אבי לוזון. צילום: זאב שטרן
אבי לוזון. צילום: זאב שטרן

אתם תשלמו: כך מנצלת מכבי פתח תקוה את הפרצה בתקנון המנהלת

תקנון מנהלת הליגה אינו מאפשר גביית תשלום מילדים עד גיל 8 ונשים, אך מסתבר כי הוא אינו כולל את גביע הטוטו. לבסוף, הסכים אבי לוזון לאפשר כניסה בחינם לילדים, אך נשים יידרשו לשלם. "פנינו ללוזון והוא הסביר שבשום מקום בהנחיה לא כתוב גביע הטוטו", אישרו במנהלת. לוזון: "נותנים להפועל כ-150 כרטיסים עבור מחלקת הנוער"

פורסם בתאריך: 7.8.19 17:04

העובדה שמכבי פתח תקוה מתכוונת לגבות 50 שקלים לכרטיס לדרבי מחר (חמישי) בגביע הטוטו הייתה ידועה מבעוד מועד. העובדה שנשים מחויבות גם הן בתשלום – פחות. על פי תקנון מנהלת הליגות ילדים עד גיל 8 ונשים זכאים לכניסה חינם במשחקי הליגה הלאומית, אלא שבדיקה של המנהלת מול יו"ר מכבי, אבי לוזון, העלתה כי הסעיף הזה אינו מתייחס כלל לגביע הטוטו ועל כן המהלך כשר ולא נעשתה מצד מכבי כל עבירה על התקנון.

בתחילה רצה לוזון לגבות את התשלום גם מילדים, אך לאחר פניית המנהלת הסכים לבסוף לוותר וילדים עד גיל 8 יוכלו להכנס בחינם. "ההנחיה היא כלפי הליגה ואף אחד לא חשב בזמנו על גביע הטוטו", אישרו במנהלת. "פנינו ללוזון והוא הסביר שבשום מקום בהנחיה לא כתוב גביע הטוטו. הוא הסכים לוותר על התשלום לילדים עד גיל 8, אבל הוא צודק שהתקנה לא מתייחסת למפעל הזה ובסוף זה מצטמצם למשחק אחד העונה בעל עניין בו לא יוכלו נשים להיכנס בחינם".

"הסעיף לא חל על גביע הטוטו", הגיב אבי לוזון. "אנחנו מאפשרים כניסה חופשית לילדים עד גיל 8 ובנוסף נותנים להפועל פתח תקוה כ-150 כרטיסים עבור מחלקת הנוער". העברת הכרטיסים נעשתה מתוך שיתוף פעולה בין המועדונים בנושא, כאשר כל קבוצה תעביר ליריבתה גם במשחקי הדרבי בליגה כרטיסים לטובת ילדי מחלקות הנוער.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר