קבוצת הנשים של צ'לסי. צילום: יח"צ
קבוצת הנשים של צ'לסי. צילום: יח"צ

בחסות רומן אברמוביץ': קבוצת הנשים של צ'לסי תקיים משחק ראווה באצטדיון המושבה

האנגליות יתמודדו בחודש הבא מול נבחרת ישראל במסגרת שיתוף פעולה בין המועדון להתאחדות לכדורגל. "אנחנו מעודדים לשוויון מגדרי כבר מגיל צעיר", אמר ראש העיר רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 29.7.19 10:38

קבוצת הנשים של צ'לסי האנגלית תגיע ב-20 באוגוסט למשחק ידידות מול נבחרת הנשים של ישראל, שיתקיים באצטדיון המושבה. זאת כחלק משיתוף פעולה בין המועדון האנגלי להתאחדות לכדורגל בישראל, כשהתמודדות תתקיים בחסות בעלי המועדון רומן אברמוביץ', שעבר להתגורר לאחרונה בישראל, וההתאחדות לכדורגל.

במהלך הביקור בארץ תעבוד קרן צ'לסי עם מספר עמותות ישראליות שונות, לקידום ספורט נשים ונערות, ופיתוח הענף. "אני שמח וגאה לארח את משחק הידידות בין צ'לסי לנבחרת ישראל באצטדיון המושבה ולקחת חלק בקידום ענף כדורגל נשים", אמר ראש העיר רמי גרינברג. "אנו מקדמים בפתח תקוה חוגי ספורט ופעילויות ספורט לנשים וגברים כאחד, ומעודדים לשוויון מגדרי כבר מגיל צעיר, קיום המשחק הוא הזדמנות נהדרת לחיזוק ספורט הנשים בפרט וקידום הספורט בכלל".

יו"ר צ'לסי, ברוס באק, אמר: "אנו שמחים להביא את הקבוצה לישראל הקיץ, למשחק מול נבחרת הנשים של ישראל. המשחק יסייע להגביר את החשיפה לכדורגל נשים, וכן התחלה מאתגרת לאימוני טרום העונה. המחויבות שלנו לכדורגל נשים מונעת הודות לבעלים שלנו, מר רומן אברמוביץ', אשר נלהב לתמוך בקבוצה ולקדם את ספורט הנשים. אנו מקווים שהביקור בישראל יהיה רגע מיוחד לא רק עבור קהל האוהדים שלנו בישראל והשחקניות שלנו, אלא גם יתרום לחיזוק ספורט הנשים בישראל".

רותם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "הגעת קבוצת הנשים של צ'לסי למשחק ידידות בישראל היא הזדמנות מצוינת למקד את תשומת הלב בכדורגל הנשים, ודאי כאשר קבוצה כה בכירה ומובילה בענף מגיעה לכאן. נבחרת הנשים של ישראל מתחילה בהכנות למוקדמות אליפות אירופה 2021, וההתמודדות מול צ'לסי היא חלק מההכנות שלנו ליריבות בכירות כמו איטליה (29.8) ודנמרק (3.9). תרומתה של צ'לסי, בהנהגתו של הבעלים רומן אברמוביץ', למאבק באנטישמיות ולקידום השוויון והסובלנות היא מן הידועות, ואנו רואים את המפגש הצפוי כשילוב כוחות לטובת השגת מטרות חברתיות נשגבות. הקהל שיגיע למשחק ייהנה מאיכות מקצועית ומהזדמנות לאמירה ברורה לטובת כדורגל הנשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר