גיל לוזון, מורד מגמאדוב, אמיר אשבל וג'ופרי מוג'אנג'י ביה. צילום: זאב שטרן
גיל לוזון, מורד מגמאדוב, אמיר אשבל וג'ופרי מוג'אנג'י ביה. צילום: זאב שטרן

אוהדי מכבי פתח תקוה רוצים שינוי. הטור של אלמוג אופיר

אף אוהד לא טרח להופיע לאימון הפתיחה השבוע במחאה על כך שהמועדון הפך לעסק משפחתי. גם את המשחקים כנראה נעדיף לראות בטלוויזיה, כשברור לכולם מי ירוויח מהסיטואציה. היוזמה המבורכת לבחירת ועד מנהל תצעיד את מכבי קדימה. שאפו לאוהדים

פורסם בתאריך: 27.6.19 12:12

1. האמת שאני לא זוכר פתיחת עונה עצובה כל כך בתולדות מכבי, כשאף אוהד לא טרח להגיע לאימון הפתיחה ביום שלישי. במתכונת הנוכחית כנראה שהקבוצה הזו פשוט לא מעניינת אף אחד. הסיבה ברורה: מאז פטירתו של נחמן מנדל ז"ל אגודת מכבי פתח תקוה לא התכנסה ובשנים האחרונות קבוצת הכדורגל מתנהלת כמו עסק משפחתי לכל דבר.

אנחנו, האוהדים, יזמנו מהלך מבורך כדי להוביל שינוי וב-24 ביולי תתקיים אסיפה כללית בה ייבחר ועד מנהל ובעצם יוחלט מי יהיו האנשים שיעמדו בראש האגודה ויזכו להצעיד קדימה את המועדון במטרה להשיב את מכבי אבשלום פתח תקוה לימיה היפים. באופן אישי אני גאה באוהדים שלנו שהחליטו לשים סוף לעסקנות ולשים את המועדון בראש מעייניהם.

2 עד שנגיע למנוחה ולנחלה המרחק עוד גדול. בינתיים, כשהכל מתנהל על אש קטנה, אין יותר מדי סיבות לאופטימיות. חיזוק משמעותי לא ממש נראה באופק ובפעם האחרונה שבדקתי, אף אחד לא רץ לברר מהם מחירי המנויים, ובצדק. האם הייתם משלמים ממיטב כספכם על מוצר רקוב? התשובה השלילית מובנת מאליה.

אוהדי מכבי, ותיקים וצעירים כאחד, משדרים באופן ברור שהמגמה שלהם להתחבר לקבוצה העונה באמצעות השידורים של ערוץ הספורט בצהרי שישי, או גרוע יותר, בעדכון אגבי מחוף הים. כל דבר עדיף על השקעה במוצר שתוקפו פג כבר לפני עשור. אני יודע שיש אדם אחד שיחכך ידיים בהנאה למראה היציעים הריקים. אותו אחד שהמשפחה דאגה שלא יישבו לו על הראש ולא התביישה לזרוק בשבילו את אוהדיה ליציע הרחוק במאני טיים. העונה אנחנו מודיעים: עד כאן! אין לנו אמון כבר מהתחלה – לא במאמן ולא בהנהלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אוראל-מ.פת

    זה לא הזמן –לא נוטשים אהובה ..והולכים לים לשחק מטקות ..אוהדים נמדדים בימים עצובים..ביקורת חשובה..אבל לא זורקים את התינוק עם המים…
    דווקא היום..צריכים להתאחד..להניח לאסיפות הוירטואלית. מה זה .."לחזור לימי מנדל"..המנוח פרש מפעילות לפני שלושים וחמש שנה..(מאיפה העלתם באוב אסיפות.. בימיו עם החלטות..אופרטיביות?).. להניח עכשיו ללוזון גם למאמן..אין לו תחליף..אומנם ירדנו ליגה שלומיאלית..אבל הוא בנה יסודות חזקים עם מחלקת נוער מצוינת..והשקעה גדולה..ברור שנעשו טעויות..לוזון צריך להיוועץ באנשים אחרים..אבל אין אוהד כמו אבי לוזון..ויש קונסנזוס רחב על אופיר..לסיכום צו השעה הוא לא חיסול חשבונות אלא התגייסות של המוני האוהדים לטובת מכבי..ולעזור לה לשוב למקומה הטבעי–לליגת העל..אמן.במהרה בימינו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר