צחי גיגי בסיום משחק הירידה. צילום: זאב שטרן
צחי גיגי בסיום משחק הירידה. צילום: זאב שטרן

סוף ידוע מראש לעונה מבישה. דורון רבינזון כואב את הירידה של מכבי פ"ת

אתמול הייתה רק החותמת לעונת הזוועה שעברה על המועדון. גורלה של מכבי נחרץ בהפסד 3:0 למ.ס אשדוד. גם האליפות של קבוצת הנוער לא יכולה לנחם אחרי מפלה כזאת

פורסם בתאריך: 13.5.19 12:59

1. הירידה של מכבי פתח תקוה אתמול הוכיחה שבכדורגל לא תמיד הכסף מדבר. העובדה שיש תקציב גבוה היא לא ערובה לכלום ולראיה עונת הנפל, עונת הזוועה, עונה מבישה שסופה היה אתמול בירידת ליגה. יש לי פינה חמה בלב למכבי פתח תקוה כשחקן עבר שנתן משהו למען המועדון, לכן הירידה הזאת מאוד כואבת לי. האשמים הם בראש ובראשונה המנהלים, אחריהם הגוף המקצועי עד אחרון השחקנים. התוצאות של גיא לוזון מדברות בעד עצמן, אפשר להגיד עד מחר שהאחוזים שלו טובים יותר מאלו של אלישע לוי, אבל בשורה התחתונה מכבי ירדה ליגה תחתיו. אין ספק שגם אלישע לוי אשם, וכן, גם לעומר גולן ולאבי לוזון יש חלק משמעותי במפלה הזאת.

2. אני בהחלט יכול להבין את הכעס של הקהל אחרי המשחק. מעט האוהדים שיש למכבי לקחו בצורה קשה מאוד את הירידה. זה פרץ רגשות שיצא אחרי זמן ארוך בו היו טעונים. הם לא חלמו בסיוטים שלהם שיגיעו למצב שהגיעו אליו אתמול. הגוף הזה שנקרא מכבי פתח תקוה לא האמין שהוא בכלל יכול לרדת ליגה בעונה הזאת. צריך לומר את האמת, המשחק אתמול היה רק החותמת, גורלה של מכבי נחרץ בתבוסה המחפירה 3:0 בבית למ.ס אשדוד, במשחק שבו הגיעה לשחק בבית למשחק שאין ממנו דרך חזרה, ופישלה בענק. אשדוד הייתה מרוסקת ומפורקת אז ועשתה בית ספר למכבי. שם זה נגמר.

3. הדבר שבלט לי יותר מהכל במשחק אתמול, זה שבכלל לא ראיתי מאבק. בערך מהדקה ה-30, הפועל תל אביב לא התאבדה כדי לנצח את המשחק, וזה בלשון המעטה. אבל מישהו זוכר מצבים משמעותיים של מכבי חוץ מהכדור שבריבו הוציא מהשער אליו הוא אמור להבקיע? אתמול היה מסוג המשחקים שאתה צריך שחקנים מסויימים, פיגורה, שייתן כניסה טובה וייקבל צהוב כדי להלהיב את כולם. או שיאסוף את השחקנים מול הקהל כדי להטריף, אבל במכבי של עונת 2018/19 אין את השחקן הזה. מכבי הייתה חייבת לידר ואין לה כזה כיום. בחומר השחקנים הנוכחי שלה, היא הקבוצה החלשה ביותר בפלייאוף התחתון וירדה בצדק.

4. אני רואה אנשים שמתנחמים בזכייה באליפות של קבוצת הנוער ועם כל הכבוד, מדובר בשמחת עניים. אני מכיר את מחלקת הנוער של מכבי ורואה את המשחקים. אני לא מזהה שם איזה סופרסטאר, איזה מנהיג שבעונה הבאה יעלה לקבוצה הבוגרת ותחתיו יבנו את כל הקבוצה. אולי שחקנים משלימים לקאדר שייצטרך להיבנות לקראת העונה הבאה, אבל לא מעבר לזה. אני מקווה שבמועדון יידעו לאסוף את השברים, להרים את הראש ולהבין שמדובר אך ורק בספורט. לחשוב איך מחזירים עטרה ליושנה ואת מכבי פתח תקוה בתוך עונה לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם בר

    דורון אמר את הכל
    אין שחקני נשמה בקבוצה השנה
    לא חושב שנתנו יותר משלושה משחקים טובים בכל העונה.ההתעקשות על השארות גיא לוזון שנה הבאה
    תמוהה ולא נכונה אבל כמובן הכל נשאר במשפוחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר