צחי גיגי. צילום: ניר קידר
צחי גיגי. צילום: ניר קידר

צחי גיגי יורה: "אני כבר לא יכול להישאר במכבי פתח תקוה, זהו, מספיק"

השוער, שהושעה מהמועדון עד ליום שישי לאחר שטען כי הוא חולה לפני המחזור הראשון, מתפוצץ בראיון ל"ספורט מלאבס": "לא ציפיתי להתנהגות כזאת מגיא לוזון, אני לא איזה ילד שעלה מהנוער. היית אומר לי שאני הולך להתמודד על המקום שלי והייתי עושה את השיקולים שלי. חלאס, זה כבר מאוס כל ההתנהלות הזו". אבי לוזון בתגובה: "אם צחי רוצה להשתחרר שיביא קבוצה שתרכוש אותו"

פורסם בתאריך: 26.8.19 11:49

הסיבה העיקרית שבגינה צחי גיגי נשאר העונה במכבי פתח תקוה היא החיבור הטוב עם גיא לוזון והרצון העז להשיב את קבוצתו לליגת העל. הצעות בקיץ לא חסרו, ביניהן מבית"ר ירושלים, אבל השוער שקיבל מבעוד מועד החלטה להמשיך, עמד מאחוריה. אלא שהיוצרות התהפכו עוד לפני השריקה הראשונה של העונה. גיגי, שהתבשר כי אינו צפוי לפתוח במחזור הפתיחה מול נוף הגליל, הודיע כי הוא חולה ולא הופיע למשחק.

בראשון השבוע קיבל השוער הודעה כי הוא מושעה מהקבוצה, בעוד גיגי מצדו ביקש לעזוב. "יש לי בלאגן עם מכבי פתח תקוה", מאשר גיגי בשיחה עם "ספורט מלאבס". "הרגשתי קצת לא טוב בגביע הטוטו ואמרו לי לנוח ולא לסכן את עצמי כי שומרים אותי לליגה. מגיע המשחק הראשון בליגה ואומרים לי 'אתה לא פותח'. זו החלטה הזויה שהגיעה משום מקום". כאמור, גיגי הודיע שהוא חולה וגיבה את הודעתו באישור רפואי, שלדבריו לא הספיק לראשי קבוצתו. "הם טוענים ששיקרתי ולא הייתי חולה, לכן אני מושעה ולא נותנים לי להתאמן", הוא אומר. "אני מנסה להגיע להסדר ולעזוב כי כבר לא יכול להישאר במכבי, זהו, מספיק".

האכזבה ניכרת היטב בקולו של השוער, שעבר לא מעט בחיק המשפחה הלוחמת. "זה בכלל לא היה הכיוון, גיא נתן לי את כל הביטחון והקרדיט והכל היה טוב. כל המחנה אימון הייתי השוער הראשון ופתחתי בשני משחקים בגביע הטוטו. במשחק אחד הרגשתי כיווץ בארבע ראשי ולא רצו לסכן אותי, מה אתה מבין מזה? אני חס וחלילה לא מזלזל, אבל אם אתם חושבים שאני הולך להיות שוער שני, בואו ותגידו לי צחי, לך תחפש קבוצה. יש לי חוזה לשנתיים בלא מעט כסף, שחררו אותי".

גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

עוד המשיך השוער המתוסכל: "קבוצות דיברו עם הסוכן שלי בפגרה, אבל הייתי על אש נמוכה כי הייתה לי מטרה חשובה להחזיר את הקבוצה לליגת העל והיה לי חיבור טוב עם גיא. דיברנו בתחילת השנה והוא אמר לי שהם רואים את הגישה החיובית שלי ורוצים לבדוק שאני מאה אחוז בקבוצה. פתאום לבוא ולקחת החלטה כזו? רבאק, הייתם באים בתחילת השנה, אומרים לי שזה הסרט שהולך להיות. זה לא שהתחילה העונה, הקבוצה מפסידה 5-6 משחקים ואני על הפנים. הופתעתי מאוד מההחלטה של גיא ולא ציפיתי לזה ממנו. לא עושים ככה ועם כל הכבוד, אני לא איזה ילד שעלה מהנוער. היית אומר לי שאני הולך להתמודד על המקום שלי והייתי עושה את השיקולים שלי. אני שבע שנים רצוף במכבי, כל פעם יש עוד שוער, אני מתמודד איתו ומשחק 75% מהמשחקים ואין לי בעיה עם תחרות, אבל עכשיו הקבוצה בלאומית וזה היה תמוה מאוד בעיני. חלאס, זה כבר מאוס כל ההתנהלות הזו. רוצה להביא שוער, אין בעיה, אבל יש דרך. אי אפשר לחכות עד פתיחת העונה ולעשות דבר כזה".

מה השלב הבא מבחינתך?

"דיברתי עם אבי לוזון. הוא מקשה עלי, אבל אנחנו צריכים להתקדם ולהגיע להסדר כדי שאוכל להשתחרר. אני לא יודע מה יהיה, אין לי כרגע הצעות, אבל אני מאמין באמונה שלמה שיהיה בסדר".

אבי לוזון מסר בתגובה: "המאמן החליט מה שהחליט ואני מכבד את ההחלטות שלו. אם צחי רוצה להשתחרר שיביא קבוצה שתרכוש אותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לצחי גיגי

    משום מקום . נשמה רק אתה חתום על הירידה. השוער הכי חלש בארץ כיום . במס טירה אין לך מקום ב11

  2. האוהד השפוי

    כבר כמה שנים שכל שנה יש סיפור בשער של מכבי כניראה משהו שם רקוב מלמטה אין שקט לאף שחער שמשחק זיגזג לאורך כל העונה לגבי גיגי? שוער בעל יכולות אדירות חבל לוותר עליו אבל בהצלחה בבמשך במידה ולא ישאר

  3. כל פעם יש לפתח תקווה בעיות עם שחקנים

    שוער שממזמן היה צריך להיות בטופ

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר