גיא לוזון, עמיר נוסבאום. צילום: גיא לוזון, סער כרמלי
גיא לוזון, עמיר נוסבאום. צילום: גיא לוזון, סער כרמלי

הדרבי של פ"ת חוזר. לוזון: "ההתלהמות של אוהדי הפועל לא שווה התייחסות", נוסבאום: "מתרגש"

ביום חמישי ייפגשו הפועל ומכבי לראשונה מזה ארבע וחצי שנים. מאמן מכבי בטוח: "נבוא כדי לתת את ההופעה הכי טובה שלנו ולקחת את המשחק". מאמן הפועל קרא לקהל: "לא נשחק על תיקו, אין ספק שיש עוצמות אדירות לקהל שלנו"

פורסם בתאריך: 6.8.19 14:27

הדרבי הגדול של פתח תקוה יחזור לעיר ביום חמישי אחרי כמעט ארבע וחצי שנים. גם אם מדובר רק במסגרת גביע הטוטו, המשחק בהחלט מעורר את האמוציות הנלוות, לפחות בצד של הפועל. הניצחון הגדול 1:4 על עפולה בשני, הציב את הקבוצה של עמיר נוסבאום עם 4 נקודות לעומת 2 של מכבי, וקבע כי תיקו בדרבי יספיק לה כדי להעפיל שנה שנייה ברציפות לשלב חצי הגמר. אוהדי הפועל יישבו ביציע המזרחי, בעוד שאוהדי מכבי במערבי. כרטיס למשחק יעלה 50 שקלים אחיד.

"אני בהחלט מתרגש, אבל ברור שככל שיתקרב מועד המשחק אתרגש יותר. דרבי זה דרבי ומדובר בציון דרך", אמר נוסבאום, עבורו יהיה זה דרבי ראשון באם המושבות. לפני כשש שנים, אגב, חווה דרבי חיפאי כששיחק בצד האדום של הכרמל. העובדה שלהפועל יספיק תיקו לא ממש משנה לו. "אני פחות מסתכל כרגע על התוצאה ורוצה לנצח כל משחק. לא נשחק על תיקו, זה בטוח", הבהיר נוסבאום והתייחס גם ליושבי היציע הנרגשים: "אין ספק שיש עוצמות אדירות לקהל שלנו והוא נותן אנרגיה מדהימה לשחקנים. אני קורא לו להגיע בהמוניו, מקווה ומשוכנע שהם יהיו לצדנו לאורך כל העונה ויהיו האקס פקטור".

עמיר נוסבאום עם הצוות. צילום: זאב שטרן

עמיר נוסבאום עם הצוות. צילום: זאב שטרן

"אנחנו מתכוננים לדרבי כמו לכל משחק ולא עושים מזה דרמה מיוחדת", אמר מנגד מאמן מכבי, גיא לוזון. "ננסה לנצח את המשחק הזה כמו שאנחנו מנסים לנצח כל משחק אחר".

עלייה לחצי הגמר תוסיף מן הסתם למוטיבציה של השחקנים.

"אני לא חושב שיש לנו בעיה של מוטיבציה ונבוא בכל הכוח לנצח".

גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן

מכבי פייבוריטית בדרבי הזה?

"אנחנו לא מתייחסים לעניין של פייבוריטים או לא. נבוא כדי לתת את ההופעה הכי טובה שלנו ולקחת את המשחק".

מילה על הקהל של הפועל שמרבה לשיר בגנותך ובגנות משפחת לוזון?

"כל ההתלהמות הזאת לא שווה אפילו התייחסות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוראל.

    עדיין ללא ניצחון…רמת השרון בתשעה שחקני שדה הצליחה להבקיע שני שערים.. לקראת הדרבי הגדול?.. מי זה בכלל הפועל ?.. האם נמצא שם שחקן ששיחק בליגת העל?…מועדון שניצל בעור שיניו מפירוק…אין על מה להישתחץ,ולהתלהב..משחקים נגד קבוצה בדימדומי שקיעה ..שהתקציב שלה..קטן בשני שליש לפחות מזה של מכבי..
    למרות שמכבי החלה בהכנות מוקדם מהרגיל..עדיין לא היתאוששו מטראומת הירידה,המשבר נימשך,התחושה מעיקה, לא מרפה,והשאלה היא האם לוזון יצליח להוציא את מכבי..שיש לה חומר שחקנים מצוין לליגה השניה..לדרך חדשה?..ובכל זאת אין לבטל אפשרות של חיזוק שמש ששוחרר היום יכול לבוא בחשבון,(על אלו וויתרו..) ואם לא קופר..אז כדורגלן דומיננטי אחר..(אולי בינואר..)א.מ-פת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר