתם.

ביום שישי, ה-26 בחודש בשעה 10:30 בבוקר, ייערך במגרש האימונים הסינטטי של מכבי משחק גביע לזכרו של שחקן העבר של הקבוצה, דני ספוקויני ז"ל. המשחק יתקיים בין ותיקי מכבי אבשלום פתח תקוה, אותם ידריך המאמן והפרשן זאביק זלצר, לבין כוכבי קבוצת הפייסבוק "ליגה משלנו". בין השחקנים שיכבדו את המעמד יהיו מורד מגמאדוב, האחים מיכה ושרון צופין, איתן פריינטה, משה סורמלו, גיא יצחק, אביבי זוהר, דורון רבינזון, כפיר אודי וכן המנהל המקצועי עומר גולן ומאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. הכניסה למשחק תהיה חופשית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר