אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן
אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן

מיליון וחצי שקל לשנה: מה יהיה שמו החדש של איצטדיון המושבה?

לאחר פרסום המכרז יתקיים משא ומתן עם חברות מסחריות, כאשר שמה של החברה הזוכה יחליף את השם הנוכחי. המטרה של העירייה היא לסגור חוזה רב שנתי. האם זה הסוף לתקוות אוהדי הפועל לקרוא לאיצטדיון על שמו של נחום סטלמך האגדי?

פורסם בתאריך: 18.7.19 09:51

האם בקרוב אצטדיון המושבה ישנה את שמו? מכרז לשם האצטדיון צפוי לצאת רשמית לדרך בחודש הבא, עם מינויו של המנכ”ל החדש של החברה לפיתוח פתח תקוה, עו"ד לירון גולדנברג. משא ומתן ייערך מול חברות שיגישו הצעות כאשר זו שתציע את המחיר הגבוה ביותר תישא את שם האצטדיון. הסכום אותו מתכוונים בעירייה להכניס ממכירת הזכויות לשם האצטדיון מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים לשנה. המטרה היא לחתום על חוזה רב שנתי, כאשר במידה וייסגר חוזה כזה ייתכן והסכום לשנה יהיה מעט נמוך יותר.

כזכור, מאז השקתו של האצטדיון קראו אנשים רבים בעיר, ובעיקר אוהדי הפועל, לקרוא לאיצטדיון בשם "ראש הזהב", על שמו של גדול ספורטאי פתח תקוה, נחום סטלמך ז”ל, שזכה עם הפועל בשש אליפויות, חמש מהן רצופות, שיא שטרם נשבר.

לאחר בחירתו של רמי גרינברג, אמר ראש העיר בשיחה עם "ספורט מלאבס": "אני מכבד מאוד את זכרו של נחום סטלמך. לגבי שינוי שם האצטדיון, אני לא שולל את זה. ננהל דיון בנושא בוועדת השמות של העירייה, נעלה את הנושא הזה ונשקול את כל הפרמטרים. אני לא מתנגד, נשמע את אנשי המקצוע הנוספים ונדע לתת את הדעת”.

גורם המעורה בפרטים אמרו שאין סיכוי שהאצטדיון ייקרא "ראש הזהב" על שמו של נחום סטלמך ז"ל. "הפועל פתח תקוה לא תוכל לשלם סכום שכזה", אמר. "מעבר לכך, אין סיכוי שמכבי פתח תקוה תיתן יד למהלך כזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ניגמר הספורט בארץ.הכול בנויי על כסף.כסף.אוהב כסף לא ישבע.לא שומרים על המורשת של העיר מה נישאר. בושה. וחרפה. תילמדו. מארופה כצד. משמרים. מסורת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר