גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

מכבי פתח תקוה עולה בהליכה? לא עולה בכלל! / הטור של אלמוג אופיר

מכבי נראית זוועה בגביע הטוטו והמאמן שלה לא מתבייש להודות שהוא לא מכיר את הלאומית, אבל יכיר תוך כדי תנועה. כדאי שתפנימו כבר מעכשיו: עם הסגל הזה אין סיכוי לחזור לליגת העל

פורסם בתאריך: 15.8.19 10:33

1. שלושה משחקים בגביע הטוטו ומכבי בלי ניצחון מול אריות כמו עפולה שלא עברה בבקרה, רמת השרון שמולה שמטה יתרון שני שערים וכמובן בדרבי עם מחצית שנייה מזעזעת שעוד נחזור אליה. ומה שלום המאמן, שאגב דאג בלעדית שנעבור העונה לשישי בצהריים? מצוין, תודה ששאלתם. רק תנו לו להמשיך במופע התיאטרלי האהוב עליו על הקווים ומול המצלמות. כשנשאל האם הוא מכיר את הליגה הלאומית ענה בלי בושה בשלילה, אך הוסיף שיכיר אותה תוך כדי תנועה. איזה יופי, גיא. מאוד מעודד. אולי תסביר לאוהדים איפה היית שלושה חודשים מיום שירדנו? נעלמת, את זה אני יודע. במצב כזה המצלמות פחות מדברות אליך. קיווינו שהלכת להכין שיעורי בית כדי לתקן את המעוות, מסתבר שלא.

2. בואו נדבר רגע על הדרבי. נכון, כולה גביע הטוטו אבל למה לא לעלות לחצי הגמר וכמובן שאין להקל ראש ביוקרה העירונית. רבע שעה ראשונה טובה עם סגירה נכונה ולחץ מאסיבי שהקשו על הפועל לפתח משחק ונתנו סיבות לאופטימיות. אלא שכדורגל משחקים 90 דקות ויכולנו לקוות שלפחות את הקלישאה הזו המאמן שלנו מכיר. מה עם המחצית השנייה? שממה ושיממון, כלום ושום דבר. אף שחקן לא הופיע, אבל גרוע יותר שלא הופיע האיש על הקווים, עם סדרת חילופים הזויים שכל אחד מהם החליש עוד קצת את הקבוצה. ביקורת מבית? חפשו במקום אחר. גיא בשלו, יודע טוב מכולם מה לעשות ובעיקר עושה הכל לבד. מי עלתה לחצי וחגגה כאילו ניצחה כולנו יודעים.

3. ומה יהיה עכשיו? כולם רואים שהסגל לא מספיק טוב ושחקני הנוער לבדם, מוכשרים ככל שיהיו, לא יספיקו לעלות ליגה. ביה הגיע בקול תרועה רמה, אבל עד מתגלה כבלוף. קופר בכלל לא הגיע ובהיעדר קשר יצירתי שיניע את החלק הקדמי אפשר לספר מעשיות, אבל בשורה התחתונה אף אחד לא דאג לרכש משמעותי, שלא לומר רכש בכלל. ואלה רק המסקנות מגביע הטוטו, לא רוצה לחשוב מה מחכה לנו בליגה. דבר אחד בטוח: בימים עברו, אבי לוזון שנשם את מכבי אבשלום פתח תקוה לא היה נותן לזה לקרות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר