חגיגות ההישארות של הפועל
חגיגות ההישארות של הפועל

בכל זאת נשארנו למרות הכל: הפועל פ"ת שרדה בלאומית אחרי 2:5 על איכסל (וידאו)

פירוק? מינוס 11 נקודות? 0:0 בלי נקודות? הקבוצה של מסאי דגו התעוררה במחצית השנייה בעילוט בדרך לניצחון שהבטיח לה עונה נוספת בליגת המשנה למרות כל הקשיים. סוקונה כבש שלושער, טאקויה מוראיאמה ושגיא דרור הוסיפו

פורסם בתאריך: 17.5.19 18:14

לא ברור מי היה לחוץ יותר לפני פתיחת המשחק היום (שישי) בין הפועל פתח תקוה להפועל איכסל. 500 הכחולים האמיצים שעשו את הדרך הארוכה בחום הכבד לאצטדיון בעילוט, או הקבוצה שלהם שאיכשהו "הצליחה" להגיע למחזור הסיום בסכנת ירידה למקום המוביל למבחנים. אחרי פיגור מוקדם ודקות ארוכות של חרדה נשמו כולם לרווחה ופתחו בחגיגות כשהפועל הביסה את יריבתה 2:5 ושרדה בליגה הלאומית, בעונה שהרגישה כמו עשר, עם כמות קשיים שהיו אמורים להוריד מזמן את הפועל לליגה א'.

צפו בחגיגות ההישארות:

מה לא עבר על הפועל העונה? פירוק, מינוס 11 נקודות, העברת הבעלות לידי האוהדים, משחק שפוצץ והסתיים ב-0:0 ללא נקודות בעקבות ערעור לא מוצלח. הכל עבר על הפועל פתח תקוה, אך היא הוכיחה שלקהל, מורשת ואהבה בלתי פוסקת של אלפי אנשים למועדון, אין תחליף.

כבר בפתיחה היה ברור שלא צפוי טיול קליל בצפון. אמיר חלאילה חדר לרחבה מימין (13) ובמבצע אישי השכיב שני שחקני הגנה לפני שהרים את הרשת, 0:1 לאיכסל. בצירוף השער של האקס פז בן ארי לזכות רמת השרון המשמעות הייתה ברורה: מבחנים.

הפועל התעוררה בתמיכת יושבי היציע והשלימה מהפך בזק תוך שתי דקות. תחילה הכניס גל לוי (21) בין שניים לאמאדו סוקונה שמזווית אלכסונית בעט בעוצמה פנימה, 1:1. בדקה ה-23 הכניס דניאל שוורצבוים כדור על מגש לטאקויה מוראיאמה, שמול דלה איינוגבה הקפיץ באלגנטיות לרשת, 1:2 להפועל. כיאה להפועל, השמחה הייתה קצרה במיוחד. שלוש דקות אחר כך סובב אנס דאבור כדור חופשי נהדר מ-22 מ' לחיבורים, 2:2 בהפסקה.

אוהדי הפועל בעילוט

שער היתרון של ראשון לציון העלה עוד יותר את מפלס הלחץ ובדקה ה-62 חייבת הייתה הפועל לשחרר אותו כשסוקונה כבר עבר את איינוגבה והעביר רוחב נהדר לשגיא דרור, שמול שער ריק פספס את הכדור. התיקון הגיע בדקה ה-65. סוקונה ניצל טעות בהגנה, עבר שוב את איינוגבה והפעם סיים בעצמו מול שער חשוף, 2:3. בשלב הזה נמנעו בתודעה סיוטים על מפגש כפול מול האקסים עידן בראון ויוסי שבחון מהרצליה ועד הסיום היה זמן לסוקונה להשלים שלושער מבישול של בן לוי ולשגיא דרור לחתום את התוצאה מבישול של גל לוי.

שחקני הפועל בסיום המשחק

בין לבין הבינו הכחולים את הכיוון אליו נושבת הרוח והחלו להתכונן לאיוונט האמיתי (והיחידי) מבחינתם: הדרבי מול מכבי בעונה הבאה. בסיום המשחק חגגו השחקנים דקות ארוכות עם האוהדים, כאשר המאמן מסאי דגו זכה לקריאות "תישאר" ואף למספר איחולים למעסיקו, ככל הנראה, בעונה הבאה, איזי שרצקי. דגו התרגש מאוד מהקריאות ובכה על כר הדשא.

האוהדים קוראים למסאי דגו להישאר:

מסאי דגו מודה לאוהדים בסיום

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, נתי בנימין, רם לוי, דניאל שוורצבוים (עמית מזרחי, 61), טאקויה מוראיאמה (בן לוי, 71), גל לוי, שגיא דרור (רוי מליקה, 81), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר