אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן
אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן

אצטדיון מבוקש: שש קבוצות יארחו משחקים במושבה בעונה הקרובה

אל הפועל ומכבי פתח תקוה יצטרפו בעונה הבאה גם נס ציונה והפועל כפר סבא, כאשר גם הפועל תל אביב ובני יהודה יקיימו באצטדיון משחקים עד סיום השיפוץ בבלומפילד. כמות המשחקים תעלה ל-125, אך מנהל האצטדיון בטוח: "המגרש יעמוד בכבוד בעומס"

פורסם בתאריך: 1.7.19 15:22

העומס על אצטדיון המושבה בעונה הקרובה צפוי להיות חסר תקדים, כשמלבד הפועל ומכבי פתח תקוה צפויות לארח בו את משחקיהן הפועל תל אביב (עד שאצטדיון בלומפילד יהיה מוכן), סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא. באשר לבני יהודה, שכזכור אירחה אשתקד את משחקיה באצטדיון, התמונה מעט מורכבת יותר. ראשי הקבוצה רצו תחילה לארח ברמת גן על מנת לחסוך בעלויות וכעת התחרטו ומעוניינים לארח במושבה. לוח הזמנים הצפוף לא יאפשר לארבע נציגות ליגת העל לארח באותו אצטדיון, כאשר מסתמנת פשרה לפיה במשחקים "מושכי קהל" מול הגדולות תארח הקבוצה במושבה, כמו גם את משחקיה במוקדמות הליגה האירופית.

תוסיפו לכך את העובדה שקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה תארח באצטדיון את משחקיה במוקדמות ליגת האלופות, משחק אלוף האלופים שיפתח רשמית את העונה ב-20 ביולי וכן משחק הראווה של נבחרת הנשים מול צ'לסי ב-20 באוגוסט ותקבלו סדר גודל של כ-125 משחקים בעונה לעומת 103 בעונה הקודמת.

המחיר למשחק בודד לקבוצה הוא 32 אלף שקלים פלוס מע"מ, כאשר הפתח תקוואיות קיבלו עד היום סבסוד בגובה מחצית מהסכום. בתוספת הוצאה הכרחית של כעשרת אלפים שקלים עבור הפעלת המזנונים, העלות מתקרבת ל-50 אלף שקלים למשחק. בחשבון של כ-24 משחקים בעונה, בכלל זה ליגה, גביע המדינה וגביע הטוטו, מדובר בעלות המוערכת בכמיליון שקלים בשנה עבור כל קבוצה.

"עשינו בקיץ שיפוץ רציני באצטדיון, כולל 200 טון חול על מנת ליישר את המשטח ושינויים קוסמטיים כאלה ואחרים", עדכן מנהל אצטדיון המושבה, ראובן כץ. "בשנה שעברה המגרש עמד בכמות של 103 משחקים והשנה הוא יעמוד בכבוד בכמות גדולה יותר. המטרה היא שהאצטדיון יהיה רווחי, כמובן שבראש ובראשונה עבור קבוצות העיר שכן מדובר באצטדיון שלהן". לגבי העתיד הקרוב סיכם כץ בהומור: "אני מקווה מאוד שגם מכבי פתח תקוה וגם הפועל פתח תקוה יעלו לליגת העל בעונה הבאה ויפתרו את 'הבעיה' של האצטדיון. שתי קבוצות בליגת העל זה מספיק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר